Neler Yeni

Trendyol Yasaları Çiğniyor!

Status
Bu konu kilitlenmiştir.

oaK´

80+ Gold
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
9,194
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,535
İsim
Olcay akbulut
Geçtiğimiz birkaç gün içinde Trendyol üzerinden ASUS ROG STRIX Scar 18 adlı laptopu iade veya değişim için geri gönderdim, üründe ASUS logosunda donma, ekranda ışık sızması, CTRL tuşunun yamuk olması aşırı ısınması gibi problemler vardı. Laptopu iade veya değişim olması için geri gönderdim onlar da servise verdiler. 21 günlük inceleme süresini bekledim ve bu günde ASUS'un my ASUS adlı uygulamasında ürünün son durumunu kontrol etmek için girdim ve aşağıdaki fotoğrafta da görebileceğiniz üzere ürün tamir edilmek için parça bekleniyor adlı bir yazı çıkıyor. Trendyol 14 günlük koşulsuz iade hakkımı çiğniyor, bunu yapmaya hakkı var mı? Elektronik ürünlerde arıza çıkarsa ve paketi açılmış olursa ürünün 14 günlük iade veya değişim hakkı iptal oluyor mu?
iade ederken açıklama kısmına ne yazdın bu pc bozuk mu dedin yoksa iade mi etmek istiyorum dedin
 

onurkaplan

80+ Bronze
Katılım
18 Şubat 2022
Mesajlar
1,674
Dahası  
Reaksiyon skoru
618
İsim
Onur
Hocam pek anlamıyorum servisede güven olmaz burada sorun o değil sorun trendyolun inceleme sonucunda onayım dışında laptopa birşeyler yapılmasına izin vermesi?
Mesaj otomatik birleştirildi:


Bu ilk ve sondu.
Trendyol nerden bilecek ürün'de gerçekten sorun var mı yokmu diye
berki sen bozdun

servise gönderecek servis raporuna göre işlem yapılır.

ama burada anladığım kadarıyla parça değişimi yapılıyor.

Bunu kabul etmek zorunda değilsin yeni açıpta bu sorunlar oldu ise tabii kullanıp olduysa o ayrı bir şey
 

kaan9759

80+
Katılım
13 Eylül 2023
Mesajlar
11

Ekler

  • Screenshot_2023-09-13-17-41-19-799_trendyol.com-edit.jpg
    Screenshot_2023-09-13-17-41-19-799_trendyol.com-edit.jpg
    432.3 KB · Hit: 78

VS07

80+
Katılım
13 Nisan 2022
Mesajlar
183
Dahası  
Reaksiyon skoru
89
İsim
Vahit Sarıkaya
Siparişi hangi gün vermiştin hocam?
 

Eren Güven

80+ Gold
Katılım
1 Mart 2023
Mesajlar
6,827
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,785
Yaş
28
İsim
Eren Güven

kaan9759

80+
Katılım
13 Eylül 2023
Mesajlar
11
Trendyol nerden bilecek ürün'de gerçekten sorun var mı yokmu diye
belki sen bozdun?
Hocam sizi anlıyorum ve trendyol sorunun kimden kaynaklandığını öğrenmek için ürünü incelemeye gönderdi ve inceleme sonuçlandı ama şu an trendyol iade veya değişim yapmak yerine halen satıcıyı korumaya çalışıp ürünü tamir ettirmek istiyor bende bunu istemiyorum. Ayriyetten buradan herkese şunu söylemek istiyorumki trendyol adlı firmadan giyim dışında teknolojik ürün vb. ürünlerden sipariş vermeyin müşteri temsilcileri sabah akşam kilot çorap ile teknik destek verdikleri için böyle ürünler hakkında soru sorduğunuzda sizleri asla anlamıyorlar hatta en son bir temsilciyi çok darlamıştım en sonunda adam bizi şikayet edebilirsiniz dedi şok oldum göz göre göre hatalarını kabul ediyorlar ama temsilcilere hiçbir yetki verilmediği için adamlar telefonu kapatmak için saçma saçma cümleler kurup görüşmeyi sonlandırıyorlar. bir kere hepsiburada ve amazondan şaştık ve pişman olduk.
 

EmirhanBayramFK

80+ Bronze
Katılım
25 Aralık 2022
Mesajlar
1,674
Dahası  
Reaksiyon skoru
789
Konum
İstanbul
İsim
Emirhan Bayram
İlgilendiği Kategoriler
Yurt İçi Alışverişler-E-Ticaret-Pazaryerleri-Tüketici Hakem Heyetleri-Donanım/Yazılım
Status
Bu konu kilitlenmiştir.
Top Bottom