Dostum bir sonraki muayenede bunlara masraf edeceksin. Bunları göze alıyorsan sorun yok.
Aracın motor durumu , yağ yakması hararet durumu vs. Her şey önemli
Ekspere götür demeyeceğim fakat mutlaka bir ustaya göster.
Çürükler ön kapı içinde , arka kapı direklerinde normaldir. Arka çamurluk ağızları kroniktir. Taban pütürsüzse 2 güne geri çürür
Motordan farkı yok bunu bilerek alın kazalarda ikiye bölünme riski yüksek ve emniyet kemeri yüzde 80 seni öldürür çünkü denk geldiğim hatta yakın bir arkadaşım emniyet kemeri taktiği için öldü. Arkadan vurdular ve arka lastik yayı ön şoför koltuğunu delip direksiyona girmişti. Onun dışında bunları dert etmiyorsan temiz bakımlı olanların masrafı az oluyor.
Motordan farkı yok bunu bilerek alın kazalarda ikiye bölünme riski yüksek ve emniyet kemeri yüzde 80 seni öldürür çünkü denk geldiğim hatta yakın bir arkadaşım emniyet kemeri taktiği için öldü. Arkadan vurdular ve arka lastik yayı ön şoför koltuğunu delip direksiyona girmişti. Onun dışında bunları dert etmiyorsan temiz bakımlı olanların masrafı az oluyor.
Kullanmayı bilen için alınır.
Şöför aracın sınırlarını bilmezse alınmaz. Her yerde az bütçelerde efsane kasa toyota öneriliyor. Bu arabanın 1.3 olanın kaputunu açın önde en az 15cm boşluk var. Panel , tampon demiri , motor bunların hiçbirisi adam akıllı şoförü yolcuyu korumaya endeksli değil. Tofaşın bu arabalardan farkı yok. Üste para istenmesini de çok görüyorum açıkcası.
Eski arabadır. Metal yorgunluğu o , bu her şeyi vardır . Ama çürük arabalarla sağlam arabalaro kıyaslamamak lazım. Bir yakınım kartalla yakında kaza yaptı. Zincirleme kazada ortada kaldı. Arkadan 120 ile kartala vurdular. Arabanın beli kırıldı. İçinde olan 4 kişi de sağ.
Araba çürük müydü? Hayır çürük değildi.
Fakat şimdiki araçlar gibi de sağlam bir araba değil bilen bilir.
Yürüyen tabut , o bu demek yerine bütçeye bakarsak bu paraya araba yok.
Motor buna göre daha mı güvenli? Bence hayır. Tüm ekipmanları taksan da Türkiyede motoru araçtan saymayan insanlarla aynı trafiğe çıkacaksın.
Benim gözümde kullanmayı bilen için bu paraya bu araba alınır. Orada yanlayayım burada drift atayım dersen bu araba seni korumaz.
Çürük olmaması önemli çünkü mekanik sorunlar zaten mutlaka çıkacak ama yaptırması o kadar büyük sorun değil. Bazı kaportacılar eski araçları içeri bile almıyor. Yağ mutlaka yakacak 2024 egea bile yakıyorken bir tofaşın yakmaması beklenemez. Bunları kabul edip alman lazım. Onun dışında önümüz yaz bir silindir kapak contası ve değişim parası hazır et eğer conta yaktığını erken farketmezsen bir yarım rektefiye parası hazır et yani arabadan anlamayan adam için illallah ettirebilir ama arabadan anlıyorsan ve sanayiye gitmekten bıkmam aksine hoşuma gider diyenlerdensen al gitsin.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Ayrıca ekliyeyim bu araçların bir kötü şöhreti var halk arasında bu yüzden de almanı aslında pek tavsiye etmem. Her çevirmede durdurulursun. Albea - corolla - accent bu bütçelere yakın alabileceğin en mantıklı araçlar olur.
Çürük olmaması önemli çünkü mekanik sorunlar zaten mutlaka çıkacak ama yaptırması o kadar büyük sorun değil. Bazı kaportacılar eski araçları içeri bile almıyor. Yağ mutlaka yakacak 2024 egea bile yakıyorken bir tofaşın yakmaması beklenemez. Bunları kabul edip alman lazım. Onun dışında önümüz yaz bir silindir kapak contası ve değişim parası hazır et eğer conta yaktığını erken farketmezsen bir yarım rektefiye parası hazır et yani arabadan anlamayan adam için illallah ettirebilir ama arabadan anlıyorsan ve sanayiye gitmekten bıkmam aksine hoşuma gider diyenlerdensen al gitsin.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Ayrıca ekliyeyim bu araçların bir kötü şöhreti var halk arasında bu yüzden de almanı aslında pek tavsiye etmem. Her çevirmede durdurulursun. Albea - corolla - accent bu bütçelere yakın alabileceğin en mantıklı araçlar olur.
99 doğan ie sürücüsüyüm 19 yaşında gencim çevirmede hiç durdurulmadım. yaklaşık 1 yıldır bizde max 15K masraf yapmışızdır sonradan frenlere 8K değişim vs. yaptık. Arabayı aldığımızda eksiği falan vardı hallettik güzel gidiyor. Egzoz ve sistemi de dahil hala sapasağlam devam. Yolda bırakma yapmadı hiç. Motor sıcaklığı hiç 90'ı geçmedi Ayrıyetten uzun yola da gitti ara vermeden 770KM gitti 2-3 gün sonra geri geldi. Araba rahat 140'a çıkıyor benzine alınca 190'a kadar yolu da var. Ama şayet kaza yaparsan hangi araba olursa olsun illa hissettirir. Ama o hızlarda frenlersen hasarın azalır. Yani kaza yaparım diye düşünüyorsan araba kullanmamak daha mantıklı. Sonuçta arabayla hız yapmak ve gitmek için alıyorsun kaza yapmak için değil. Her şey sürücüde biter arabada değil. Ama arabanında yapabileceği sınırları geçmeyeceksin.