PiskopatCivciv
80+ Bronze
- Katılım
- 6 Nisan 2020
- Mesajlar
- 1,373
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 595
- İsim
- Talha
Merhaba esenlikler, ben İstanbul Arnavutköyde ikamet etmekteyim ağustosta binamızın arkasına inşaata başlayan işçiler 2 ağustosta dışarıdan fiber kablomu kopardılar NetSpeed müşterisi olarak talebimi açtım ve bana tahmini 10 ağustosta tamamlanacağı söylendi 10 ağustosta tekrar aradım 11 ağustos dediler tekrar aradım 12 13 14 bugün 15 ağustos ve bugün aradığımda 16 ağustosta yapılacağı bildirildi Türk Telekomu aradığımızda zaten müşterisi olmadığımız için bilgi vermiyorlar NetSpeed yani servis sağlayıcım da Türk Telekomun ilettiği şeyleri söylüyor. Apartman olarak çok mağdur durumdayız telefon faturalarımızın 2 katını ödedik evinde çalışanlar muhtemelen daha mağdurdur her yere yazdım şikayet ettim ama sonuç aynı ne yapacağımı bilmiyorum bilgili biri yardımcı olursa çok sevinirim teşekkürler