Telekomda ara ara yavaşlama olabiliyor. Hele şu karantina döneminde çok çalışıyorlar.
Örneğin ayın 19'unda açtığım kablolama arıza kaydında bana "o sizin hattınızla alakalı onunla da siz sorumlusunuz" diyebilirlerdi ama ücretsiz olarak ekip gönderdiler, 21'inde sabah iki kişi geldiler ve iç kablolamamdaki sorunu düzelttiler.
Bazen de modem kaynaklı oluyor. Çok ısınıp çöken modem sayısı fazla. O da arayüzden yeniden başlatma ile çözülebiliyor.
Türk telekom interneti kullanılmaz yanlış yapmışsınız.
Adam eski müşteri. Başlıkta demiş ki yıllardır kullanıyordum ama şu son günlerde yavaşlamaya falan başladı demiş.
1- Farkında mısın bilmiyorum ama Servis sağlayıcı kısmında Türk Telekom yazıyor.
2- Zaten KabloNet ile Türk Telekom'un anlaşması var, Tivibu yayınları KabloNet ortaklığıyla olduğu için KabloNet Telekom IP'si verebiliyor.
Şimdilik birkaç çözüm var.
IP İle ilgili sorun varsa modem arayüzüne girip modemi yeniden başlatın.
Eğer Hat Değerleriyle ilgili sorun varsa modem arayüzünden hat değerlerinizi atın. Bi bakalım.
Eğer "İnternet var ama sitelere düzgün bağlanmıyor" diyorsanız Windows veya Modem arayüzü üzerinden DNS Değiştirmeyi deneyin.
Bunlar dışında yapılabilecek pek bir şey yok maalesef.