_burakekinci
80+
- Katılım
- 16 Haziran 2021
- Mesajlar
- 53
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 5
- İsim
- Burak Ekinci
- Bütçe
- 400
İyi günler 8 ay önce bir sistem topladım. SSD olarak Patriot Burst 240 GB aldım. Ürün işimi görüyordu.(110 GB boş alan vardı. ) Fakat satafirm S11 hatası verdi. Garantiye yolladım. İade/değişim onayı verdiler. Mağaza 'stoklarımızdaki ürünler sıfır ama kutusuz' dedi. (Bana kutusuz sıfır olduğunu iddia ettikleri patriot burst 240 GB göndereceklermiş.) Sizce ürünü değişeyim mi? Yoksa iade edip 270 lira iade ücreti mi alayım? Şu an bu ürün 480 lira olmuş bunu iade edersem yeni bir SSD alamam. 500 GB Hard disk alırım. Sizce SSD'nin kutusuz olması sorun çıkarır mı?
Son düzenleme: