Neler Yeni

Trendyol 130K'lık Laptopun İadesini Yapmıyor!

Status
Bu konu kilitlenmiştir.

donanimci98

80+ Bronze
Katılım
14 Temmuz 2023
Mesajlar
1,920
Sorduğum sorulara da cevap vermiyor ki.S
Yok öyle bir şey ne yazılıyorsa o olucak avukatımı arıyorum şimdi trendyolu ağlata ağlata alacağım o iadeyi.
Mesaj otomatik birleştirildi:


ilkte çalışıyordu sonradan donmaya başladı
Windows kurabildin mi?
 

Mehmet Yılmaz

Vitreus
Yönetici
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
29,486
En İyi Cevap
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
69,363
Konum
Ankara
İsim
Mehmet Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartları ve İnternet Servis Sağlayıcıları
Epic Games
DreamRS
Discord
mehmet_yilmaz
Sana söylemek istediklerinin özetini geçeyim dostum. Anlatmak istedikleri şu, sen ürüne zarar verdiysen iade alma gibi bir zorunlulukları kalmıyor. Senin zarar verip vermediğini ise Trendyol deposundaki dayı anlayamaz haliyle servise yolluyorlar kullanıcı hatası var mı bakın diye.
 

hamza947

80+
Katılım
24 Ağustos 2023
Mesajlar
72
Burada anlama sorunu görüyorum :D
Siz istiyorsunuz ki ben ürünü yollayım ve para hesabıma şak geçsin.
Bu amazon veya hepsiburada gibi satıcılarda geçerli çünkü adamlar kendileri bakıyor ve sonuçlandırıyor.
Ama diğer satıcılar bu ürünü distribütörden alıyor ve son kullanıcıya satıyor.
Üründe problem çıkarsa distribütöre yada yetkili servise gider oradan çıkacak sonuca göre karar verilir, bu süreçte 21 gün satıcıya müsade edilir.
Şak diye geçsin demiyorum üründe kullanıcıdan kaynaklanacak bir problem yok ürünün ekranı çalışıyor ama donuyor satıcı bunu anlayamayacak kadar kıtmı
 

torojan

80+ Bronze
Katılım
10 Ocak 2022
Mesajlar
741
Dahası  
Reaksiyon skoru
638
Konum
Afy Bilişim Antakya
İsim
abdullah ferhat yılmaz
Şak diye geçsin demiyorum üründe kullanıcıdan kaynaklanacak bir problem yok ürünün ekranı çalışıyor ama donuyor satıcı bunu anlayamayacak kadar kıtmı
Kıt evet. O yetki sadece serviste var.
 

Furkan Karagülle

80+ Platinum
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
17,199
En İyi Cevap
4
Dahası  
Reaksiyon skoru
18,069
Yaş
21
Konum
Amasya, Türkiye
İsim
Furkan Karagülle
İlgilendiği Kategoriler
Bilim ve Teknoloji
Instagram
_furkan.krgl_
Diyemez 21 iş günü içerisinde satıcı cevap vermezse otomatik iade onaylanır. Sallamayalım lütfen :D

Salladığımı kim söyledi? Bizzat aynı durumu yaşadım. 48 gün sonra para hesabıma geçti. Satıcı da direkt Trendyol'du. Bu arada Cimer'e şikayet ettiğim için 48. günde iade yapıldı. Eğer şikayet etmeseydim muhtemelen daha da uzatacaklardı.

Bu arada aldığım laptopta aşırı ısınma sorunu vardı. Şimdi ona da sallama dersin diye söylüyorum. Maksimum 103.8 dereceye ulaştım. Termal limiti BIOS üzerinden yazmamışlar. Teknik servisle görüşmem istendiği için görüştüğümde 120 dereceye kadar yolu olduğu söylendi. :D Tabii efendim..
 

hamza947

80+
Katılım
24 Ağustos 2023
Mesajlar
72
Sana söylemek istediklerinin özetini geçeyim dostum. Anlatmak istedikleri şu, sen ürüne zarar verdiysen iade alma gibi bir zorunlulukları kalmıyor. Senin zarar verip vermediğini ise Trendyol deposundaki dayı anlayamaz haliyle servise yolluyorlar kullanıcı hatası var mı bakın diye.
Kullanıcı hatası olması imkansız çünkü alt tarafta garanti bandı halen duruyor sorun üretimde aması maması yokki abi çok saçma
 

Mehmet Yılmaz

Vitreus
Yönetici
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
29,486
En İyi Cevap
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
69,363
Konum
Ankara
İsim
Mehmet Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartları ve İnternet Servis Sağlayıcıları
Epic Games
DreamRS
Discord
mehmet_yilmaz
Kullanıcı hatası olması imkansız çünkü alt tarafta garanti bandı halen duruyor sorun üretimde aması maması yokki abi çok saçma
Tamam işte depodaki dayı onu bilmez :D
 
Status
Bu konu kilitlenmiştir.
Top Bottom