Yiğit kuzutürk
80+ Bronze
- Katılım
- 7 Haziran 2020
- Mesajlar
- 596
- Reaksiyon skoru
- 268
Arkadaşlar selam bir sorum olacaktı. Forza Horizon 5 bildiğiniz üzere çıkacak , biraz kararsız kaldım suan 700 tl verıcek durumum yok bir oyuna fakat normal editionu alabilirim. bildiğim kadarıyla yükseltme falan yapılmıyor daha sonra ultımate veya deluxe. Her neyse normal editionu alsam(299₺) oyundan zevk alır mıyım ? araba çeşidi falan cok mu az olur yada oyun modları olsun şey olsun sizin fikrinizi almak istedim kısaca değer mi ? yoksa direk ultımate edition (700₺) alayım biraz bekleyip ? teşekkürler şimdiden