Trafik cezasını nerden ödeyebilirim

Tamam, yeni yazılan cezalar e-devlet'e düşmüyor. Orada gib.gov.tr'nin bir adresine atıyor, bilgileri siz dolduruyorsunuz elinizdeki evraka göre. O şekilde ödeyebilirsiniz.
Tamamdır hocam bir deneyeyim hemen
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Tamam, yeni yazılan cezalar e-devlet'e düşmüyor. Orada gib.gov.tr'nin bir adresine atıyor, bilgileri siz dolduruyorsunuz elinizdeki evraka göre. O şekilde ödeyebilirsiniz.
Yok hocam maalesef ceza çıkmıyor
Seri no ve sıra no'sunu girdiğimde gib.gov.tr ye bu numaralara ait cezanız bulunamadı diyor
 
Son düzenleme:
Tamamdır hocam bir deneyeyim hemen
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Yok hocam maalesef ceza çıkmıyor
Seri no ve sıra no'sunu girdiğimde gib.gov.tr ye bu numaralara ait cezanız bulunamadı diyor
Belki düşmemiştir henüz hocam o zaman. Vergi dairesine yolunuz düşerse bir sorarsınız, görünüyorsa ödersiniz orada.
 
Belki düşmemiştir henüz hocam o zaman. Vergi dairesine yolunuz düşerse bir sorarsınız, görünüyorsa ödersiniz orada.
Vergi dairesi ilçelerde de olur mu hocam
Hükümet konağında bulunur mu vergi dairesi
Bu konuda pek bir bilgim yokta hatam varsa affola
 
Elindeki evrakla internet bankacılığıyla ödeyebiliyorsun. Tecrübe konuşuyor :cool:
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,948
Mesajlar
11,082,756
Üyeler
198,224
Son üye
erenalyoruk
Geri
Top