Türk Telekom Müşteri Hizmetlerine Ulaşamıyorum?

Oriencc

80+ Bronze
Katılım
25 Şubat 2024
Mesajlar
775
Reaksiyon skoru
340
Müşteri hizmetleri numarasını aradıktan sonra ne yaparsam yapayım gerçek insanlara ulaşamıyorum yok bir türlü bot salmıyor bilen var mı?
Faturam fazla gelmiş nasıl itiraz edeceğim?
 
Müşteri hizmetleri numarasını aradıktan sonra ne yaparsam yapayım gerçek insanlara ulaşamıyorum yok bir türlü bot salmıyor bilen var mı?
Faturam fazla gelmiş nasıl itiraz edeceğim?
Sabit internet mi telefon için mi
 
Ulaşmak zorunda değilsin zaten. TT mobil uygulamasına girip faturalarım menüsünden faturanızı pdf olarak açın faturanızın detaylarına ulaşın. Bilginiz dışında bir ödeme yada abonelik durumu varsa arayıp bilgi talep edebilirsiniz. Faturanızı kontrol ederken vergi dahil sütununa bakınız.
 
Ulaşmak zorunda değilsin zaten. TT mobil uygulamasına girip faturalarım menüsünden faturanızı pdf olarak açın faturanızın detaylarına ulaşın. Bilginiz dışında bir ödeme yada abonelik durumu varsa arayıp bilgi talep edebilirsiniz. Faturanızı kontrol ederken vergi dahil sütununa bakınız.
Kullanımlara ödemelere baktığımda paket dışı ekstra bir şey gözükmüyor kime danışacağım nasıl bilgi alacağım hocam
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

şikayetvar a yazmayı dene
kendileri dönüyor bazen şikayetlerde
Onu yapayım madem farklı çözüm gelirse onuda denerim tesekkurler
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ulaşabilen zaten cennetlik :)
Direkt gidip turktelekom merkezleriyle konuşsam öyle olur mu acaba
 
Kullanımlara ödemelere baktığımda paket dışı ekstra bir şey gözükmüyor kime danışacağım nasıl bilgi alacağım hocam
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Onu yapayım madem farklı çözüm gelirse onuda denerim tesekkurler
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Direkt gidip turktelekom merkezleriyle konuşsam öyle olur mu acaba
Reisim farklı bir numara girip yeni abonelik numarasını tuşlarsan rahatlıkla ulaşabilirsin.
Ben hep öyle yapıyorum öbür türlü ulaşılmıyor.
 
Kullanımlara ödemelere baktığımda paket dışı ekstra bir şey gözükmüyor kime danışacağım nasıl bilgi alacağım hocam
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Onu yapayım madem farklı çözüm gelirse onuda denerim tesekkurler
Arayıp sor madem bu saatlerde yoğun oldukları için müzik dinleme kısmı uzun sürüyor mümkünse öğleden önce yada sonra arayın daha hızlı bağlanırsın
 
Arayıp sor madem bu saatlerde yoğun oldukları için müzik dinleme kısmı uzun sürüyor mümkünse öğleden önce yada sonra arayın daha hızlı bağlanırsın
Sorun arayıp soramamamda zaten müşteri hizmetlerine bağlanmıyor bot konuşup duruyor
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Reisim farklı bir numara girip yeni abonelik numarasını tuşlarsan rahatlıkla ulaşabilirsin.
Ben hep öyle yapıyorum öbür türlü ulaşılmıyor.
Yarın deneyeyim sorun olmaz değil mi o yüzden aramıyoruz sonuçta farklı numaraya mı yönlendiriyorlar
 
Sorun arayıp soramamamda zaten müşteri hizmetlerine bağlanmıyor bot konuşup duruyor
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Yarın deneyeyim sorun olmaz değil mi o yüzden aramıyoruz sonuçta farklı numaraya mı yönlendiriyorlar
Hayır hocam hepsi aynı sen öyle kendi sorununa göre yönlendirme istiyorsan imkanı yok kimse çıkmıyor karşına kendimden biliyorum uğraş uğraş robota atar boşa zaman kaybı yeni abonelik diyorsun hop geldi müşteri diyor anında atıyor :D
 
Müşteri hizmetleri numarasını aradıktan sonra ne yaparsam yapayım gerçek insanlara ulaşamıyorum yok bir türlü bot salmıyor bilen var mı?
Faturam fazla gelmiş nasıl itiraz edeceğim?
1000mbps'lik tarife kullanıyorum prime üyesiymişim. O yüzden aradıktan sonra max 2 tane numara tuşladığımda müş hizmetlerine bağlanıyorum. Ayrımcılık yapıyorlar sanki.
 
1000mbps'lik tarife kullanıyorum prime üyesiymişim. O yüzden aradıktan sonra max 2 tane numara tuşladığımda müş hizmetlerine bağlanıyorum. Ayrımcılık yapıyorlar sanki.
Prime müşteri hizmetlerine bağlanması daha kolay. İnsanlar ne ödediğini bilmeyip canı sıkıldıkça müşteri hizmetlerini aradığı için akşam yada öğle vakti bağlanması zor oluyor hiç arama ihtiyacı duymadım orası ayrı tabi
 
Geri
Top