Hocam komple set olduğuna eminmiyiz bundan 4 sene önce kiğılıdan smokin alacam diye girdim meğerse smokin takımı ceket ve pantolon muş sadece gömlek papyon kol düğmesi vs ekstra diye fiyat çıkarmışlardı.
Komple değildir. Bu marka hiç kullanamdım. Parfum dışındaHocam komple set olduğuna eminmiyiz bundan 4 sene önce kiğılıdan smokin alacam diye girdim meğerse smokin takımı ceket ve pantolon muş sadece gömlek papyon kol düğmesi vs ekstra diye fiyat çıkarmışlardı.
smokin takımı demek zaten öyle oluyor. papyon parasına ceket pantolon veriyor adamlarHocam komple set olduğuna eminmiyiz bundan 4 sene önce kiğılıdan smokin alacam diye girdim meğerse smokin takımı ceket ve pantolon muş sadece gömlek papyon kol düğmesi vs ekstra diye fiyat çıkarmışlardı.
Gariban adamız hocam belimiz kambur kalmış smokin durmuyor ki üsttesmokin takımı demek zaten öyle oluyor. papyon parasına ceket pantolon veriyor adamlar![]()
reis 1000tl değil fiyatı
REİS FİYAT NEDEN 1000 DEĞİLhava 53 bunu giysem hissedilen sıcaklık 70 derece![]()
2kişi giyicen bitirim 2li gibi gezicen.
sayılı fiyat giriyorlar bazen tanıtım gibi düşün.çok ihtimal var.REİS FİYAT NEDEN 1000 DEĞİL