Artık olan olmuş ha orijinal ha değil giyin işte hocam rahatsaMerhaba,bir ikinci el sitesinden Harley Davidson bot almayı düşünüyorum.Kafamı karıştıran nokta bu botun orjinal olup olmadığı sizce bu bot orjinal mi?Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
Daha almadım hocam ilandan aldım fotoğrafları.Artık olan olmuş ha orijinal ha değil giyin işte hocam rahatsa
adamlar çakma aaa kalitede orijinalden daha iyi yapıyorlar o kadar geliştiki bu çakma sektörü anlaman imkansız rahatsan giy öyle diyeyim hocam orijinal istiyorsan iki kat para verip bilinen satıcıdan alıcaksın ancak ozaman 100de 100 orijinal olur ikinci elden kimse sana net orijinal diyemezDaha almadım hocam ilandan aldım fotoğrafları.