n7cati
80+ Silver
- Katılım
- 15 Ekim 2022
- Mesajlar
- 4,758
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 2,186
- İsim
- Necati
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #14
Güncelleme : Evdeki ve dışarıdaki tüm kablolar türk telekom tarafından değiştirildi fakat sorun dahada büyüdü artık modemi kapat aç yapınca bile düzelmiyor , sorunun modemle alakalı olduğu kesinleşti sanırım , türktelekom çalışanı ile görüştüm ve gelip modemin garanti süresini kontrol edeceklerini ve garantisi devam ediyorsa değişim yapabileceklerini söyledi , devam etmiyorsa 1080tl olarak aylık 45tl faturaya ek olarak yeni modem verebileceklerini söylediler. Türktelekom modemlerinin garantisi kaç yıl oluyor bilgisi olan varmı , ve bu sorunu daha önceden yaşayan birileri varmı acaba?Selamlar , Yıllardır oturduğum bölgede adsl altyapı kullanıyordum , adsl 16 Mb yetersiz geldiği için hep fiber istiyordum fakat binaya yakın zamanda vdsl geldi ve direkt vdsl 50 mb pakete geçiş yaptım.
Geçiş yaptığım günden beri sürekli bağlantı kopukluğu yaşıyorum ve hız 0.2 Mb'ye düşüyor. Türktelekomu defalarca arayıp arıza kaydı oluşturdum gelen ekipler tüm kabloları değiştirdiler hem evin içindeki olsun hemde binanın dışındaki hepsi yenilendi fakat sorun hala devam ediyor yaklaşık 5-6 kez geldiler ama sorunu bir türlü çözemediler , adsl altyapıda bu tür sorunlar yoktu vdsle geçtiğimden beri beni mağdur ettiler sorunu çözemiyorlar , sorunun modem ile alakalı olabileceğini söylüyorum fakat kontrol etmiyorlar modemi .. Buradaki sorun nereden kaynaklı olabilir sizce yani nasıl çözebilirim bunu bilgisi olan varmı acaba yeni modemmi almam gerekiyor?