Hayatım boyunca yurtdışından alışveriş yapmaya soğuk bakmışımdır. Bu durum Amazon.com sayesinde değişti. Amazon'un ''Earth's Most Customer-Centric Company'' unvanını sahiplenmekte ne kadar haklı olduğunu gösteren kısa hikayemi anlatıyorum.
Hikayenin sonunda cebimden bir kuruş çıkmadan RAZER BLACKWİDOW ELITE sahibi oluyorum.
21 Şubat günü uzun uğraşlar sonucu biriktirdiğim param ile, yine uzun uğraşlar sonucu seçtiğim klavyeyi satın almak için Amazon.com'a girdim. Daha öncede belirttiğim gibi bu yurtdışından ilk alışverişim olacaktı.
$100 Ürün Ücreti + $47 Kargo ve Vergiler - $10 İlk Alışveriş İndirimi olarak ürünün ödemesini yaptım. Kargo Aramex Firması ile yollandı.
2 Mart günü siparişimi kontrol ettiğimde ürünün bana teslim edilmeyeceğini ve paramın iade edileceğini gördüm. Ürünü tekrar satın alacaktım ancak ilk alışverişte kullandığım $10 indirimi de istiyordum. Bunun için destekle canlı chat üzerinden konuştum ancak destekteki görevli beni yanlış anladı. Bana ürünü iade etmem gerektiği gibi şeyler söyledi. Ben de bunun üzerine desteğe e-mail yolladım.
3 Mart saat 3'de destekten mailime yanıt geldi. Sevgili Sundar (Mailime cevap yazan görevli.) benden yanlış anlaşılama için özür diledi. Ürün bana ulaşmadığı için ürünü iade etmem gerekmediğimi söyledi ve paramı iade etti. Ayrıca bana $70'lık Express Teslimatı ücretsiz sağlayacaklarını belirtti.
4 Mart günü param hesabıma yattıktan sonra Express Teslimat ile yeni bir klavye satın aldım. Kargo DHL ile yollandı.
8 Mart günü kargom geldi. Üzerinde Aramex yazıyordu ama ben firmayı umursamadım. Çünkü kargo elime ulaştığında, Express Teslimat ile sipariş ettiğim kargo daha kargoya verilmemiş gözüküyordu. Meğerse o DHL ile gönderilecekmiş. O gün klavyeyi açtım ve kullanmaya başladım.
10 Mart günü bana DHL'den bir e-mail geldi. Kargomun yola çıktığını söylüyordu. O gün durumu anladım. Bana iki klavye yolluyorlardı.
16 Mart günü ikinci klavye de elime ulaştı. Ben de ne yapmam gerektiği ile ilgili Amazon desteğe bir e-mail yazdım. Bana iki seçenek sundular: Ya iki klavyeyi de tutacaktım ya da birini iade edecektim. Her türlü de bana bir klavyeyi bedava veriyorlardı. Ben de birini iade etmeyi seçtim.
17 Mart günü yani bugün ikinci klavyenin parası da hesabıma yattı ve bütün bu garip alışveriş sonunda son buldu.
Sonuç olarak bedavadan bir klavyeye sahip oldum.
Hikayenin sonunda cebimden bir kuruş çıkmadan RAZER BLACKWİDOW ELITE sahibi oluyorum.
21 Şubat günü uzun uğraşlar sonucu biriktirdiğim param ile, yine uzun uğraşlar sonucu seçtiğim klavyeyi satın almak için Amazon.com'a girdim. Daha öncede belirttiğim gibi bu yurtdışından ilk alışverişim olacaktı.
$100 Ürün Ücreti + $47 Kargo ve Vergiler - $10 İlk Alışveriş İndirimi olarak ürünün ödemesini yaptım. Kargo Aramex Firması ile yollandı.
2 Mart günü siparişimi kontrol ettiğimde ürünün bana teslim edilmeyeceğini ve paramın iade edileceğini gördüm. Ürünü tekrar satın alacaktım ancak ilk alışverişte kullandığım $10 indirimi de istiyordum. Bunun için destekle canlı chat üzerinden konuştum ancak destekteki görevli beni yanlış anladı. Bana ürünü iade etmem gerektiği gibi şeyler söyledi. Ben de bunun üzerine desteğe e-mail yolladım.
3 Mart saat 3'de destekten mailime yanıt geldi. Sevgili Sundar (Mailime cevap yazan görevli.) benden yanlış anlaşılama için özür diledi. Ürün bana ulaşmadığı için ürünü iade etmem gerekmediğimi söyledi ve paramı iade etti. Ayrıca bana $70'lık Express Teslimatı ücretsiz sağlayacaklarını belirtti.
4 Mart günü param hesabıma yattıktan sonra Express Teslimat ile yeni bir klavye satın aldım. Kargo DHL ile yollandı.
8 Mart günü kargom geldi. Üzerinde Aramex yazıyordu ama ben firmayı umursamadım. Çünkü kargo elime ulaştığında, Express Teslimat ile sipariş ettiğim kargo daha kargoya verilmemiş gözüküyordu. Meğerse o DHL ile gönderilecekmiş. O gün klavyeyi açtım ve kullanmaya başladım.
10 Mart günü bana DHL'den bir e-mail geldi. Kargomun yola çıktığını söylüyordu. O gün durumu anladım. Bana iki klavye yolluyorlardı.
16 Mart günü ikinci klavye de elime ulaştı. Ben de ne yapmam gerektiği ile ilgili Amazon desteğe bir e-mail yazdım. Bana iki seçenek sundular: Ya iki klavyeyi de tutacaktım ya da birini iade edecektim. Her türlü de bana bir klavyeyi bedava veriyorlardı. Ben de birini iade etmeyi seçtim.
17 Mart günü yani bugün ikinci klavyenin parası da hesabıma yattı ve bütün bu garip alışveriş sonunda son buldu.
Sonuç olarak bedavadan bir klavyeye sahip oldum.
Son düzenleme: