Neler Yeni

Türk Telekom dsl ışığı 5-30 dakikada bir yanıp sönüyor

Wersty

80+
Katılım
24 Kasım 2022
Mesajlar
257
Müşteri hizmetlerini de aradım yok kabloda sıkıntı var mı yok modemde sıkıntı var mı yok modem ısınıyor mu saçmasapan sorular sordular. Kabloları filan değiştim zaten modemi de değiştim yine çözülmedi ne yapabilirim
 

Lady-Of-Ice

80+ Gold
Katılım
25 Ekim 2023
Mesajlar
5,662
Modemden hat değerlerini atabilir misiniz? Snr- hat zayıflama, mevcut- mak. hız gibi yazan değerleri.
 
Katılım
16 Eylül 2023
Mesajlar
50
Dahası  
Reaksiyon skoru
20
İsim
Sezer Garip
Vpn kullanıyor musunuz sık sık ?
 

Wersty

80+
Katılım
24 Kasım 2022
Mesajlar
257
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Modemden hat değerlerini atabilir misiniz? Snr- hat zayıflama, mevcut- mak. hız gibi yazan değerleri.
1744056942214.png

bu mudur hocam
 

Lady-Of-Ice

80+ Gold
Katılım
25 Ekim 2023
Mesajlar
5,662
Evet bu; değerleriniz iyi. Modemi yeni aldım dediniz; eski modemde de aynı sorun oluyor muydu?
Modemi birde farklı prize takıp deneyin.
Upload kısmı garip biraz, u012 yazan kısımda ki değerlerde normal değil gibi. Portsal sorun olabilir gibi.
 

Wersty

80+
Katılım
24 Kasım 2022
Mesajlar
257
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Evet bu; değerleriniz iyi. Modemi yeni aldım dediniz; eski modemde de aynı sorun oluyor muydu?
Modemi birde farklı prize takıp deneyin.
Upload kısmı garip biraz, u012 yazan kısımda ki değerlerde normal değil gibi. Portsal sorun olabilir gibi.
modem yeni değildi hocam kullanılmayan bir modemdi. Diğer modemde de birden bire internet varken tüm ışıklar gidiyor kendini resetliyordu sonra bunu taktım sadece DSL gidiyor 5-30 dakika arası maksimum 2 saattir gitmesi 2 3 gündür böyle neden bilmiyorum
 

Lady-Of-Ice

80+ Gold
Katılım
25 Ekim 2023
Mesajlar
5,662
Birçok nedeni olabilir; adaptörde sorun olabilir, kabloda sorun olabilir ( montaj, ek, kablo ucu jak, bina içi kutuya bağlı olan kısımda temassızlık, pas-korozyon, kutuda farklı abone için işlem yapılırken kablo oynamış olabilir). Bina içi kutunuza bir bakın. 2-3 gündür sorun sorun oluyorsa bölgenizde bir çalışma olabilir, belki geçici bir durumdur.
https://gibir.net.tr/planli-calisma-duyurulari
Ya da Telekom'un siteden bakın bölgenizde çalışma var mı?
Bulunduğunuz binada kullananlarda benzer durum var mı sorun.
Sonuç alamazsınız; bir de portumda sorun olabilir diye, port değişimi talebinde bulunun.
 
Top Bottom