İtopya sistem mağdurluğu

Katılım
30 Mayıs 2025
Mesajlar
12
Reaksiyon skoru
1
Merhabalar bir kaç ay önce itopya üzerinden sistem sipariş ettim ve 2-3 hafta içinde elime ulaştı fakat sistem ilk geldiği zaman mavi ekran hatası veriyordu ve anakart kendi yazılımından donanımları görmüyordu ve işlemci boşta 60-70 derece çalışıyordu bu durumu itopya ya bildirdim ve "Bize gönderin kontrol edelim" dediler gönderdim ve bana 2 hafta içinde geri gönderdiler ve kutunun içinde rapor testi ile beraber "Bütün parçalar tespit edildi 48 saat boyunca herhangi bir sorun tespit edilemedi" denildi ve bilgisayar da defalarca bu sorun devam etti 5-6 kere teknik servise gönderdim ve aylarca bilgisayar sürekli teknik servise gidip geldi ve extra olarak 2 kere üst üstüne monitör arızalı geldi 2 Side doa raporu aldı ve bu süreçte 2,5 ay sürdü her seferinde "bir sorun yok tespit edilemedi diyerek gönderildi" ve teslim edildi teslim edildikten hemen sonra kutuyu açtım ve fan pininin yamulduğunu gördüm kasanın camından görünüyordu fotoğrafını çektim ve bilgisayar mavi ekran veriyor anakartın RGB si yanmıyordu ve işlemci hala 60-70 derece boşta çalışıyordu klimalı odada hemen geri gönderdim 1 gün sonra ve sözde "sorun tespit edilemedi" denildi şimdiye kadar ve arızalı olduğu tespit edilmiş şimdi de ve garantiye yolladıklarını bildirdiler anakartı teknik servise gönderdiniz mi diye sordum ve bir sorun olmadığını isteğim üzerine gönderileceğini belirtiler gönderin dedim 1 hafta sonra itopya bana mail attı ve yazan şuydu "Anakartınızın PBC veri yolu bağlantısı bozulmuş fan pinleri yamulmuş tamir edilmesi mümkün değil değişmesi lazım 11.600 TL değişim ücreti Asus banka hesabına gönderiniz diyerek mail attı ve bende kullanmadığım bir sistem için 2 gün bile bende durmayan aylardır 3 den fazla önemli parçalarda arıza olduğu için teknik servisten çıkmadığını belirttim ve asusu arayarak bu sorunun neden kaynaklandığını öğrenmek istedim ve bana incelemeler sonucunda geri dönüş yapacaklarını söylediler

"1 saat sonra aradılar ve yüksek ihtimalle kasa montaj esnasında vida yuvalarının sürtmesi sebebi ile gerçekleşmektedir" diyerek aradılar ve mail yoluyla ilettiler ve aradığım "zaman montaj yapan ve satın aldığınız firma ile görüşün sorumluluğu üstüne alıp ödemeleri gerekiyor" diyerek maili ilgilenen kısma iletmemi söylediler.

Bir kaç saat sonra itopya üst birimlerinden biri aradı ve bana yardımcı olmak istediğini bildirdi başta şikayetiniz nedir dedi ve anlattım.

"Hemen sonra tamam mailde yüksek ihtimal montaj sonucu bozuldu diyor ama itopya bozmuş demiyor" dedi

Bende ürünün aylardır teknik servislerden çıkmadığını ürünün 2 gün sadece bende durduğunu elimde gerekli belgeler konuşmalar mailler olduğunu belirttim ve defalarca

"Sonuçta orada itopya yazmıyor şikayetçi olduysanız görüşürüz zaten sıkıntı yok orda da" dedi "başka firmalar olsa anakartınız arızalandı nereye şikayet ederseniz edin" derler dedi benden şikayetimi geri çekmemi salı gününe kadar asusla görüşüp duruma bakacağını bildirdi

"Ve şikayet ettiğiniz sürece bu iş uzar ve haksız çıkabilirsiniz" diyerek dolaylı yoldan tehdit edildim

Bu durumda ne yapmam gerekiyor?
 
Geri
Top