Neler Yeni

Sıra Dışı İlk Amazon Alışverişim

Sualp

80+
Katılım
17 Mart 2021
Mesajlar
4
Dahası  
Reaksiyon skoru
7
İsim
Sualp Yüksel
Hayatım boyunca yurtdışından alışveriş yapmaya soğuk bakmışımdır. Bu durum Amazon.com sayesinde değişti. Amazon'un ''Earth's Most Customer-Centric Company'' unvanını sahiplenmekte ne kadar haklı olduğunu gösteren kısa hikayemi anlatıyorum.

Hikayenin sonunda cebimden bir kuruş çıkmadan RAZER BLACKWİDOW ELITE sahibi oluyorum.

21 Şubat günü uzun uğraşlar sonucu biriktirdiğim param ile, yine uzun uğraşlar sonucu seçtiğim klavyeyi satın almak için Amazon.com'a girdim. Daha öncede belirttiğim gibi bu yurtdışından ilk alışverişim olacaktı.
$100 Ürün Ücreti + $47 Kargo ve Vergiler - $10 İlk Alışveriş İndirimi olarak ürünün ödemesini yaptım. Kargo Aramex Firması ile yollandı.

2 Mart günü siparişimi kontrol ettiğimde ürünün bana teslim edilmeyeceğini ve paramın iade edileceğini gördüm. Ürünü tekrar satın alacaktım ancak ilk alışverişte kullandığım $10 indirimi de istiyordum. Bunun için destekle canlı chat üzerinden konuştum ancak destekteki görevli beni yanlış anladı. Bana ürünü iade etmem gerektiği gibi şeyler söyledi. Ben de bunun üzerine desteğe e-mail yolladım.

3 Mart saat 3'de destekten mailime yanıt geldi. Sevgili Sundar (Mailime cevap yazan görevli.) benden yanlış anlaşılama için özür diledi. Ürün bana ulaşmadığı için ürünü iade etmem gerekmediğimi söyledi ve paramı iade etti. Ayrıca bana $70'lık Express Teslimatı ücretsiz sağlayacaklarını belirtti.

4 Mart günü param hesabıma yattıktan sonra Express Teslimat ile yeni bir klavye satın aldım. Kargo DHL ile yollandı.

8 Mart günü kargom geldi. Üzerinde Aramex yazıyordu ama ben firmayı umursamadım. Çünkü kargo elime ulaştığında, Express Teslimat ile sipariş ettiğim kargo daha kargoya verilmemiş gözüküyordu. Meğerse o DHL ile gönderilecekmiş. O gün klavyeyi açtım ve kullanmaya başladım.

10 Mart günü bana DHL'den bir e-mail geldi. Kargomun yola çıktığını söylüyordu. O gün durumu anladım. Bana iki klavye yolluyorlardı.

16 Mart günü ikinci klavye de elime ulaştı. Ben de ne yapmam gerektiği ile ilgili Amazon desteğe bir e-mail yazdım. Bana iki seçenek sundular: Ya iki klavyeyi de tutacaktım ya da birini iade edecektim. Her türlü de bana bir klavyeyi bedava veriyorlardı. Ben de birini iade etmeyi seçtim.

17 Mart günü yani bugün ikinci klavyenin parası da hesabıma yattı ve bütün bu garip alışveriş sonunda son buldu.

Sonuç olarak bedavadan bir klavyeye sahip oldum.

Razer.jpg.jpg
 
Son düzenleme:

Eren34

80+ Bronze
Katılım
20 Nisan 2020
Mesajlar
659
Dahası  
Reaksiyon skoru
407
İsim
Eren Şenel
Cidden enteresan bi olaymış :D ,

Güle güle kullanın hocam.
 

Herucane

80+ Silver
Katılım
19 Nisan 2020
Mesajlar
2,449
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,156
İsim
Canberk pala
Hemen denemeliyim 🤣
Mesaj otomatik birleştirildi:

Güle güle kullanın hocam
 

alpolojix

80+ Platinum
Katılım
18 Haziran 2020
Mesajlar
13,317
En İyi Cevap
24
Dahası  
Reaksiyon skoru
17,883
İsim
Alp
İlgilendiği Kategoriler
İnternet Hizmetleri - Yayın Servisleri - Riot Games

bostrin

80+ Bronze
Katılım
11 Mart 2021
Mesajlar
530
Dahası  
Reaksiyon skoru
278
Yaş
19
Konum
Türkiye
İsim
Berat Hamza Abakay
Steam
bostrin
Discord
beNdax#0874
Boşuna dünyanın en iyisi değil. Tr de olsa eve haciz gelirdi (!)
 

aydin.

80+ Gold
Katılım
13 Ocak 2021
Mesajlar
6,534
En İyi Cevap
1
Hayatım boyunca yurtdışından alışveriş yapmaya soğuk bakmışımdır. Bu durum Amazon.com sayesinde değişti. Amazon'un ''Earth's Most Customer-Centric Company'' unvanını sahiplenmekte ne kadar haklı olduğunu gösteren kısa hikayemi anlatıyorum.

Hikayenin sonunda cebimden bir kuruş çıkmadan RAZER BLACKWİDOW ELITE sahibi oluyorum.

21 Şubat günü uzun uğraşlar sonucu biriktirdiğim param ile, yine uzun uğraşlar sonucu seçtiğim klavyeyi satın almak için Amazon.com'a girdim. Daha öncede belirttiğim gibi bu yurtdışından ilk alışverişim olacaktı.
$100 Ürün Ücreti + $47 Kargo ve Vergiler - $10 İlk Alışveriş İndirimi olarak ürünün ödemesini yaptım. Kargo Aramex Firması ile yolandı.

2 Mart günü siparişimi kontrol ettiğimde ürünün bana teslim edilmeyeceğini ve paramın iade edileceğini gördüm. Ürünü tekrar satın alacaktım ancak ilk alışverişte kullandığım $10 indirimi de istiyordum. Bunun için destekle canlı chat üzerinden konuştum ancak destekteki görevli beni yanlış anladı. Bana ürünü iade etmem gerektiği gibi şeyler söyledi. Ben de bunun üzerine desteğe e-mail yolladım.

3 Mart saat 3'de destekten mailime yanıt geldi. Sevgili Sundar (Mailime cevap yazan görevli.) benden yanlış anlaşılama için özür diledi. Ürün bana ulaşmadığı için ürünü iade etmem gerekmediğimi söyledi ve paramı iade etti. Ayrıca bana $70'lık Express Teslimatı ücretsiz sağlayacaklarını belirtti.

4 Mart günü param hesabıma yattıktan sonra Express Teslimat ile yeni bir klavye satın aldım. Kargo DHL ile yollandı.

8 Mart günü kargom geldi. Üzerinde Aramex yazıyordu ama ben firmayı umursamadım. Çünkü kargo elime ulaştığında, Express Teslimat ile sipariş ettiğim kargo daha kargoya verilmemiş gözüküyordu. Meğerse o DHL ile gönderilecekmiş. O gün klavyeyi açtım ve kullanmaya başladım.

10 Mart günü bana DHL'den bir e-mail geldi. Kargomun yola çıktığını söylüyordu. O gün durumu anladım. Bana iki klavye yolluyorlardı.

16 Mart günü ikinci klavye de elime ulaştı. Ben de ne yapmam gerektiği ile ilgili Amazon desteğe bir e-mail yazdım. Bana iki seçenek sundular: Ya iki klavyeyi de tutacaktım ya da birini iade edecektim. Her türlü de bana bir klavyeyi bedava veriyorlardı. Ben de birini iade etmeyi seçtim.

17 Mart günü yani bugün ikinci klavyenin parası da hesabıma yattı ve bütün bu garip alışveriş sonunda son buldu.

Sonuç olarak bedavadan bir klavyeye sahip oldum.

Alıntıyı görüntüle
İlginç olaymış bedavadan mis gibi klavye hayırlı olsun :)
 

Sualp

80+
Katılım
17 Mart 2021
Mesajlar
4
Dahası  
Reaksiyon skoru
7
İsim
Sualp Yüksel
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
894,686
Mesajlar
8,206,952
Üyeler
138,391
Son üye
serefayk53
Top Bottom