Neler Yeni

Türknet Rezilliği (1 aydır çözülemeyen ve çözülmeyecek sorun)

tcan20

80+
Katılım
28 Haziran 2022
Mesajlar
104
Dahası  
Reaksiyon skoru
26
İsim
Tolga Can
Bayramdan önce yani yaklaşık 1 ay önce aniden modem DSL ve ETHERNET ışığı sönmüş saatlerce gelmemişti. Geldikten sonra da 80 mbps netim 1-2 mbps hızlarına düştü. Anında destek kaydı oluşturdum 1 hafta sonra (araya bayram girdi) telekom geldi. Önce portta sorun var dedi portu değiştirdi. Sonra çatıdaki bağlantıya baktı vs. telekom evdeyken 1 dakikalığına falan netim de hızım da düzeldi. Daha telekom evin bahçesinden çıkmadan net DSL ve ETHERNET ışığı yine gitti. Geri geldiğin de de tahmin edileceği üzere 1-2 mbps hız vardı. Türknet ücretli özel ekip evime geldi. Tesisatıma baktı ve hiçbir sorun bulamadı. Modeme gelen hız değerleri hatta süper. 80 mbps hız geldiği gözüküyor fakat çıkışta 1-2 mbps. 3 tane farklı modemle test ettim. Birisi 0 modemdi. Farklı cihazla test ettim. DSL ve LAN kablolarımı değiştirdim. (WiFide de aynı sorun var) Her neyse türknet 1 aydır benden 15'er dakika ara ile SS, modem üretici firma ile iletişim vs. vs. istedi durdu. Üzerime düşen her şeyi yaptırdım ve yaptım. Fakat sonuç ne oldu ? Modeme gelen hızda sorun yok maalesef yapacak bir şey yoka bağlandı konu. Ha bu arada hemen hemen hergün sürecin başa sardığını SS gönder bekle cevap gelsin network ekibine iletilsin network sorun yok desin tekrar SS at vs. vs. olduğundan bahsetmiyorum bile. Sene 2023 bir arıza resmen çözümlenemedi. Telekom da altyapıda sorun yok diyor. Nerde bu sorun ? Tesisatta değil, modemde değil, cihazda değil ? Geriye ne kalıyor tabii ki altyapı. Ama telekomun umursamazlığı mı diyim türknetin yeterince telekoma laf geçiremediği mi desem ne desem bilmiyorum. Şehirde de kullandım ben türknet hiç sorun yaşamadım. Ama kırsalda bir daha türknet mi ? Asla. Belki sizin de bir çözüm yolunuz vardır bekliyorum. Şu rezaleti bir okuyun.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Günlerce ortak ekip çalışması ortak ekip çalışması denildi, yani telekom ve tesisata bakan ekip aynı anda gelecekmiş de sorunu çözmeden gitmeyecekmiş. Telekom sistemden baktık sorun yok dedi gelmedi. :D
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_

Sekibayashi

80+ Bronze
Katılım
24 Mayıs 2023
Mesajlar
1,132
En İyi Cevap
1
hem merkezde hemde kırsalda Türknet kullanıyorum , sorun yaşamadım hiç böyle bu neymiş arkadaş 😂
 

tcan20

80+
Katılım
28 Haziran 2022
Mesajlar
104
Dahası  
Reaksiyon skoru
26
İsim
Tolga Can
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Kafayı yedim 1 aydır. Sürekli aynı şeyleri yaşıyoruz destek ekibi ile. 15 er dakika ile 3 tane ss at telekoma ilet, telekom sorun yok desin. Bilmem ne güncellemesi yaptık tekrar kontrol edin. Sorun devam ediyorsa bir daha SS atın. Onu networke iletelim. Network bir güncelleme yapsın tekrar kontrol edin sorun devam ediyorsa SS atın... :D resmen sorun çözülmedi kaldı öyle
 

04umut76

80+ Silver
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
2,647
Dahası  
Reaksiyon skoru
859
İsim
umut şahin
Bayramdan önce yani yaklaşık 1 ay önce aniden modem DSL ve ETHERNET ışığı sönmüş saatlerce gelmemişti. Geldikten sonra da 80 mbps netim 1-2 mbps hızlarına düştü. Anında destek kaydı oluşturdum 1 hafta sonra (araya bayram girdi) telekom geldi. Önce portta sorun var dedi portu değiştirdi. Sonra çatıdaki bağlantıya baktı vs. telekom evdeyken 1 dakikalığına falan netim de hızım da düzeldi. Daha telekom evin bahçesinden çıkmadan net DSL ve ETHERNET ışığı yine gitti. Geri geldiğin de de tahmin edileceği üzere 1-2 mbps hız vardı. Türknet ücretli özel ekip evime geldi. Tesisatıma baktı ve hiçbir sorun bulamadı. Modeme gelen hız değerleri hatta süper. 80 mbps hız geldiği gözüküyor fakat çıkışta 1-2 mbps. 3 tane farklı modemle test ettim. Birisi 0 modemdi. Farklı cihazla test ettim. DSL ve LAN kablolarımı değiştirdim. (WiFide de aynı sorun var) Her neyse türknet 1 aydır benden 15'er dakika ara ile SS, modem üretici firma ile iletişim vs. vs. istedi durdu. Üzerime düşen her şeyi yaptırdım ve yaptım. Fakat sonuç ne oldu ? Modeme gelen hızda sorun yok maalesef yapacak bir şey yoka bağlandı konu. Ha bu arada hemen hemen hergün sürecin başa sardığını SS gönder bekle cevap gelsin network ekibine iletilsin network sorun yok desin tekrar SS at vs. vs. olduğundan bahsetmiyorum bile. Sene 2023 bir arıza resmen çözümlenemedi. Telekom da altyapıda sorun yok diyor. Nerde bu sorun ? Tesisatta değil, modemde değil, cihazda değil ? Geriye ne kalıyor tabii ki altyapı. Ama telekomun umursamazlığı mı diyim türknetin yeterince telekoma laf geçiremediği mi desem ne desem bilmiyorum. Şehirde de kullandım ben türknet hiç sorun yaşamadım. Ama kırsalda bir daha türknet mi ? Asla. Belki sizin de bir çözüm yolunuz vardır bekliyorum. Şu rezaleti bir okuyun.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Günlerce ortak ekip çalışması ortak ekip çalışması denildi, yani telekom ve tesisata bakan ekip aynı anda gelecekmiş de sorunu çözmeden gitmeyecekmiş. Telekom sistemden baktık sorun yok dedi gelmedi. :D
knkm kırsalda kullandığın int gezgin hizmet demi bende aynı sorundan muzdaripim çözülemiyor
 

Sekibayashi

80+ Bronze
Katılım
24 Mayıs 2023
Mesajlar
1,132
En İyi Cevap
1
knkm kırsalda kullandığın int gezgin hizmet demi bende aynı sorundan muzdaripim çözülemiyor
gezgin internet kullanıyorsanız , 1 yerde hizmet alabiliyorsunuz diğer hanede olan internet 1mbps oluyor
 

etnetalw

80+ Bronze
Katılım
10 Mayıs 2022
Mesajlar
1,915
Bayramdan önce yani yaklaşık 1 ay önce aniden modem DSL ve ETHERNET ışığı sönmüş saatlerce gelmemişti. Geldikten sonra da 80 mbps netim 1-2 mbps hızlarına düştü. Anında destek kaydı oluşturdum 1 hafta sonra (araya bayram girdi) telekom geldi. Önce portta sorun var dedi portu değiştirdi. Sonra çatıdaki bağlantıya baktı vs. telekom evdeyken 1 dakikalığına falan netim de hızım da düzeldi. Daha telekom evin bahçesinden çıkmadan net DSL ve ETHERNET ışığı yine gitti. Geri geldiğin de de tahmin edileceği üzere 1-2 mbps hız vardı. Türknet ücretli özel ekip evime geldi. Tesisatıma baktı ve hiçbir sorun bulamadı. Modeme gelen hız değerleri hatta süper. 80 mbps hız geldiği gözüküyor fakat çıkışta 1-2 mbps. 3 tane farklı modemle test ettim. Birisi 0 modemdi. Farklı cihazla test ettim. DSL ve LAN kablolarımı değiştirdim. (WiFide de aynı sorun var) Her neyse türknet 1 aydır benden 15'er dakika ara ile SS, modem üretici firma ile iletişim vs. vs. istedi durdu. Üzerime düşen her şeyi yaptırdım ve yaptım. Fakat sonuç ne oldu ? Modeme gelen hızda sorun yok maalesef yapacak bir şey yoka bağlandı konu. Ha bu arada hemen hemen hergün sürecin başa sardığını SS gönder bekle cevap gelsin network ekibine iletilsin network sorun yok desin tekrar SS at vs. vs. olduğundan bahsetmiyorum bile. Sene 2023 bir arıza resmen çözümlenemedi. Telekom da altyapıda sorun yok diyor. Nerde bu sorun ? Tesisatta değil, modemde değil, cihazda değil ? Geriye ne kalıyor tabii ki altyapı. Ama telekomun umursamazlığı mı diyim türknetin yeterince telekoma laf geçiremediği mi desem ne desem bilmiyorum. Şehirde de kullandım ben türknet hiç sorun yaşamadım. Ama kırsalda bir daha türknet mi ? Asla. Belki sizin de bir çözüm yolunuz vardır bekliyorum. Şu rezaleti bir okuyun.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Günlerce ortak ekip çalışması ortak ekip çalışması denildi, yani telekom ve tesisata bakan ekip aynı anda gelecekmiş de sorunu çözmeden gitmeyecekmiş. Telekom sistemden baktık sorun yok dedi gelmedi. :D
1 ay beklemek yerine alternatif sağlıyıcı geçip birde oyle çözüm bekleseydin hocam belki sorun sağlıyıcı kaynaklı.
Birde 192.168.1.1 hat değerlerini atarmısın
 

tcan20

80+
Katılım
28 Haziran 2022
Mesajlar
104
Dahası  
Reaksiyon skoru
26
İsim
Tolga Can
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Yok kankam gezgin değil
 

Sekibayashi

80+ Bronze
Katılım
24 Mayıs 2023
Mesajlar
1,132
En İyi Cevap
1
Kafayı yedim 1 aydır. Sürekli aynı şeyleri yaşıyoruz destek ekibi ile. 15 er dakika ile 3 tane ss at telekoma ilet, telekom sorun yok desin. Bilmem ne güncellemesi yaptık tekrar kontrol edin. Sorun devam ediyorsa bir daha SS atın. Onu networke iletelim. Network bir güncelleme yapsın tekrar kontrol edin sorun devam ediyorsa SS atın... :D resmen sorun çözülmedi kaldı öyle
TT size saplantılı oldu müşteri olarak istiyor sizi 😂 😂
 

tcan20

80+
Katılım
28 Haziran 2022
Mesajlar
104
Dahası  
Reaksiyon skoru
26
İsim
Tolga Can
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
Screenshot_5.png
 

04umut76

80+ Silver
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
2,647
Dahası  
Reaksiyon skoru
859
İsim
umut şahin
gezgin internet kullanıyorsanız , 1 yerde hizmet alabiliyorsunuz diğer hanede olan internet 1mbps oluyor
knkm benim gezgin hizmetim bulunduğum yerde ancak gezgin hizmetim 1mbps evim ise uzak olduğu için gidip hız testi yapamıyorum asıl hizmetimde ne yapacağımı bilmiyorum hakkım vardı ancak şu anda hakkımda tükendi ama hizmetimi aktif edemedim
 

tcan20

80+
Katılım
28 Haziran 2022
Mesajlar
104
Dahası  
Reaksiyon skoru
26
İsim
Tolga Can

1 ay beklemek yerine alternatif sağlıyıcı geçip birde oyle çözüm bekleseydin hocam belki sorun sağlıyıcı kaynaklı.
Birde 192.168.1.1 hat değerlerini atarmısın
Yani alternatif pek yok burası köy yeri milleni de vardı ama onlarda böyle bir sorun varsa biz de bir şey yapamayız telekom düzeltecek düzeltirse dedi geçti umursamadılar pek taahhütsüz net başka da yok telekoma mecbur geçeceğiz gibi hem pahalı hem taahhütlü
 

HmzaY

80+ Silver
Katılım
23 Temmuz 2022
Mesajlar
4,703
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,024
Konum
Nazarick
İsim
Hamza Y
İlgilendiği Kategoriler
Little Bit Everything
Bayramdan önce yani yaklaşık 1 ay önce aniden modem DSL ve ETHERNET ışığı sönmüş saatlerce gelmemişti. Geldikten sonra da 80 mbps netim 1-2 mbps hızlarına düştü. Anında destek kaydı oluşturdum 1 hafta sonra (araya bayram girdi) telekom geldi. Önce portta sorun var dedi portu değiştirdi. Sonra çatıdaki bağlantıya baktı vs. telekom evdeyken 1 dakikalığına falan netim de hızım da düzeldi. Daha telekom evin bahçesinden çıkmadan net DSL ve ETHERNET ışığı yine gitti. Geri geldiğin de de tahmin edileceği üzere 1-2 mbps hız vardı. Türknet ücretli özel ekip evime geldi. Tesisatıma baktı ve hiçbir sorun bulamadı. Modeme gelen hız değerleri hatta süper. 80 mbps hız geldiği gözüküyor fakat çıkışta 1-2 mbps. 3 tane farklı modemle test ettim. Birisi 0 modemdi. Farklı cihazla test ettim. DSL ve LAN kablolarımı değiştirdim. (WiFide de aynı sorun var) Her neyse türknet 1 aydır benden 15'er dakika ara ile SS, modem üretici firma ile iletişim vs. vs. istedi durdu. Üzerime düşen her şeyi yaptırdım ve yaptım. Fakat sonuç ne oldu ? Modeme gelen hızda sorun yok maalesef yapacak bir şey yoka bağlandı konu. Ha bu arada hemen hemen hergün sürecin başa sardığını SS gönder bekle cevap gelsin network ekibine iletilsin network sorun yok desin tekrar SS at vs. vs. olduğundan bahsetmiyorum bile. Sene 2023 bir arıza resmen çözümlenemedi. Telekom da altyapıda sorun yok diyor. Nerde bu sorun ? Tesisatta değil, modemde değil, cihazda değil ? Geriye ne kalıyor tabii ki altyapı. Ama telekomun umursamazlığı mı diyim türknetin yeterince telekoma laf geçiremediği mi desem ne desem bilmiyorum. Şehirde de kullandım ben türknet hiç sorun yaşamadım. Ama kırsalda bir daha türknet mi ? Asla. Belki sizin de bir çözüm yolunuz vardır bekliyorum. Şu rezaleti bir okuyun.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Günlerce ortak ekip çalışması ortak ekip çalışması denildi, yani telekom ve tesisata bakan ekip aynı anda gelecekmiş de sorunu çözmeden gitmeyecekmiş. Telekom sistemden baktık sorun yok dedi gelmedi. :D
Binanda hangi altyapı varsa onu kullanacaksın. Bitti.

Yoksa diğerleri internete yüklendiğinde senin bandwith kısılır.
 

tcan20

80+
Katılım
28 Haziran 2022
Mesajlar
104
Dahası  
Reaksiyon skoru
26
İsim
Tolga Can
Kimse telekoma diş geçiremiyor ki :D telekom isterse düzeltir istemezse düzeltmez kendi abonesi değil modunda
 
Top Bottom