Sabit internet mi telefon için miMüşteri hizmetleri numarasını aradıktan sonra ne yaparsam yapayım gerçek insanlara ulaşamıyorum yok bir türlü bot salmıyor bilen var mı?
Faturam fazla gelmiş nasıl itiraz edeceğim?
Mobile telefon içinSabit internet mi telefon için mi
Kullanımlara ödemelere baktığımda paket dışı ekstra bir şey gözükmüyor kime danışacağım nasıl bilgi alacağım hocamUlaşmak zorunda değilsin zaten. TT mobil uygulamasına girip faturalarım menüsünden faturanızı pdf olarak açın faturanızın detaylarına ulaşın. Bilginiz dışında bir ödeme yada abonelik durumu varsa arayıp bilgi talep edebilirsiniz. Faturanızı kontrol ederken vergi dahil sütununa bakınız.
Onu yapayım madem farklı çözüm gelirse onuda denerim tesekkurlerşikayetvar a yazmayı dene
kendileri dönüyor bazen şikayetlerde
Direkt gidip turktelekom merkezleriyle konuşsam öyle olur mu acabaUlaşabilen zaten cennetlik
Reisim farklı bir numara girip yeni abonelik numarasını tuşlarsan rahatlıkla ulaşabilirsin.Kullanımlara ödemelere baktığımda paket dışı ekstra bir şey gözükmüyor kime danışacağım nasıl bilgi alacağım hocam
Mesaj otomatik birleştirildi:
Onu yapayım madem farklı çözüm gelirse onuda denerim tesekkurler
Mesaj otomatik birleştirildi:
Direkt gidip turktelekom merkezleriyle konuşsam öyle olur mu acaba
Arayıp sor madem bu saatlerde yoğun oldukları için müzik dinleme kısmı uzun sürüyor mümkünse öğleden önce yada sonra arayın daha hızlı bağlanırsınKullanımlara ödemelere baktığımda paket dışı ekstra bir şey gözükmüyor kime danışacağım nasıl bilgi alacağım hocam
Mesaj otomatik birleştirildi:
Onu yapayım madem farklı çözüm gelirse onuda denerim tesekkurler
Sorun arayıp soramamamda zaten müşteri hizmetlerine bağlanmıyor bot konuşup duruyorArayıp sor madem bu saatlerde yoğun oldukları için müzik dinleme kısmı uzun sürüyor mümkünse öğleden önce yada sonra arayın daha hızlı bağlanırsın
Yarın deneyeyim sorun olmaz değil mi o yüzden aramıyoruz sonuçta farklı numaraya mı yönlendiriyorlarReisim farklı bir numara girip yeni abonelik numarasını tuşlarsan rahatlıkla ulaşabilirsin.
Ben hep öyle yapıyorum öbür türlü ulaşılmıyor.
Hayır hocam hepsi aynı sen öyle kendi sorununa göre yönlendirme istiyorsan imkanı yok kimse çıkmıyor karşına kendimden biliyorum uğraş uğraş robota atar boşa zaman kaybı yeni abonelik diyorsun hop geldi müşteri diyor anında atıyorSorun arayıp soramamamda zaten müşteri hizmetlerine bağlanmıyor bot konuşup duruyor
Mesaj otomatik birleştirildi:
Yarın deneyeyim sorun olmaz değil mi o yüzden aramıyoruz sonuçta farklı numaraya mı yönlendiriyorlar
1000mbps'lik tarife kullanıyorum prime üyesiymişim. O yüzden aradıktan sonra max 2 tane numara tuşladığımda müş hizmetlerine bağlanıyorum. Ayrımcılık yapıyorlar sanki.Müşteri hizmetleri numarasını aradıktan sonra ne yaparsam yapayım gerçek insanlara ulaşamıyorum yok bir türlü bot salmıyor bilen var mı?
Faturam fazla gelmiş nasıl itiraz edeceğim?
Prime müşteri hizmetlerine bağlanması daha kolay. İnsanlar ne ödediğini bilmeyip canı sıkıldıkça müşteri hizmetlerini aradığı için akşam yada öğle vakti bağlanması zor oluyor hiç arama ihtiyacı duymadım orası ayrı tabi1000mbps'lik tarife kullanıyorum prime üyesiymişim. O yüzden aradıktan sonra max 2 tane numara tuşladığımda müş hizmetlerine bağlanıyorum. Ayrımcılık yapıyorlar sanki.