zencersameet
80+
- Katılım
- 27 Temmuz 2022
- Mesajlar
- 31
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 5
- İsim
- Samed
Merhaba, aldığım firmanın adını vermeden sorunumu anlatacağım. iPhone 11 cihaz aldık 2022'de. Cihazın ekran sürekli sıkıntı çıkıyordu bunun için 5 defa servise gittim 3 defa ekran değişimi yaptılar. En son gidişimde sorunsuz dediler ben de tüketici hakeme başvurdum.Değişim kararı vermişler galiba tebligat vs hiçbir şey gelmedi bize. Firma da itiraz etmiş ve dava olarak gözüküyor şuan. Ön inceleme adı altında. Telefonu ben tanıdığım birine verdim ama dava vs uğraşmak istemiyorum bundan en kolay nasıl sıyrılırım. Bir de bana masraf vs çıkar mı ? Telefon yenisi falan istemiyoruz dava işiyle uğraşmak istemiyorum. Şehirdışında da olabilirim dava günü. Lütfen sadece bilenler cevaplasın.