Neler Yeni

-Türknet ve Yaşadığım Sorunlar-

Natsu

80+
Katılım
16 Nisan 2020
Mesajlar
405
Dahası  
Reaksiyon skoru
350
Yaş
23
Konum
Kocaeli
İsim
Emrullah Baykan
Arkadaşlar öncelikle hepinize merhabalar ! Sizlere paylaşmak istediğim ve 1 aydır sinir krizi geçirdiğim bir konu var. 3 yıldır türknet kullanıcısıyım.Başlarda çok memnundum.50Mbps internet hızına sahibim ve 20mbps de upload (bunada gram inanmıyorum 20Mbps gözüküyor ama 4 mbps performans :D) hızına sahibim.Kullandığımdan bu yana ilk senelerde ping sorunum oluyordu.Arasam sorunumu çözsem diyordum ki destek kaydı bırakmam gerektiğini hatırladım ve maceramız başladı.
Türknet'in çağrı merkezi olmadığı için online işlemlerden destek kaydı bırakıyorsunuz ve cevap vermesini bekliyorsunuz.Türknet'in en büyük eksiklerinden biri bu.Cevap vermesini bekliyorsunuz oturup.
Destek kaydı bıraktım bir şekilde ping sorunum çözüldü 30 ping alıyorken League of Legends oyununda 12-14 ping almaya başladım.O kadar güzel bir manzaraydı ki anlatamam size.Hemde kablosuz...
Gel zaman git zaman yine ufak tefek ping problemleri oldu ve yine destek kaydı bıraktım çözüldü fakat o eski muhteşem ping seviyesi yoktu.(yinede çok iyidi)
Yine aradan uzunca bir zaman geçti ve bağlantı zayıflığı problemlerim başladı(Günümüz).Bir düzeliyor bir bozuluyordu.Tesisatımda 0 sıkıntı her şey mükemmel kelimenin tam anlamıyla kusursuz bir ortam var.Ama dowload seviyem 50 den 10 lara 5 lere düşüyordu ve sonrasında fark ettim ki SABİT bir şekilde 10-15Mbps civarı dowload 10 civarı upload hızım vardı.Modem arayüzünde gördüğüm hızlardı bunlar.Allah Allah dedim ve Türknet'in online işlemler sayfasından teknik bilgiler kısmına girdim.Orada da aynı hız gösteriliyordu.Destek kaydı açtım.Benden 15 dakika aralıklarla sorunun yaşandığı saatlerde kablolu bir şekilde 3 kez hız testi yapmamı istediler ve bende yapıp gönderdim.Saatlerini de belirttim testlerin ve kablolu yaptım testi.İşin komik yanı her gün her saat sabitti bu hızlar.Destek kaydında en geç 48 saat içinde dönüş yapacaklarını söylediler fakat yapmadılar.Şikayet kaydı oluşturdum bu sefer.Mecbur dönüş yaptılar.
Şimdi gelelim (çok özür dileyerek söylüyorum) hadsiz destek ekibi çalışanına...
Şikayet kaydı bıraktığım halde yine iş çözülmemişti çünkü umursamıyorlardı.Sürekli test yapıp gönderin yok efendim kablolu olup olmadığını görmemiz lazım yok işte saatini de görmemiz lazım ALLAHIM SABIR.
Yahu attım ekran görüntülerini kablolu olduğunu da belirttim siz kafayı mı yediniz acaba ? Saatlerini de belirttim kablolu olduğunuda belirttim sizin network ekibinizin bana inanması için ne yapmam lazım benim ? 24 saat stabil bir şekilde o düşük değerleri alıyorum ne yapayım durup durup size ekran görüntüsü mü atayım ?
Şikayet kaydıyla da çözülmeyince iş abonoliğimi iptal edeceğim diyerek memnun olmadığımı ve berbat bir hizmette bulunduklarını söyledim.Bana verdiği cevabı ekran görüntüsü olarak paylaşıyorum :) Ekte ki dosyayı açın.

Bu nedir arkadaşlar ya ? Ne biçim bir uslüp bu. Bir sürü İSS var çevremde kardeşim.Başlarda taahhütsüz ve hızlı hizmet veren ilk İSS olduğunuz için yıldızımdınız.Hiçte fena değildiniz ufak tefek sorunlar olsa bile çözüyordunuz.Ama şimdi hem gelmiş berabat hizmet veriyosunuz hemde müşteriye geldiğin gibi dönersin diyorsunuz :D

Burda içimi dökebildiğim içinde çok mutluyum. Hepinize sevgiler saygılar 👾
 

Ekler

  • screenshot-turk-net-online-islemler-destek-kayitlari-37996071-1605190889776.png
    screenshot-turk-net-online-islemler-destek-kayitlari-37996071-1605190889776.png
    93.5 KB · Hit: 84

Oneomous

80+ Gold
Katılım
5 Mayıs 2020
Mesajlar
6,434
En İyi Cevap
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,480
İsim
Adem
Arkadaşlar öncelikle hepinize merhabalar ! Sizlere paylaşmak istediğim ve 1 aydır sinir krizi geçirdiğim bir konu var. 3 yıldır türknet kullanıcısıyım.Başlarda çok memnundum.50Mbps internet hızına sahibim ve 20mbps de upload (bunada gram inanmıyorum 20Mbps gözüküyor ama 4 mbps performans :D) hızına sahibim.Kullandığımdan bu yana ilk senelerde ping sorunum oluyordu.Arasam sorunumu çözsem diyordum ki destek kaydı bırakmam gerektiğini hatırladım ve maceramız başladı.
Türknet'in çağrı merkezi olmadığı için online işlemlerden destek kaydı bırakıyorsunuz ve cevap vermesini bekliyorsunuz.Türknet'in en büyük eksiklerinden biri bu.Cevap vermesini bekliyorsunuz oturup.
Destek kaydı bıraktım bir şekilde ping sorunum çözüldü 30 ping alıyorken League of Legends oyununda 12-14 ping almaya başladım.O kadar güzel bir manzaraydı ki anlatamam size.Hemde kablosuz...
Gel zaman git zaman yine ufak tefek ping problemleri oldu ve yine destek kaydı bıraktım çözüldü fakat o eski muhteşem ping seviyesi yoktu.(yinede çok iyidi)
Yine aradan uzunca bir zaman geçti ve bağlantı zayıflığı problemlerim başladı(Günümüz).Bir düzeliyor bir bozuluyordu.Tesisatımda 0 sıkıntı her şey mükemmel kelimenin tam anlamıyla kusursuz bir ortam var.Ama dowload seviyem 50 den 10 lara 5 lere düşüyordu ve sonrasında fark ettim ki SABİT bir şekilde 10-15Mbps civarı dowload 10 civarı upload hızım vardı.Modem arayüzünde gördüğüm hızlardı bunlar.Allah Allah dedim ve Türknet'in online işlemler sayfasından teknik bilgiler kısmına girdim.Orada da aynı hız gösteriliyordu.Destek kaydı açtım.Benden 15 dakika aralıklarla sorunun yaşandığı saatlerde kablolu bir şekilde 3 kez hız testi yapmamı istediler ve bende yapıp gönderdim.Saatlerini de belirttim testlerin ve kablolu yaptım testi.İşin komik yanı her gün her saat sabitti bu hızlar.Destek kaydında en geç 48 saat içinde dönüş yapacaklarını söylediler fakat yapmadılar.Şikayet kaydı oluşturdum bu sefer.Mecbur dönüş yaptılar.
Şimdi gelelim (çok özür dileyerek söylüyorum) hadsiz destek ekibi çalışanına...
Şikayet kaydı bıraktığım halde yine iş çözülmemişti çünkü umursamıyorlardı.Sürekli test yapıp gönderin yok efendim kablolu olup olmadığını görmemiz lazım yok işte saatini de görmemiz lazım ALLAHIM SABIR.
Yahu attım ekran görüntülerini kablolu olduğunu da belirttim siz kafayı mı yediniz acaba ? Saatlerini de belirttim kablolu olduğunuda belirttim sizin network ekibinizin bana inanması için ne yapmam lazım benim ? 24 saat stabil bir şekilde o düşük değerleri alıyorum ne yapayım durup durup size ekran görüntüsü mü atayım ?
Şikayet kaydıyla da çözülmeyince iş abonoliğimi iptal edeceğim diyerek memnun olmadığımı ve berbat bir hizmette bulunduklarını söyledim.Bana verdiği cevabı ekran görüntüsü olarak paylaşıyorum :) Ekte ki dosyayı açın.

Bu nedir arkadaşlar ya ? Ne biçim bir uslüp bu. Bir sürü İSS var çevremde kardeşim.Başlarda taahhütsüz ve hızlı hizmet veren ilk İSS olduğunuz için yıldızımdınız.Hiçte fena değildiniz ufak tefek sorunlar olsa bile çözüyordunuz.Ama şimdi hem gelmiş berabat hizmet veriyosunuz hemde müşteriye geldiğin gibi dönersin diyorsunuz :D

Burda içimi dökebildiğim içinde çok mutluyum. Hepinize sevgiler saygılar 👾
Abooo çok uzun yazmışsınz.Türknette sorun yaşayan bir gencin dramı sanırım.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Fotoğrafta yazdıkları şey doğru fotoğraflı ve tam ekranlı istiyorlar altyapı yetersizliği sorunu yaşadığımda söylemişlerdi.
 

Natsu

80+
Katılım
16 Nisan 2020
Mesajlar
405
Dahası  
Reaksiyon skoru
350
Yaş
23
Konum
Kocaeli
İsim
Emrullah Baykan
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Abooo çok uzun yazmışsınz.Türknette sorun yaşayan bir gencin dramı sanırım.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Fotoğrafta yazdıkları şey doğru fotoğraflı ve tam ekranlı istiyorlar altyapı yetersizliği sorunu yaşadığımda söylemişlerdi.
Kanka söylenen her şeyi yaptım.
 

leroxy

80+ Platinum
Katılım
18 Haziran 2020
Mesajlar
13,334
En İyi Cevap
24
Dahası  
Reaksiyon skoru
17,916
İsim
Alp
İlgilendiği Kategoriler
İnternet Hizmetleri - Yayın Servisleri - Riot Games
Arkadaşlar öncelikle hepinize merhabalar ! Sizlere paylaşmak istediğim ve 1 aydır sinir krizi geçirdiğim bir konu var. 3 yıldır türknet kullanıcısıyım.Başlarda çok memnundum.50Mbps internet hızına sahibim ve 20mbps de upload (bunada gram inanmıyorum 20Mbps gözüküyor ama 4 mbps performans :D) hızına sahibim.Kullandığımdan bu yana ilk senelerde ping sorunum oluyordu.Arasam sorunumu çözsem diyordum ki destek kaydı bırakmam gerektiğini hatırladım ve maceramız başladı.
Türknet'in çağrı merkezi olmadığı için online işlemlerden destek kaydı bırakıyorsunuz ve cevap vermesini bekliyorsunuz.Türknet'in en büyük eksiklerinden biri bu.Cevap vermesini bekliyorsunuz oturup.
Destek kaydı bıraktım bir şekilde ping sorunum çözüldü 30 ping alıyorken League of Legends oyununda 12-14 ping almaya başladım.O kadar güzel bir manzaraydı ki anlatamam size.Hemde kablosuz...
Gel zaman git zaman yine ufak tefek ping problemleri oldu ve yine destek kaydı bıraktım çözüldü fakat o eski muhteşem ping seviyesi yoktu.(yinede çok iyidi)
Yine aradan uzunca bir zaman geçti ve bağlantı zayıflığı problemlerim başladı(Günümüz).Bir düzeliyor bir bozuluyordu.Tesisatımda 0 sıkıntı her şey mükemmel kelimenin tam anlamıyla kusursuz bir ortam var.Ama dowload seviyem 50 den 10 lara 5 lere düşüyordu ve sonrasında fark ettim ki SABİT bir şekilde 10-15Mbps civarı dowload 10 civarı upload hızım vardı.Modem arayüzünde gördüğüm hızlardı bunlar.Allah Allah dedim ve Türknet'in online işlemler sayfasından teknik bilgiler kısmına girdim.Orada da aynı hız gösteriliyordu.Destek kaydı açtım.Benden 15 dakika aralıklarla sorunun yaşandığı saatlerde kablolu bir şekilde 3 kez hız testi yapmamı istediler ve bende yapıp gönderdim.Saatlerini de belirttim testlerin ve kablolu yaptım testi.İşin komik yanı her gün her saat sabitti bu hızlar.Destek kaydında en geç 48 saat içinde dönüş yapacaklarını söylediler fakat yapmadılar.Şikayet kaydı oluşturdum bu sefer.Mecbur dönüş yaptılar.
Şimdi gelelim (çok özür dileyerek söylüyorum) hadsiz destek ekibi çalışanına...
Şikayet kaydı bıraktığım halde yine iş çözülmemişti çünkü umursamıyorlardı.Sürekli test yapıp gönderin yok efendim kablolu olup olmadığını görmemiz lazım yok işte saatini de görmemiz lazım ALLAHIM SABIR.
Yahu attım ekran görüntülerini kablolu olduğunu da belirttim siz kafayı mı yediniz acaba ? Saatlerini de belirttim kablolu olduğunuda belirttim sizin network ekibinizin bana inanması için ne yapmam lazım benim ? 24 saat stabil bir şekilde o düşük değerleri alıyorum ne yapayım durup durup size ekran görüntüsü mü atayım ?
Şikayet kaydıyla da çözülmeyince iş abonoliğimi iptal edeceğim diyerek memnun olmadığımı ve berbat bir hizmette bulunduklarını söyledim.Bana verdiği cevabı ekran görüntüsü olarak paylaşıyorum :) Ekte ki dosyayı açın.

Bu nedir arkadaşlar ya ? Ne biçim bir uslüp bu. Bir sürü İSS var çevremde kardeşim.Başlarda taahhütsüz ve hızlı hizmet veren ilk İSS olduğunuz için yıldızımdınız.Hiçte fena değildiniz ufak tefek sorunlar olsa bile çözüyordunuz.Ama şimdi hem gelmiş berabat hizmet veriyosunuz hemde müşteriye geldiğin gibi dönersin diyorsunuz :D

Burda içimi dökebildiğim içinde çok mutluyum. Hepinize sevgiler saygılar 👾
"Bulunduğunuz adreste, mevcut altyapınızda, aynı fiyata daha iyi bir hizmet verecek, taahhütü ve cayma bedeli olmayan bir internet servis sağlayıcısı olduğunu düşünmüyoruz"
Kendine gel TurkNet !
 

Natsu

80+
Katılım
16 Nisan 2020
Mesajlar
405
Dahası  
Reaksiyon skoru
350
Yaş
23
Konum
Kocaeli
İsim
Emrullah Baykan
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
"Bulunduğunuz adreste, mevcut altyapınızda, aynı fiyata daha iyi bir hizmet verecek, taahhütü ve cayma bedeli olmayan bir internet servis sağlayıcısı olduğunu düşünmüyoruz"
Kendine gel TurkNet !
Gerçekten küfür etmemek için zor tuttum kendimi o cevabı görünce 🤬
 
Top Bottom