SİZCE REDMİ NOTE 9 PRO ALAYIMMI

Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
225
Reaksiyon skoru
86
Birde Şuanki telefonumu satacağım format atsam yeterlimi
 
Alınır gayet güzel cihaz. Telefonu satmadan önce mail hesaplarınızdan çıkmayı vb. unutmayın. Format atınca sanırım gidiyor ama yine de tedbirinizi alın.
 
Alınır gayet güzel cihaz. Telefonu satmadan önce mail hesaplarınızdan çıkmayı vb. unutmayın. Format atınca sanırım gidiyor ama yine de tedbirinizi alın.
İmei konusunda satarken ne yapmalıyım
 
İmei konusunda satarken ne yapmalıyım
Bir şey yapmanıza gerek yok telefonu satacaksınız sadece SİM kartınızı çıkarın satın. Alacağınız telefonda yurt dışından bir akrabanız ile vb. gelmeyecek ise zaten kendi İMEİ'si var.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,170
Mesajlar
11,074,328
Üyeler
198,073
Son üye
Aristotlas
Geri
Top