Matt Murdock
80+ Gold
- Katılım
- 1 Ocak 2022
- Mesajlar
- 6,644
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 4,592
- İsim
- Oğuz
Böyle ufak saçma sapan şeyleri yapmayı bilirler tabî ki. 100 derece Isınıyor diye gönder, sadece bakım yapıp bir sorun yok diyerek geri yolluyorlar. Bende sarjdan çıkarınca parlaklığın kendi kendine alçalıp yükselmesi gibi bir sorun vardı 2 defa yolladım 2 sinde de çözüldü deyip yolladılar ama çözülmedi. Neyse ki sarjda kullandığım için pek dert etmedim ama birdahaki gönderdiğimde yapmazsalar kesinlikle değişim vs isterim. Senin dediğin tarzda şeyleri çözmeleri basit ama ufak bir hatada çözüm sunmuyorlar. Tek politikaları içini açıp temizlemek galiba. Ayrıca müşteri hizmetlerinde de bilgisayardan anlamayan kişiler çalışıyor.2 Arkadaşım var sürekli bakıma gönderiyorlar. Arkadaşımın klavyesindeki yazılar soyulmaya başlamıştı garantisi olmamasına rağmen bedavaya klavyeyi değiştirdiler, Garantisi olmamasına rağmen adaptörü bedavaya değiştirdiler. Anakart yanmasını vs bilmiyorum ama bu tarz ufak şeylerde para istemiyorlar. Arkadaşın dediği gibi atlıyorlar otobüse, metrobüse 5 yolda inip hemen bakımını değişimini vs yapıyorlar. Diğer markalarda en ufak sorunda Min 20 gün laptop yok.
Monster'ı övmüyorum gördüğümü ve deneyimlediğimi söylüyorum.