Yardım Türk Telekom hızım sürekli düşüyor

samet135

80+ Bronze
Katılım
9 Ocak 2021
Mesajlar
1,723
Reaksiyon skoru
615
İnterneti bağladığımızdan beri sabit 50 mbps vermiyor. Gün içinde sürekli hızım düşüyor 3-20-30mbps kadar düşüyor. DSL kablosunu takıp çıkarttığımda düzeliyor. Müşteri hizmetlerini aradığımda modemi resetlemekten başka bir şey yapmıyor. Modem ısındığından oluyor diyip geçiştiyor. Ama başkalarının modemi aylarca açık kalmasına rağmen performans kaybı olmuyor. DSL kablosunun bağlantısındanmı yoksa altyapıdan mıdır.
 
benimde aynı konuda sıkıntım vardı dün modemi degiştiittim garantili oldugu için ücret talep edemediler gelen teknisyen kablodanda olabiecegini söyledi kablo kapı arasından geçiyodu kapı kabloya zarar vermiş ola bilir dedi diccam oki ya modemine gelen kabloda sıkıntı var yada modeminde ben hem modemi degiştirtip kabloyu zarar görmica sekilde modeme getrdim bi sıkıntım kalmadı
 
İnterneti bağladığımızdan beri sabit 50 mbps vermiyor. Gün içinde sürekli hızım düşüyor 3-20-30mbps kadar düşüyor. DSL kablosunu takıp çıkarttığımda düzeliyor. Müşteri hizmetlerini aradığımda modemi resetlemekten başka bir şey yapmıyor. Modem ısındığından oluyor diyip geçiştiyor. Ama başkalarının modemi aylarca açık kalmasına rağmen performans kaybı olmuyor. DSL kablosunun bağlantısındanmı yoksa altyapıdan mıdır.
aynı problemi 2 ay boyunca yaşadım , hız 50 mbpsden 1 mbps'ye düşüyordu sürekli , altyapı ve bina etrafındaki tüm kablolar değişmişti sorun düzelmemişti son olarak modemi değiştirdik ve çözüldü. Eğer kablolar değiştiyse hala düzelmiyorsa yeni bir modem alın fakat modem kesinlikle türktelekomun olmasın internetten vdsl,vdsl2/fiber destekleyen bir modem alın asus öneririm hocam.
 
benimde aynı konuda sıkıntım vardı dün modemi degiştiittim garantili oldugu için ücret talep edemediler gelen teknisyen kablodanda olabiecegini söyledi kablo kapı arasından geçiyodu kapı kabloya zarar vermiş ola bilir dedi diccam oki ya modemine gelen kabloda sıkıntı var yada modeminde ben hem modemi degiştirtip kabloyu zarar görmica sekilde modeme getrdim bi sıkıntım kalmadı

aynı problemi 2 ay boyunca yaşadım , hız 50 mbpsden 1 mbps'ye düşüyordu sürekli , altyapı ve bina etrafındaki tüm kablolar değişmişti sorun düzelmemişti son olarak modemi değiştirdik ve çözüldü. Eğer kablolar değiştiyse hala düzelmiyorsa yeni bir modem alın fakat modem kesinlikle türktelekomun olmasın internetten vdsl,vdsl2/fiber destekleyen bir modem alın asus öneririm hocam.
Tamamdır hocam saolun modeme ve kabloya bakacağım
 
Tamamdır hocam saolun modeme ve kabloya bakacağım
Size tavsiyem önce bir arıza kaydı oluşturun türk telekom çalışanlarından kabloları kontrol etmelerini rica edin veya değiştirmelerini, kablolarda bir hasar varsa tespit ederler zaten. Eğer bir hasar yada sorun tespit edilmezse modemide kontrol etsinler sorun modemde ise ve modem garantisi mevcut ise ücretsiz değişim yapmak zorundalar zaten yeni bir modem vermeleri gerekiyor. Garantisi yoksada internet üzerinden modem almanız gerekicek, modem için yeni bir konu açabilirsiniz.
 
Size tavsiyem önce bir arıza kaydı oluşturun türk telekom çalışanlarından kabloları kontrol etmelerini rica edin veya değiştirmelerini, kablolarda bir hasar varsa tespit ederler zaten. Eğer bir hasar yada sorun tespit edilmezse modemide kontrol etsinler sorun modemde ise ve modem garantisi mevcut ise ücretsiz değişim yapmak zorundalar zaten yeni bir modem vermeleri gerekiyor. Garantisi yoksada internet üzerinden modem almanız gerekicek, modem için yeni bir konu açabilirsiniz.
Modemin garantisi var. Arıza kaydıda oluştururum yakında kabloda sıkıntılı olabilir çünkü yetkililerin işine gelmediği için kabloyu ben çektim
 
Geri
Top