Sizce Hangisi Daha Mantıklı ?

Yiğit kuzutürk

80+ Bronze
Katılım
7 Haziran 2020
Mesajlar
596
Reaksiyon skoru
268
Arkadaşlar selam bir sorum olacaktı. Forza Horizon 5 bildiğiniz üzere çıkacak , biraz kararsız kaldım suan 700 tl verıcek durumum yok bir oyuna fakat normal editionu alabilirim. bildiğim kadarıyla yükseltme falan yapılmıyor daha sonra ultımate veya deluxe. Her neyse normal editionu alsam(299₺) oyundan zevk alır mıyım ? araba çeşidi falan cok mu az olur yada oyun modları olsun şey olsun sizin fikrinizi almak istedim kısaca değer mi ? yoksa direk ultımate edition (700₺) alayım biraz bekleyip ? teşekkürler şimdiden
 
forza 4te normal paket çok keyifli değil diyorlardı buradan yola çıkarsak çok keyif almazsınız herhalde ama 700 tl de forza 5 için değer mi o da var
 
299 daha mantıklı.
 
Arkadaşlar selam bir sorum olacaktı. Forza Horizon 5 bildiğiniz üzere çıkacak , biraz kararsız kaldım suan 700 TL verıcek durumum yok bir oyuna fakat normal editionu alabilirim. bildiğim kadarıyla yükseltme falan yapılmıyor daha sonra ultımate veya deluxe. Her neyse normal editionu alsam(299₺) oyundan zevk alır mıyım ? araba çeşidi falan cok mu az olur yada oyun modları olsun şey olsun sizin fikrinizi almak istedim kısaca değer mi ? yoksa direk ultımate edition (700₺) alayım biraz bekleyip ? teşekkürler şimdiden
Normal Edition 👍
 
Gamepasse cikicaakmis heraldr oyun cikar cikmaz bende gamepass vardi önyüklemesini yaptim bile (A1 türkce degil telefon kasiyor)
 
Yok gamepass alican ama aylik 40 tlydi heralde
anladım kanka yada şöyle de olabilir oyunun içinden paketleri satın alsak gene aynı mantık olmaz mı ? hoşgeldin paketi olur araba paketı olur öyle olabiliyordu galiba fh4 te öyleydi en azından
 
anladım kanka yada şöyle de olabilir oyunun içinden paketleri satın alsak gene aynı mantık olmaz mı ? hoşgeldin paketi olur araba paketı olur öyle olabiliyordu galiba fh4 te öyleydi en azından
Bence direk steamden al hic olmasa sonsuza drnk oynarsin gamepasste aylık 50 tl versen 5 ay da 300 tl ediyor 5 aydan sonra fazla ödrrsin
 
Bence direk steamden al hic olmasa sonsuza drnk oynarsin gamepasste aylık 50 TL versen 5 ay da 300 TL ediyor 5 aydan sonra fazla ödrrsin
steamden alıcam zaten. oyunun içinde paketlerı satın alabiliyorum diye biliyorum dlc aracları falan demi ?
 
Geri
Top