Maviejderya
80+
- Katılım
- 23 Mart 2020
- Mesajlar
- 133
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 20
- İsim
- Abdullah
Amazon.com.trden HyperX Cloud Wireless kulaklığım bozuldu ve servis değişimi onayladı ancak Amazon stokta olmadığı için para iadesi yapacağını söyledi. Ben de kabul etmedim. 4 gün sonra garantisi bitiyor maalesef kulaklığın. Muadil ürün ya da oluşan fiyat farkı ile iade talebinde bulundum. Ancak bana değişim kağıdının 30 gün daha garantiyi uzattığını ürürün stoka girmesini beklememi söylediler. Daha önce böyl bir sorun yaşayan oldu mu? Ne yapmam gerekir yasal olarak hakkım var mı? Teşekkür ederim şimdiden.
enflasyonist ortamda kullanıcıya fatura değeri üzerinden para iadesi yapmak kullanıcıyı mağdur eden bir uygulamadır ve bu yüzden kullanıcıya misti ile değişim yapılmalıdır. Eğer varsa birebir aynı ürünü vereceksin yoksa da daha iyisini vereceksin diye açıkça sonuca bağlanıyor. diye bi yazı okudum youtube da.
Mesaj otomatik birleştirildi:
enflasyonist ortamda kullanıcıya fatura değeri üzerinden para iadesi yapmak kullanıcıyı mağdur eden bir uygulamadır ve bu yüzden kullanıcıya misti ile değişim yapılmalıdır. Eğer varsa birebir aynı ürünü vereceksin yoksa da daha iyisini vereceksin diye açıkça sonuca bağlanıyor. diye bi yazı okudum youtube da.
Son düzenleme: