Sürekli arızalı monster tulpar t7 v20.6.2

wonstY

80+
Katılım
30 Ocak 2024
Mesajlar
11
Reaksiyon skoru
2
Dostlar selam, notebooku alalı 1 yıl olacak. Teslim aldıktan sonraki 4 ay boyunca hergün her açtığımda arka arkaya aralıksız mavi ekran verip verip duruyordu, her mail attığımda sadece windowsu silip yükleyin hata windowsdan denildi. 4 ay sonra servise istediler ve gönderdik, anakart arızalı denildi ve değişim yapıldı. Garanti kapsamında klavyenin de değişimini istedim ve yapabikeceklerini söyledi desteki arkadaş, ancak cihaz 1 hafta sonra geri geldiğinde ne mavi ekran sorunu çözülmüş nede klavye değişimi yapılmamış, bunların üstüne birde klavyenin rgb kablosunu takmamışlar. Servisten geldiği günün ertesi günü tekrar servise gitti ve ramlarde arızalıymış denildi. Son günlerdede cihazın kamerası ve touchpadi doğru düzgün çalışmıyordu, servise yazdım ve windowsu yeniden kurun dediler. Ancak her ay windows kurmaktan sıkıldığımdan saatlerce kameraya uğraştım ve çözdüm. Ancak touchpad hala sağlıklı çalışmıyor. Bu hafta sonu cihaz 10 dakika içinde oyunda 2 kez dondu ve kendini yeniden başlattı. Ayrıca cihazın sağ üst köşesinde kasa ile ekranın arasında açıklık var, Geçtiğimiz günlerde değişim istedim ve yapmazlarsa thh başvurusu yapacağımı belirttim. Ancak yine servise istediler. Göndermedim thh'ye başvuru yapmak için. Ancak sonradan cihazı babamın arkadaşının kartından aldık oda faturasını kurumsal kestirmiş, kısaca thh ye başvuramıyoruz kurumsal olduğu için, her sorunun videosu elimde var, satmaya çalışıyorum kimsede almıyor. Bu cihazdan nasıl kurtulurum yada nasıl değişim sağlarım yardımcı olur musunuz? (donma ve touchpad sorunun videosu var)
 

Ekler

Geri
Top