Trendyol, Razer Ürünlerini Garantisiz mi Satıyor?

Merhaba,

Trendyol'dan 9 ay önce Razer Barracuda Pro model kulaklık satın almıştım. Deri ped olmasından kaynaklı doğal olarak deri çatlamaları oluştu ve yedek pedini garantiden almak veya isterlerse ücretini ödeyerek temin etmek istedim.
Trendyol Canlı desteğe yazdığımda bize değil, yetkili servise gitmelisiniz diyorlar ancak yetkili servis kim diye sorduğumda bilmiyoruz garanti belgenize bakın diyorlar. Ürünün kutusunda veya gelen kargoda bir garanti belgesi bulunmuyordu, Trendyol'dan garanti belgesini istediğimde "İsteğiniz reddedildi; Faturanızdaki QR kodu okutarak garanti belgenize ulaşabilirsiniz." cevabını alıyorum ancak faturada QR kod yok. Razer Support'a yazdığımda fatura istiyorlar ve Trendyol yetkili satıcı değildir, ürününüz garanti dışı diyorlar. Parasını ödeyerek alayım desem bile kabul etmiyorlar.

Bu konuda bilgisi olan, daha önce Trendyol'dan aldığı ürünü garantiye göndermiş olan var mı?
her yerden alınmaz yanlış yapmışsın
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Çevrim içi yöneticiler

Forum istatistikleri

Konular
1,161,818
Mesajlar
10,471,820
Üyeler
184,504
Son üye
EnesKzl
Geri
Top