steelseries mi logitech mi

shank

80+
Katılım
29 Mart 2020
Mesajlar
246
Reaksiyon skoru
49
kulaklık satın alacağım iki kulaklık arasında kaldım steelseries artcis 3 logitechg433 (steelseries 30 tl pahalı) öeneri verebilirmisiniz
 
steel series 1 tık daha iyi bana göre
 
Benim tercihim Arctis 3 olurdu. Daha şık kaliteli ve rahat geliyor.
 
Bencede Steelseries hatta Rival 110 mousewsi var tek sıkıntısı elim terlediğinde iz yapıyor ve kenar plastikleri bu terlemeden dolayı biraz yağlı hissi veriyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

kulaklık satın alacağım iki kulaklık arasında kaldım steelseries artcis 3 logitechg433 (steelseries 30 tl pahalı) öeneri verebilirmisiniz
artic 3 kablolumu kablosuzmu
 
Steelseries daha iyi gibi
 
Bencede Steelseries hatta Rival 110 mousewsi var tek sıkıntısı elim terlediğinde iz yapıyor ve kenar plastikleri bu terlemeden dolayı biraz yağlı hissi veriyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


artic 3 kablolumu kablosuzmu
kardeşim iki kulaklıkta kablolu
 
Geri
Top