Şimşek Bıçak Alınır mı?

Ne kadar sade alırsan o kadar uzun süre kullanirsin bence. Benim için öyle en azından. Uzun süre asil karambit kullandım hala da kullanilir bence. Kökten çözüm işte cs2ye geçmek. Her hafta bıçak değiştiriyorum
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,885
Mesajlar
11,071,370
Üyeler
198,001
Son üye
Power59
Geri
Top