Teknosa iade süreci hakkında

yekowic

80+
Katılım
30 Haziran 2025
Mesajlar
40
Reaksiyon skoru
2
arkadaşlar iyi günler. teknosa üzerinden dün iki adet oyun kolu aldım fakat tuşların yerleri bozuk çıktı. örneğin sağ analoğu yukarı hareket ettirince yuvarlak tuşuna basıyor otomatik kol. ben de bugün mağazaya iade etmeye götürdüm fakat kutusu açılmış olduğu için iade almadılar. tüketici haklarını arayınca mağazanın böyle bir hakkı olduğunu söylediler. ben kutusunu açmadan nereden anlayabilirim bozuk olup olmadığını bu süreçte ne yapmam lazım?
 
Mağazadan alınan ürünlerde direkt iade yok diye biliyorum. Bozuksa garantiye gönder, ya değişim yapsınlar ya da fatura bedelinden iade yapsınlar.
 
hocam hiçbir şekilde yardımcı olmuyorlar kutu fatura garanti belgesiyle gittim alamayız diyorlar
 
hocam hiçbir şekilde yardımcı olmuyorlar kutu fatura garanti belgesiyle gittim alamayız diyorlar
Hocam servise gönderebilir sadece geçmiş olsun.
Aslında sizin hatanız internetten almanız lazımdı mağazadan bir şey alınmaz bu zamanda.
Ama olan olmuş götür servise yollattır değişim yada iade kararı çıkmasını iste.
Ben vatandan aldığım üründe de aynısını yaşadım mağazadan aldığım için iade almadılar.
Servis iade veya değişim kararı çıkarırsa olur sadece dediler 24 günde paramı zar zor kurtardım.
 
Geri
Top