Tüm forumdan özür dilerim...

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Bu forumda güldüğüm anlar da oldu, üzüldüğüm anlar da.
En son "Valorant desteğe yazdığım mesaj iyi mi?" adında bir konu açmıştım. Baya bir agresif davranmıştım.
Kırdığım insanlar oldu. Özür dilerim.
Bunu "R" vites olarak görmeyin. Sadece özür dilemek istiyorum. Çünkü kaba ve agresif davrandım o gün.
Dedikleriniz de de haklısınız.
Evet, içimi dökmek istedim.
Artık bu hesaptan mı takılacan.
Yoksa devam mı?
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,689
Mesajlar
11,069,790
Üyeler
197,964
Son üye
silencio2000
Geri
Top