Neler Yeni

Yardım Türk Telekom Ve Sorunlar

n7cati

80+ Silver
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
4,758
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,186
İsim
Necati
Selamlar , Yıllardır oturduğum bölgede adsl altyapı kullanıyordum , adsl 16 Mb yetersiz geldiği için hep fiber istiyordum fakat binaya yakın zamanda vdsl geldi ve direkt vdsl 50 mb pakete geçiş yaptım.
Geçiş yaptığım günden beri sürekli bağlantı kopukluğu yaşıyorum ve hız 0.2 Mb'ye düşüyor. Türktelekomu defalarca arayıp arıza kaydı oluşturdum gelen ekipler tüm kabloları değiştirdiler hem evin içindeki olsun hemde binanın dışındaki hepsi yenilendi fakat sorun hala devam ediyor yaklaşık 5-6 kez geldiler ama sorunu bir türlü çözemediler , adsl altyapıda bu tür sorunlar yoktu vdsle geçtiğimden beri beni mağdur ettiler sorunu çözemiyorlar , sorunun modem ile alakalı olabileceğini söylüyorum fakat kontrol etmiyorlar modemi .. Buradaki sorun nereden kaynaklı olabilir sizce yani nasıl çözebilirim bunu bilgisi olan varmı acaba yeni modemmi almam gerekiyor?
Güncelleme : Evdeki ve dışarıdaki tüm kablolar türk telekom tarafından değiştirildi fakat sorun dahada büyüdü artık modemi kapat aç yapınca bile düzelmiyor , sorunun modemle alakalı olduğu kesinleşti sanırım , türktelekom çalışanı ile görüştüm ve gelip modemin garanti süresini kontrol edeceklerini ve garantisi devam ediyorsa değişim yapabileceklerini söyledi , devam etmiyorsa 1080tl olarak aylık 45tl faturaya ek olarak yeni modem verebileceklerini söylediler. Türktelekom modemlerinin garantisi kaç yıl oluyor bilgisi olan varmı , ve bu sorunu daha önceden yaşayan birileri varmı acaba?
 

bybakir42

80+
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
97
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
23
İsim
Osman Sinan BAKIR
Bildiğim kadarıyla garanti 3 yıl, ama Türk Telekom'un vereceği kalitesiz modemler için 1080₺ çok fazla. Eğer garanti bitmişse Keenetic ve Asus modellerine bakabilirsiniz.
 

senapnrck

80+
Katılım
9 Mayıs 2023
Mesajlar
8
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
İsim
Senanur Pınarcık
Merhaba. Aynı modemi bende kullanıyorum ve benim de 100 mb yakın değerler almam gerekirken 10 mb alıyorum. Sorununuz çözüldü mü acaba? Modemden mi kaynaklıymış? biz de ankastre kutusundan eve kadar tüm hattı değiştirmiştik.
 

n7cati

80+ Silver
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
4,758
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,186
İsim
Necati
Merhaba. Aynı modemi bende kullanıyorum ve benim de 100 mb yakın değerler almam gerekirken 10 mb alıyorum. Sorununuz çözüldü mü acaba? Modemden mi kaynaklıymış? biz de ankastre kutusundan eve kadar tüm hattı değiştirmiştik.
Merhaba , modemi değiştirdikten sonra sorun çözüldü modem ile alakalıymış. Eğer yeni bir modem alacaksanız türk telekomun vereceği modemi almayın internet üzerinden asusun fiber modemleri var onlara bakmanızı öneririm

 

senapnrck

80+
Katılım
9 Mayıs 2023
Mesajlar
8
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
İsim
Senanur Pınarcık
Çok teşekkür ederim, bende modemi yarın değiştirip deneyeceğim. Eğer bir gelişme olursa aynı sorunları yaşayanlar için belki fikir olur.
 

n7cati

80+ Silver
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
4,758
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,186
İsim
Necati
Çok teşekkür ederim, bende modemi yarın değiştirip deneyeceğim. Eğer bir gelişme olursa aynı sorunları yaşayanlar için belki fikir olur.
Rica ederim aklınıza takılan bir şey varsa sorabilirsiniz bu arada modem alırken konu açabilirsiniz forumda yardımcı olurlar.
 

senapnrck

80+
Katılım
9 Mayıs 2023
Mesajlar
8
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
İsim
Senanur Pınarcık
Güncelleme: Modem değişimi yaptım, iki farklı modem denedim fakat sonuç aynı. Hız konusunda en ufak değişiklik yok. Superonline ile görüştüm bir çok arıza kaydı açtırdım, port bağlantısı, paket tanımlama, bağlantı problemleri olsun bir çok konuda arıza kaydı açtırdım fakat hepsi çözümlendi mesajı gelmesine rağmen aynı sorun. :(
 
Top Bottom