oaK´
80+ Gold
- Katılım
- 24 Mart 2020
- Mesajlar
- 9,194
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 4,535
- İsim
- Olcay akbulut
iade ederken açıklama kısmına ne yazdın bu pc bozuk mu dedin yoksa iade mi etmek istiyorum dedinGeçtiğimiz birkaç gün içinde Trendyol üzerinden ASUS ROG STRIX Scar 18 adlı laptopu iade veya değişim için geri gönderdim, üründe ASUS logosunda donma, ekranda ışık sızması, CTRL tuşunun yamuk olması aşırı ısınması gibi problemler vardı. Laptopu iade veya değişim olması için geri gönderdim onlar da servise verdiler. 21 günlük inceleme süresini bekledim ve bu günde ASUS'un my ASUS adlı uygulamasında ürünün son durumunu kontrol etmek için girdim ve aşağıdaki fotoğrafta da görebileceğiniz üzere ürün tamir edilmek için parça bekleniyor adlı bir yazı çıkıyor. Trendyol 14 günlük koşulsuz iade hakkımı çiğniyor, bunu yapmaya hakkı var mı? Elektronik ürünlerde arıza çıkarsa ve paketi açılmış olursa ürünün 14 günlük iade veya değişim hakkı iptal oluyor mu?