Berat Özdemir
80+ Bronze
- Katılım
- 23 Mart 2021
- Mesajlar
- 894
Dahası
Merhaba,
Trendyol'dan 9 ay önce Razer Barracuda Pro model kulaklık satın almıştım. Deri ped olmasından kaynaklı doğal olarak deri çatlamaları oluştu ve yedek pedini garantiden almak veya isterlerse ücretini ödeyerek temin etmek istedim.
Trendyol Canlı desteğe yazdığımda bize değil, yetkili servise gitmelisiniz diyorlar ancak yetkili servis kim diye sorduğumda bilmiyoruz garanti belgenize bakın diyorlar. Ürünün kutusunda veya gelen kargoda bir garanti belgesi bulunmuyordu, Trendyol'dan garanti belgesini istediğimde "İsteğiniz reddedildi; Faturanızdaki QR kodu okutarak garanti belgenize ulaşabilirsiniz." cevabını alıyorum ancak faturada QR kod yok. Razer Support'a yazdığımda fatura istiyorlar ve Trendyol yetkili satıcı değildir, ürününüz garanti dışı diyorlar. Parasını ödeyerek alayım desem bile kabul etmiyorlar.
Bu konuda bilgisi olan, daha önce Trendyol'dan aldığı ürünü garantiye göndermiş olan var mı?
Trendyol'dan 9 ay önce Razer Barracuda Pro model kulaklık satın almıştım. Deri ped olmasından kaynaklı doğal olarak deri çatlamaları oluştu ve yedek pedini garantiden almak veya isterlerse ücretini ödeyerek temin etmek istedim.
Trendyol Canlı desteğe yazdığımda bize değil, yetkili servise gitmelisiniz diyorlar ancak yetkili servis kim diye sorduğumda bilmiyoruz garanti belgenize bakın diyorlar. Ürünün kutusunda veya gelen kargoda bir garanti belgesi bulunmuyordu, Trendyol'dan garanti belgesini istediğimde "İsteğiniz reddedildi; Faturanızdaki QR kodu okutarak garanti belgenize ulaşabilirsiniz." cevabını alıyorum ancak faturada QR kod yok. Razer Support'a yazdığımda fatura istiyorlar ve Trendyol yetkili satıcı değildir, ürününüz garanti dışı diyorlar. Parasını ödeyerek alayım desem bile kabul etmiyorlar.
Bu konuda bilgisi olan, daha önce Trendyol'dan aldığı ürünü garantiye göndermiş olan var mı?