trendyol iadesi asus usb ac-58

Katılım
7 Kasım 2022
Mesajlar
13
Reaksiyon skoru
1
Merhabalar Trendyol üzerinden

ASUSUsb-ac58 isimli ürünü satın aldım​

25 şubatta ürününü satın aldım, 28 şubatta elime ulaştı.
Ürünü araştırıp bulmuştum fakat 1 hafta kullanım sonunda ara ara internet kesilmeleri yaşadım kronik bir sorunuymuş bu modelin. Windows 10da sorun düzeliyor ama 11 de sorunluymuş. Bu nedenle iade etmek istedim. Az önce sebep belirtmeden vazgeçtim diyerek iade talebi oluşturdum, iade kodu geldi.
Sorum şu kargoya verdiğimde 14 gün geçmediği için kesin para iadesini alır mıyım? 14 günlük süreç kargo elime ulaştıktan sonra mı başlıyor?

Dediğim gibi ürün 1 hafta kullanıldı jelatini sökülüp geri takılmış ama hiçbir sorunu yok aldığım gibi ve kutuları tam.

Çok iade yapan bir insan değilim özellikle kullandığım bir ürünü hiç iade etmedim. O yüzden size danışmak istedim.

Aynı zamanda durumun çözümünü biliyorsanız çok makbul geçer iade etmek zorunda kalmam.
WhatsApp Görsel 2024-03-06 saat 20.21.31_667aaffc.jpg
 
Merhabalar Trendyol üzerinden

ASUSUsb-ac58 isimli ürünü satın aldım​

25 şubatta ürününü satın aldım, 28 şubatta elime ulaştı.
Ürünü araştırıp bulmuştum fakat 1 hafta kullanım sonunda ara ara internet kesilmeleri yaşadım kronik bir sorunuymuş bu modelin. Windows 10da sorun düzeliyor ama 11 de sorunluymuş. Bu nedenle iade etmek istedim. Az önce sebep belirtmeden vazgeçtim diyerek iade talebi oluşturdum, iade kodu geldi.
Sorum şu kargoya verdiğimde 14 gün geçmediği için kesin para iadesini alır mıyım? 14 günlük süreç kargo elime ulaştıktan sonra mı başlıyor?

Dediğim gibi ürün 1 hafta kullanıldı jelatini sökülüp geri takılmış ama hiçbir sorunu yok aldığım gibi ve kutuları tam.

Çok iade yapan bir insan değilim özellikle kullandığım bir ürünü hiç iade etmedim. O yüzden size danışmak istedim.

Aynı zamanda durumun çözümünü biliyorsanız çok makbul geçer iade etmek zorunda kalmam.
Alıntıyı görüntüle
Ürün driverı indirip yüklemeyi denediniz mi?
 
Merhabalar Trendyol üzerinden

ASUSUsb-ac58 isimli ürünü satın aldım​

25 şubatta ürününü satın aldım, 28 şubatta elime ulaştı.
Ürünü araştırıp bulmuştum fakat 1 hafta kullanım sonunda ara ara internet kesilmeleri yaşadım kronik bir sorunuymuş bu modelin. Windows 10da sorun düzeliyor ama 11 de sorunluymuş. Bu nedenle iade etmek istedim. Az önce sebep belirtmeden vazgeçtim diyerek iade talebi oluşturdum, iade kodu geldi.
Sorum şu kargoya verdiğimde 14 gün geçmediği için kesin para iadesini alır mıyım? 14 günlük süreç kargo elime ulaştıktan sonra mı başlıyor?

Dediğim gibi ürün 1 hafta kullanıldı jelatini sökülüp geri takılmış ama hiçbir sorunu yok aldığım gibi ve kutuları tam.

Çok iade yapan bir insan değilim özellikle kullandığım bir ürünü hiç iade etmedim. O yüzden size danışmak istedim.

Aynı zamanda durumun çözümünü biliyorsanız çok makbul geçer iade etmek zorunda kalmam.
Alıntıyı görüntüle
Ben bunu iki üç yıldır kullanıyorum. Windows 11 deyim bir sıkıntısını yaşamadım hiç. Rekabetçi maç oynuyorum pingim vs sabit modemle aramda üç duvar yani bir oda var.
 
Ben bunu iki üç yıldır kullanıyorum. Windows 11 deyim bir sıkıntısını yaşamadım hiç. Rekabetçi maç oynuyorum pingim vs sabit modemle aramda üç duvar yani bir oda aynı cihaz var bende hiç problem yaşamadım 2.5 yildir kullanıyorum dublex ev modem aşağıda
 
Geri
Top