Yardım THH başvurma hakkım var mı?

macelian

80+ Bronze
Katılım
20 Aralık 2022
Mesajlar
881
Reaksiyon skoru
269
Arkadaşlar selam,
Hepsiburada üzerinden Akko Monsgeek M1 V5 klavye aldım. Evde kedi yüzünden klavyeye sıvı döküldü. Garanti dışı olduğunu biliyorum ama yine de firmaya not yazarak gönderdim, dedim ki:
“Garantiye girmediğinin farkındayım ücreti karşılığında tamir edilmesini istiyorum dedim.

Verdikleri cevap:
“Biz sadece garanti kapsamındaki ürünlere bakıyoruz, servis desteği vermiyoruz.”

Yani sıvı teması varsa geçmiş olsun, ne tamir var ne yönlendirme. Ürün ithal, büyük ihtimalle ellerinde parça yok, bozuk gelenleri birebir değiştirip geçiyorlar. Ama garanti dışı bir arızada tamamen çaresiz bırakıyorlar.

Tüketici Korunması Kanununda şöyle bir madde var.
6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun 58 inci maddesi ile bu maddeye dayanılarak hazırlanan Satış Sonrası Hizmetler Yönetmeliği uyarınca üretici veya ithalatçılar, ürettikleri veya ithal ettikleri mallar için Bakanlıkça belirlenen kullanım ömrü süresince, satış sonrası bakım ve onarım hizmetlerini sağlamak zorundadır. Ücretli bile olsa bunu sağlamaları gerekiyor.

Ama ortada ne teknik servis var ne bir alternatif sunuluyor.
Buna göre THH başvurma hakkım var mıdır?
 
başvur düzgün bir yazı yazarak durumu belirt 6 ay içinde karşı taraf itiraz eder sonucu öğrenirsin
 
aman aman bi ücreti yoksa bence hiç uğraşma usta. (yoğunluğa bağlı olarak artabililir) 5 6 ay bekleyip sonra da kötü sonuç gelme ihtimali yerine direkt önünüze bakın bence
 
aman aman bi ücreti yoksa bence hiç uğraşma usta. (yoğunluğa bağlı olarak artabililir) 5 6 ay bekleyip sonra da kötü sonuç gelme ihtimali yerine direkt önünüze bakın bence
Zaten mecbur alıcam klavye ama böyle mağdur edemezler ki en azından şuaraya git şurası yapar bile demiyorlar. Kötü sonuç çıkarsada yapacak bir şey yok bu süreçte zaten klavyesiz kalmayacağım
 
Akko Monsgeek M1 V5 klavye aldım. Evde kedi yüzünden klavyeye sıvı döküldü
Ah Şu Kediler .
a blue smiley face with tears running down its eyes
 
Arkadaşlar selam,
Hepsiburada üzerinden Akko Monsgeek M1 V5 klavye aldım. Evde kedi yüzünden klavyeye sıvı döküldü. Garanti dışı olduğunu biliyorum ama yine de firmaya not yazarak gönderdim, dedim ki:
“Garantiye girmediğinin farkındayım ücreti karşılığında tamir edilmesini istiyorum dedim.

Verdikleri cevap:
“Biz sadece garanti kapsamındaki ürünlere bakıyoruz, servis desteği vermiyoruz.”

Yani sıvı teması varsa geçmiş olsun, ne tamir var ne yönlendirme. Ürün ithal, büyük ihtimalle ellerinde parça yok, bozuk gelenleri birebir değiştirip geçiyorlar. Ama garanti dışı bir arızada tamamen çaresiz bırakıyorlar.

Tüketici Korunması Kanununda şöyle bir madde var.
6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun 58 inci maddesi ile bu maddeye dayanılarak hazırlanan Satış Sonrası Hizmetler Yönetmeliği uyarınca üretici veya ithalatçılar, ürettikleri veya ithal ettikleri mallar için Bakanlıkça belirlenen kullanım ömrü süresince, satış sonrası bakım ve onarım hizmetlerini sağlamak zorundadır. Ücretli bile olsa bunu sağlamaları gerekiyor.

Ama ortada ne teknik servis var ne bir alternatif sunuluyor.
Buna göre THH başvurma hakkım var mıdır?
başka bi klavyenin servisine gönderip rica etsen güzel bi dille yazsan kedi yüzünden olduğu belki iyi günlerine denk gelirse para karşılığı alternatif parçalarla destek sağlarlar.
 
Arkadaşlar selam,
Hepsiburada üzerinden Akko Monsgeek M1 V5 klavye aldım. Evde kedi yüzünden klavyeye sıvı döküldü. Garanti dışı olduğunu biliyorum ama yine de firmaya not yazarak gönderdim, dedim ki:
“Garantiye girmediğinin farkındayım ücreti karşılığında tamir edilmesini istiyorum dedim.

Verdikleri cevap:
“Biz sadece garanti kapsamındaki ürünlere bakıyoruz, servis desteği vermiyoruz.”

Yani sıvı teması varsa geçmiş olsun, ne tamir var ne yönlendirme. Ürün ithal, büyük ihtimalle ellerinde parça yok, bozuk gelenleri birebir değiştirip geçiyorlar. Ama garanti dışı bir arızada tamamen çaresiz bırakıyorlar.

Tüketici Korunması Kanununda şöyle bir madde var.
6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun 58 inci maddesi ile bu maddeye dayanılarak hazırlanan Satış Sonrası Hizmetler Yönetmeliği uyarınca üretici veya ithalatçılar, ürettikleri veya ithal ettikleri mallar için Bakanlıkça belirlenen kullanım ömrü süresince, satış sonrası bakım ve onarım hizmetlerini sağlamak zorundadır. Ücretli bile olsa bunu sağlamaları gerekiyor.

Ama ortada ne teknik servis var ne bir alternatif sunuluyor.
Buna göre THH başvurma hakkım var mıdır?
tamir ettirebilirsin ama pahalıya patlayabilir belki switchlerin bazılarının değişmesi gerekebilir. ayrıca oksitlenme durumu varsa maliyette iyice artar. Benim apex 7 tkl klavyeme bildiğimiz kola döküldü temizlemeye çalıştım ama eski tadını vermedi. Şuan maddi imkanım olsa senden satın alıp tamir etmeyi denerdim.
 
Geri
Top