Ultima 6600 Sistem Önerisi

Katılım
3 Ağustos 2022
Mesajlar
7
Reaksiyon skoru
1
benim ziraat banka kartım var şuan para içinde duruyor eft ile ödeme yapılıyor galiba mobil bankacılıktan yaparsam eft işlemini sabah 9 da direk işleme girer dimi sabah 9 a kadar beklemeden eft işlemini yapıyım dıyorum belki stok kalmaz diye nedıyorsunuz
 
Hocam geldi mi ? Memnun musunuz ? Herhangi bir sıkıntı var mı ? Ben de almayı düşünüyorum da. Cevaplarsanız çok sevinirim.
Reis geldi, driverlar da kuruluydu bende. X.M.P de devredeydi. Soğutma performansı çok başarılı. 50-60 derecelerde sürmekte. Kargolama da gayet başarılıydı. Oyun performansı dersek, zaten RX 6600 ortada. Tavsiye ederim. 9999TL olan sistemdeki aynı kasayla bana kargolandı. Power da FSP HYPER 80+ (BRONZ) PRO isimli powerdı.
 
Geri
Top