Neler Yeni

Türknet pişmanlıktır.

Cyclonus

80+
Katılım
30 Ocak 2022
Mesajlar
190
Dahası  
Reaksiyon skoru
134
İsim
Cyclonus
aynen öyle ben 3 farklı adresten turknet kullandım konuyu açan arkadaş kadar bir memnuniyetsizlik yaşamdim ve bana karşılıda çok ilgili davrandılar meslea kopma durumu olmusfu alt yapı ile alakalı bir bakım tarzımıne zaten bunuda bildiriyorlar (TÜRK TELEKOM ALT YAPI) durumu bildip internet bağlantısına ihtiyacim var tarzınd bir yazı yazdım da kısa süre içinde Inter gelmişti ve birkaç sorun oldunda bana karşı çok memnun kaldım müşteri hizmetlerinden fakat türk Telekom alt yapı olunca ve daha önceden bir hat cekilmemis ise evine orda çok iletişimsizlik oluyor türk Telekom türk net arasında felan en kötü yanı bu ise size kablo parsı felan kitleniyor ve düzensiz bina dışı kablolama oluyor bunu için elektrikci cagrin o döşeme felan yapicak deniyor bu tamamen türk Telekom ile alakalı bunun disjnda şahsen önceden fixnet ve vodafone kullanmış biri olarak türknet bariz en iyi sağlayıcı benim için ve çevremde sürekli öneririm adamlar verebildikleri altyapinin en iyi hızını veriyorlar (fixnet ve TTNet vodafone gibi fatura günü yaklaşınca veya belli bir müddet bagalnti yapmayinca internet hizni düşürme gibi bir durumu asla yapmıyorlar bunları tecrübe edipte söylüyorum)
Zaten genel olarak bu konu üzerinden mutabık olamadığımız bir nokta var ve orası da benim internet sağlayıcımın Türknet olması ve bu yüzden isterse altyapım fanfinifinfon sağlayıcısı tarafından gelsin bu direkt türkneti bağlar, ben hizmeti kimden alıyorsam karşımda da onu görmek isterim, karşımdaki bireyler bana googledan alınma bir tane altyapı kazı fotoğrafı bile atsalar ben tatmin olacağım zaten ama hiçbir şekilde beni tatmin edecek veya bak işte adamlar çalışıyor daha ne yapsınlar gibi sözler diyeceğim bir etkileşim yaşamamış olmam, yoksa ben 2 3 sene önce başka bir konumda oturuyorken orada da türknet kullanıyordum ve 1 2 tane aksaklık dışında gayet verimliydi çıkar ilişkilerimiz ama beni her zaman yaşamış olduğum son tecrübem bağlar.


Genel olarak vurgu yapmak istediğim konu anlaşılmıştır umarım.


Not : Buradan genelleme yaparak töhmet altında bıraktığım herkesten özür diliyorum.
 
Son düzenleme:

EfoWars

80+ Bronze
Katılım
31 Mayıs 2020
Mesajlar
1,533
Dahası  
Reaksiyon skoru
523
Yaş
18
Konum
İstanbul, Türkiye
İsim
Süleyman Efe Erdoğmak
İlgilendiği Kategoriler
İç Donanımlar, Çevre Birimleri, Cep Telefonları, Konsollar, Ağ Sistemleri
Direkt olarak türkneti bağlar demişsiniz ama şöyledir ki; benim Türkneti, Türk Telekom üzerinden kullandığım zamanlar, internette sıkıntı yaratmıştı vee altyapı Türknetin değil, Türk Telekomun olduğu için onların saha ekibi yollanmıştı. Türk Telekomun saha ekibi ise internet kablosunu söküp gitmişti. Biz de para verip elektrikçiye yaptırmıştık. Evet şaka gibi elektrikçiye, üstüne para ödedik ancak burada türknetin yapabileceği bir şey yoktu.
 

Cyclonus

80+
Katılım
30 Ocak 2022
Mesajlar
190
Dahası  
Reaksiyon skoru
134
İsim
Cyclonus
Direkt olarak türkneti bağlar demişsiniz ama şöyledir ki; benim Türkneti, Türk Telekom üzerinden kullandığım zamanlar, internette sıkıntı yaratmıştı vee altyapı Türknetin değil, Türk Telekomun olduğu için onların saha ekibi yollanmıştı. Türk Telekomun saha ekibi ise internet kablosunu söküp gitmişti. Biz de para verip elektrikçiye yaptırmıştık. Evet şaka gibi elektrikçiye, üstüne para ödedik ancak burada türknetin yapabileceği bir şey yoktu.
Bakın tekrar ediyorum siz hizmeti Türknetten alıyorsunuz sizin muhatabınız türknettir, eğer TT ekipleri böyle bir :poop: yiyorsa bunun peşine düşecek olan ben miyim ? o zaman ben her ay düzenli olarak Türknete niye para veriyorum gidip TT ye vereyim direkt
 
Katılım
14 Ocak 2023
Mesajlar
5
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
Can Tokdemir
4 5 gündür bu şekilde kullanıyorum zaten hem hizmet alamadığım nete para veriyorum hem de mobil netim bittiği için fahiş fiyatlar ile net paketi alıyorum.
hizmet alamıyorsan alamadığın günlerin ücret iadesini talep edebilirsin kanka birde bende türknet kullanıyorum sadece aktivasyon sürecinde sıkıntı yaşadım onun haricinde on numara internet 3 farklı evde 2 farklı şehirde kullandım sıkıntı hiç çıkmadı bende
 

etnetalw

80+ Bronze
Katılım
10 Mayıs 2022
Mesajlar
1,915
Yayıncılara deli gibi para basacaklarına son zamanlarda yaşanan kullanıcı sorunları ile ilgilenseler ne kadar güzel olur değil mi ? sonuçta hayatım boyunca tek bir internet sağlayıcısı kullanmış olduğum düşüncesinde değilsinizdir umarım, ve bu yüzden hizmet aldığım firmanın müşteri ilişkisi ve oluşan sorunları ne kadar sallamadığını ilk yazdığım cümleden anlayabilirsiniz. Hatta size daha taze bi örnek vererek pekiştireyim konuyu, bir arkadaşımda benim gibi türknet kullanıcısı ve 1 haftadır da onun neti olmadığı için mağdur oluyor, üstelik türknet perşembe günü arkadaşıma yarın size ekip gönderiyoruz ilgilenecekler diye vaat de bulunuyor ve arkadaşım zamanından ayırarak gün boyu evde teknik ekibin gelmesini bekliyor ve bilin bakalım ne oluyor ? ne gelen var ne arayıp bilgilendiren.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Yakın bir zamanda superonline fiber altyapısı kuruldu bulunduğum mahalleye fakat daha aktif etmediler o yüzden katlanıyorum bu kadar acıya, açıldığı zaman tek bir saniye bile düşünmeyeceğim
Süperonline routing cok zayıf millenicom bi bakabilirsiniz. Tt-Sol altyapısından hizmet vermekte.
 

NOMADRANTAN

80+ Silver
Katılım
20 Ocak 2022
Mesajlar
2,678
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,404
İsim
Nomad
beyler millenicom la comnet i onermem hatta direk almayın sitede150 lira yazan şey 3 gun sonra faturanıza 190lira olarak yansıyor comnet ise eğer şuraya başvurcam felan derseniz direk üyeliği iptal ediyor.
 

ApRâ

80+ Silver
Katılım
29 Ocak 2021
Mesajlar
2,048
En İyi Cevap
1
Burada önemli olan hizmeti aldığın firmadan daha çok altyapısını kullandığın firma. Turknet kaynaklı bir sorun olsaydı dediğin doğruydu fakat kişisel, bölgesel bir sorun olduğu zaman burada Turknet veya farklı bir X firmasının yapacağı şey bunu altyapı firmasına bildirmektir. Sonrası altyapı sağlayan firmanın keyfine bakıyorsun.

TT ne yapıyor burda kendi müşterisi her zaman önceliklidir, önce kendi müşterisinin sorunu varsa önce ona bakar sonra sıra sana gelir, çok da aslında yanlış olmayan bir politika fakat bunu da yanlış kılan TR altyapısının neredeyse tamamının kendisinde olması.

Daha stabil internet almak istiyorsanız altyapıyı sağlayan ana sağlayıcı kimse ondan hizmet almanız gerekiyor.
 

AlphaOMG

80+ Bronze
Katılım
1 Haziran 2021
Mesajlar
1,448
Dahası  
Reaksiyon skoru
715
İsim
Ömer Keskin
aynen öyle ben 3 farklı adresten turknet kullandım konuyu açan arkadaş kadar bir memnuniyetsizlik yaşamdim ve bana karşılıda çok ilgili davrandılar meslea kopma durumu olmusfu alt yapı ile alakalı bir bakım tarzımıne zaten bunuda bildiriyorlar (TÜRK TELEKOM ALT YAPI) durumu bildip internet bağlantısına ihtiyacim var tarzınd bir yazı yazdım da kısa süre içinde Inter gelmişti ve birkaç sorun oldunda bana karşı çok memnun kaldım müşteri hizmetlerinden fakat türk Telekom alt yapı olunca ve daha önceden bir hat cekilmemis ise evine orda çok iletişimsizlik oluyor türk Telekom türk net arasında felan en kötü yanı bu ise size kablo parsı felan kitleniyor ve düzensiz bina dışı kablolama oluyor bunu için elektrikci cagrin o döşeme felan yapicak deniyor bu tamamen türk Telekom ile alakalı bunun disjnda şahsen önceden fixnet ve vodafone kullanmış biri olarak türknet bariz en iyi sağlayıcı benim için ve çevremde sürekli öneririm adamlar verebildikleri altyapinin en iyi hızını veriyorlar (fixnet ve TTNet vodafone gibi fatura günü yaklaşınca veya belli bir müddet bagalnti yapmayinca internet hizni düşürme gibi bir durumu asla yapmıyorlar bunları tecrübe edipte söylüyorum)
10 seneden fazla Türk Telekom kullanıcısıydım. Tabi bu süre zarfında bir çok sorun yaşadım. Aradığım zaman ulaşabiliyordum ama sorun çözme noktasında çok isteksiz ve lakayit davranıyorlardı. Port arızası ve altyapı noktasında sorunlar vardı o kadar aramama rağmen çözmediler. Adresime saha ekibi geldi, bana dedikleri aldığınız hız çok düşük notunu aldım sorun çözülecek dedi tabi ondan sonra ne gelen oldu ne de giden. Turknet’e geçtim, insanların en çok şikayet ettiği konu işte ulaşamıyoruz vb şikayetleri vardı oysaki ben aradığımda ulaşabiliyordum ama şöyle birşeyde var ki ben aramaya bile gerek duymuyordum. Sorun olduğunda destek kaydı oluşturduğumda anında çözüm noktasında çok efektif çalışıyorlar ve kullanıcısıyla çok güzel bir diyalog kuruyorlar. Adresime GigaFiber geldi, baktım 100-150 Mbps hız alıyordum destek kaydı oluşturdum hemen aradılar Gigafiber ekibi ve sadece modeme erişim sağlamakla kalmadılar uygulamayla bilgisayarıma erişim sağlayarak sorunu çözme noktasında ne kadar samimi ve istekli olduklarını gösterdiler. Şimdi ise sorunsuz kullanıyorum. Daha ne isteyebilirim ki? Türk Telekom en düşük paketini astronomik pakete satıyor ben ise 1000/1000 interneti 140 TL’ye kullanıyorum 😊.
 

Ekler

  • 60EAAF90-FA8A-46BB-A1A7-E04A974BF78D.jpeg
    60EAAF90-FA8A-46BB-A1A7-E04A974BF78D.jpeg
    1.3 MB · Hit: 31

LenKys

80+ Silver
Katılım
26 Temmuz 2020
Mesajlar
3,361
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,594
İsim
Osman Trifilli
Instagram
trifilli_osman
Zaten genel olarak bu konu üzerinden mutabık olamadığımız bir nokta var ve orası da benim internet sağlayıcımın Türknet olması ve bu yüzden isterse altyapım fanfinifinfon sağlayıcısı tarafından gelsin bu direkt türkneti bağlar, ben hizmeti kimden alıyorsam karşımda da onu görmek isterim, karşımdaki bireyler bana googledan alınma bir tane altyapı kazı fotoğrafı bile atsalar ben tatmin olacağım zaten ama hiçbir şekilde beni tatmin edecek veya bak işte adamlar çalışıyor daha ne yapsınlar gibi sözler diyeceğim bir etkileşim yaşamamış olmam, yoksa ben 2 3 sene önce başka bir konumda oturuyorken orada da türknet kullanıyordum ve 1 2 tane aksaklık dışında gayet verimliydi çıkar ilişkilerimiz ama beni her zaman yaşamış olduğum son tecrübem bağlar.


Genel olarak vurgu yapmak istediğim konu anlaşılmıştır umarım.


Not : Buradan genelleme yaparak töhmet altında bıraktığım herkesten özür diliyorum.
malesef burası türkiye herkes senin istedini ister ama alt yapın türk telekomsa adamlar yapmıyoruz kardeşim dedikleri anda türknet hiçbirşey yapamaz sadece şikayette bulunur türk telekomunda bu kadar ilgisiz ve müşterilere karşı alt yapı kaynaklı sorunları yapmama sebebi türkneti ve diğer internet sağlayıcılarını kötületmek çünkü eski güçleri kalmadılar ve interneti sağladı kullanıcıya mecbursun benim alt yapımdan internet alıyorsan benim şartlarımda alırsın internet işi şans işi alt yapınız kötü ise malesef sadece gigafiber başvuruları ile vakit öldürürsünüz şansınıza belki gelir oraya

siz yinede türknet online işlemlerden destek kaydı ile iletişime geçin ellerinden geleni yaparlar
 

AlphaOMG

80+ Bronze
Katılım
1 Haziran 2021
Mesajlar
1,448
Dahası  
Reaksiyon skoru
715
İsim
Ömer Keskin
Ve şunuda aklınızda bulundurun. Olası bir kopma hız düşüklüğü vb sorunlarda eğer kendinden kaynaklanan bir sorunsa çözer X bir İSS firması. Şayet TT altyapısından Turknet kullanıp işte bu sorunlara binayen sıkıntılar yaşıyorsanız doğal olarak abonesi olduğunuz firmaya bildirmeniz normâl. Turknet veya başka firmada port ücreti verdiği TT’ye iletmek zorunda peki neden? Çünkü port olabilir altyapı olabilir bu tür sorunlara müdahale edemez buna sadece Türk Telekom müdahale edebilir. Abonesi olduğunuz firmaya sitem etmeniz normâl lâkin muhattab gerçekten Türk Telekom’dur. Bende önceki yazdıklarımda direkt olarak Türk Telekom abonesiyken yaşadığım sorunlara bir çözüm üretmemeleri X firmasının abonesi olup Türk Telekom’dan çözüm üretmesini beklemeniz biraz itopik olabiliyor çünkü mevcut abonesinin sorunlarına çözüm odaklı yaklaşmayıp abonelerine bu ızdırabı yaşatmalarıdır. Bu Turknet olur millenicom olur Comnet olur vb. TT altyapısından aldığınız hizmetin yine çözümü TT’den maalesef. Çok kısa bir anımı paylaşayım. Fiber internet gelmiş adresime o zaman Türk Telekom kullanıyorum hani bunu kendileride söylemedi ben özellikle arayıp öğrendim. Ama bu fiber internet apartmana kadar gelmiş bana dediği müşteri temsilcisinin işte ona biz karışmayız dairene kadar siz çekeceksiniz. Apartmanda fiber kablolama yok nasıl yapılacak dedim apartmanın yıkılıp tekrar inşaa edilmesi gerek diye böyle üslupsuz böyle seviyesiz karşısında ki insanı ***** yerine koyan cevap verdi. Şimdi böyle bir İSS’nin mevcut kullanıcılarının sorunlarına bu kadar samimiyetsiz davranması bir yana başka bir İSS vasıtasıyla TT altyapısından aldığınız hizmette yaşadığınız sorunları ne denli çözüm odaklı çalışacağıda aşikâr :).
 
Katılım
3 Mart 2022
Mesajlar
248
Dahası  
Reaksiyon skoru
87
İsim
Bahri Karakoç
ben kablonet kullanıyorum, internetim 50 mbps fakat bir kere olsun kopma yaşamadım. Ciddi ciddi 2 yıldır kullanıyorum ve bir kez olsun internet durduk yere kopmadı. Çok ama çok memnunum kablonetten, kablonet bağlatmayı düşünen varsa tavsiye ederim
 

Adem Türk

80+ Bronze
Katılım
5 Mayıs 2021
Mesajlar
1,540
Dahası  
Reaksiyon skoru
649
İsim
Adem Türk
bana yazarak dönüş yaptılar ve hep aynı otomatik cevabı atıp geçiştirdiler. Bulunduğum bölgeden dolayı buranın insanları ile hiçbir şekilde canlı olarak konuşmak istemiyorlar galiba (ben de olsam bende istemezdim.)
bana personel cevap verdi belediyeden dolayı arıza yaşamıştım ne zaman yazsam cevap aldım telefonla da ulaştılar
 

Cyclonus

80+
Katılım
30 Ocak 2022
Mesajlar
190
Dahası  
Reaksiyon skoru
134
İsim
Cyclonus
bana personel cevap verdi belediyeden dolayı arıza yaşamıştım ne zaman yazsam cevap aldım telefonla da ulaştılar
Ben bugün tekrar şansımı denedim ama yine aynı terane devam ediyor, bilerek nokta atıyorum ve yine aynı otomatik cevap geliyor, canlı ulaşmayı deniyorum sürekli beni hızlı işlem hattına gönderiyorlar ve yapabildiğim tek şey yine boş boş tuşlara basmak oluyor. Ben bu iş nasıl çözülecek anlamıyorum alt katta oturan kişi de aynı altyapıyı kullanıyor fakat onun neti var benim yok. Ek olarak BTK' ya da şikayette bulundum zaten inş birisi beni şeyine takıp sorunumu çözmeye çalışır diye umuyorum
 
Top Bottom