SyncMasterS19B300 nasıl

Mr.Efe

80+ Bronze
Katılım
2 Haziran 2020
Mesajlar
1,138
Reaksiyon skoru
700
Elimde bu monitör var 19" nasıl sizce ekran kartımı değiştireceğim sadece onla güzel olur mu :D
 
Hangi ekran kartını alacaksınız?
 
Bir tane konu açmıştım gördünüzmü bilmiyorum genellikle görüyorsunuz aklımda hiç bir şey yok bütçede 700 tl
 
syncmaster t22a300 kullanıyorum ses kalitesi ve görüntü kalitesi çok güzel
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,959
Mesajlar
11,072,017
Üyeler
198,015
Son üye
messisever
Geri
Top