inşallah kanka mağduriyetini hemen karşılarlar yoksa uğraş dur ya.THH'ye başvuru yaptım bakalım sinerji çözüm odaklı yaklaşıp önden iade yapacakmı... konuyu güncel tutacağım.
inşallah kanka mağduriyetini hemen karşılarlar yoksa uğraş dur ya.THH'ye başvuru yaptım bakalım sinerji çözüm odaklı yaklaşıp önden iade yapacakmı... konuyu güncel tutacağım.
ne diyorlar hocam en son durum nedirBu ayın 7 sinde sipariş verdim kartı ayın 23 ü oldu hala uğraşıyorum
Sinerji telefonda kart bize gelince biz de test edeceğiz vs diyor ama artık miğdem bulandı iade talebimi ilettim sesli olarak talep üzerinden iletin dediler o şekilde yaptım. Cevap gelmedi henüz ama ek olarak THH'ye başvurdum.ne diyorlar hocam en son durum nedir
Bakalım bari şu aşamada müşteri odaklı olup iade sağlarlar umarım. Yahu altu üstü bir ekran kartı aldım başıma gelmeyen kalmadı Bu ayın 7 sinde verdim siparişi hala kart yok ortada..Geçmiş olsun usta. Sıfır şekilde aldığın üründe bu kadar sorun yaşamak can sıkıcı. Bir de özür dileyip mağduriyetini giderecekleri yerde yok beklemeniz lazım, yok bakarız vs gibi şeyler gerçekten saçma. Neyse ben kendi adıma sinerjiden bi daha bişey almam. Tüketiciler olarak bu tür durumlarda birbirimize destek olmamız lazım
Abartma sende altı üstü bozuk çıkmış sanki giderken yolda araba çarptıBakalım bari şu aşamada müşteri odaklı olup iade sağlarlar umarım. Yahu altu üstü bir ekran kartı aldım başıma gelmeyen kalmadı Bu ayın 7 sinde verdim siparişi hala kart yok ortada..
Ben mağazaya gidip ekran kartını elden almıştım o da bozuk çıkmıştı benzer süreç yaşadım. İş buradaki kargoya kalana kadar kaç sefer nakliyeden geçiyor. Okyanus ötesinden geliyor kartlar.Ben sırf böyle şeyler yaşamamak ve araya kargocu sokmamak için 200 lira fazla verip Vatan mağazasına gidip ekran kartı aldım. Kargoda hasar görüyor olabilir. Hatta paketleri fırlatan kargocular var.
Amd nin tr servisi berbat kısaca servis point bende de wattman vardı birşeyi yok diyip geri gönderdiler kartıSinerji telefonda kart bize gelince biz de test edeceğiz vs diyor ama artık miğdem bulandı iade talebimi ilettim sesli olarak talep üzerinden iletin dediler o şekilde yaptım. Cevap gelmedi henüz ama ek olarak THH'ye başvurdum.
Mağazada en azından yüz yüze görüşüp derdini anlatıyorsun. İş kargoya kalınca 50 dakika aradım cevap vermediler diyenler var. Herkes Türk kargocular gibi değil. İtinayla paketleyip Türkiye'ye getiriyorlar. Türk kargocu da onu fırlatıp atıyor. Youtube üzerinden bu olayları izleyebilirsiniz. Tabii hepsi fırlatmaz. Şansınız yoksa bu olaylara denk gelen siz olursunuz.Ben mağazaya gidip ekran kartını elden almıştım o da bozuk çıkmıştı benzer süreç yaşadım. İş buradaki kargoya kalana kadar kaç sefer nakliyeden geçiyor. Okyanus ötesinden geliyor kartlar.