Sizce hangi mouseyi alsam?

Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
404
Reaksiyon skoru
212
Selamlar sizce hangi mouseyi alsam daha iyi olur? Benim için hafif olması önemli (max 90 gram olması lazım) baktıgımda Rival 710 gram olarak fazla ama hoşuma gittigi için onuda koymak istedim.Normalde karar vemiştim Rival 600 alıcakdım ama baktım Rival 600 haricinde bunlarıda alabiliyorum bende sormak istedim.

1) Steelseries Rival 600.

2) Steelseries Rival 710.

3) Razer Viper.

4) ASUS P503 ROG Pugio.
 
Bunların arasından benim en çok ROG Pugio hoşuma gidiyor. Rival 710'da ve 600'de kauçuk sorunları olabiliyor. Razer Viper ya da Pugio derim ben.
 
Son düzenleme:
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,179
Mesajlar
11,085,072
Üyeler
198,256
Son üye
ahmetiri12
   
Geri
Top