Sinerji DA-S1 Sıfır Sistem Servis Süreci | Sinerji Bilgisayar

Valla hocam tavsiye veremeyeceğim ama sayende ders çıkardım DA-S2 sistemin bir kaç saat önce eve gelmiş şu an şehir dışındayım kutuları olsun kurulumu olsun bunları yaparken her şeyi videoya alacağım teşekkürler
Merhaba hocam, kesinlikle büyük kutu dahil her detayı video kaydı ile açın. Çünkü herhangi bir sorun olduğunda tavır aman siz sıfır ürün aldınız size yardımcı olalım görünümlü siz ne hata yaptınız üzerine oluyor. Kendinizi korumak adına bütün görsellere sahip olun.
 
Geçmiş olsun hocam.. Böyle durumlarda insan da heves meves bir şey kalmıyor, soğuyorsun bitiyor her şey..
 
video çeksende video çekmediğin zamanda olmuştur olayıda var şimdi :D teknik servisde belli olur zaten
 
Geçmiş olsun hocam.. Böyle durumlarda insan da heves meves bir şey kalmıyor, soğuyorsun bitiyor her şey..
Gerçekten öyle hocam teşekkür ederim, ödeme yapıyorsunuz sıfır bir ürün için, sorunlu şekilde elinize geliyor sonra ucu belirsiz bir bekleme süreci..

video çeksende video çekmediğin zamanda olmuştur olayıda var şimdi :D teknik servisde belli olur zaten
Bahsettikleri sorunu gösteren video kaydı, büyük kutunun ilk açılışından başlamasıyla kesintisiz şekilde ilerliyor. En azından tüketici hakem heyetinin muhatap alacağı bir video bu konuda bir endişem yok. Benim beklentim ücretini verdiğim hizmeti almak çünkü işlerimizin aksamasindan ötürü bilgisayara ihtiyacım var.
 
Bugün kendilerini tekrar aradım. Perşembe günü ekran kartının kargo ile servisine cuma, cts, pazartesi giderek bilmem kaç iş günü içinde değişim iade karar alınmaya çalışılacağı söylenmişti.

Bugün ise kartların artık kargo ile değil araç ile gittiği bugün bilemedin yarın serviste olmuş olacağı söylendi. Sonuç olarak 16.eylul de fatura edilmiş bilgisayarım hala sonu belli olmayan şekilde elimde değil.
 
Bugün kendilerini tekrar aradım. Perşembe günü ekran kartının kargo ile servisine cuma, cts, pazartesi giderek bilmem kaç iş günü içinde değişim iade karar alınmaya çalışılacağı söylenmişti.

Bugün ise kartların artık kargo ile değil araç ile gittiği bugün bilemedin yarın serviste olmuş olacağı söylendi. Sonuç olarak 16.eylul de fatura edilmiş bilgisayarım hala sonu belli olmayan şekilde elimde değil.
geçmiş olsun hocam internetten hazır sistem almak mantıklı ama bazen bu tür sorunlar oluyor tekardan geçmiş olsun umarım en kısa sürede çözülür
 
geçmiş olsun hocam internetten hazır sistem almak mantıklı ama bazen bu tür sorunlar oluyor tekardan geçmiş olsun umarım en kısa sürede çözülür
Teşekkür ederim hocam. Günler geçtikçe canını sıkıyor bu konu kesinlikle karşınızda ne olacağı belirsiz bir süre ile sorun oluyor.

16 Eylül tarihli fatura ile 18 bin lira olarak fatura edilmiş 9 Eylül tarihli yaptığım ödeme sonucunda elimde bilgisayar parçası dahi yok. Bugün 28 Eylül bitiyor.
 
Teşekkür ederim hocam. Günler geçtikçe canını sıkıyor bu konu kesinlikle karşınızda ne olacağı belirsiz bir süre ile sorun oluyor.

16 Eylül tarihli fatura ile 18 bin lira olarak fatura edilmiş 9 Eylül tarihli yaptığım ödeme sonucunda elimde bilgisayar parçası dahi yok. Bugün 28 Eylül bitiyor.
ne oldu ya sizin olay geldi,mi pc
 
ne oldu ya sizin olay geldi,mi pc
Yok hocam gelen giden olmadı. Sıfır olarak aldığım kusurlu olarak gelmiş üründe servis kararını bekliyorlarmış dün servise gitmiş ama kayıt belge tarih bir şey yok elimde. 9 eylüle yaptığım ödeme dekontu elimde bekliyorum.
 
Yok hocam gelen giden olmadı. Sıfır olarak aldığım kusurlu olarak gelmiş üründe servis kararını bekliyorlarmış dün servise gitmiş ama kayıt belge tarih bir şey yok elimde. 9 eylüle yaptığım ödeme dekontu elimde bekliyorum.
Hmm musteri memnuniyyetsizligi amongusss
 
@Abdullah Hacıgül , hocam eğer firma ile iletişiminiz varsa yardımınızı rica ediyorum. Bugün tam 1 ay oldu ödemeyi gerçekleştireli hala firmadan bir cevap yok bugün yarın diye süreci sürdürüyorlar.
 
@Abdullah Hacıgül , hocam eğer firma ile iletişiminiz varsa yardımınızı rica ediyorum. Bugün tam 1 ay oldu ödemeyi gerçekleştireli hala firmadan bir cevap yok bugün yarın diye süreci sürdürüyorlar.
Selam,

Bu tür konular 3 ay önce yaşadığım malum konu yüzünden benim için çok hassas konular haline geldi ve kendim yaşamış gibi okudum.
Geçmiş olsun.
Direkt para iadenizi alın. Ben bunu öneririm. Bırakın bilgisayarı falan.
Bunlar tüzel kişilik. Kalpleri yok. 1 kuruş bile kâr ederlerse kâr kârdır derler.
Sen kendi konunu çok önemsiyorsun ve senin konun üzerine odaklanacaklar sanıyorsun ama hayır, günde kim bilir kaç tane sipariş geliyor ve kim bilir sizin gibi kaç kişi olumlu ya da olumsuz onları arıyor. Yani siz para iadesi istemedikçe hatta gerektiğinde THH başvurmadıkça seni oyalayacaklar.



Para iadenizi isteyin.
Kredi kartı ile ödediyseniz ters ibraz işlemi için bankanızı arayın ve bankanız o parayı onlardan alsın sizin hesabınıza geçirsin :)
Ne olursa olsun paranızı alın ve başka bir yerden sistem alın.
Game garaj'dan 2 ay önce sistem aldım hiçbir sorunu yok.
Mahalleden arkadaşa 1650 super r5 3500'lü sistem aldık tam 5 gün oldu ve hiçbir sorun yok :)
Ayrıca şikayetvar olsun sitelerinde canlı destek hizmeti olsun her açıdan iyi görünüyorlar.
 
Geri
Top