Ürünün garanti belgesi okuyun orda ne yazıyorsa oArkadaşlar arızalı ürünün değişiminde firmanın elinde aynı model yoksa bir üst modelini vermek zorunda değil midir? Ben para iadesi kabul etmek istemiyorum çünkü aynı ürün şimdi daha pahalı.
Neden üst modelini versinler. Garanti kağıdında öyle bir şey mi yazıyor.Arkadaşlar arızalı ürünün değişiminde firmanın elinde aynı model yoksa bir üst modelini vermek zorunda değil midir? Ben para iadesi kabul etmek istemiyorum çünkü aynı ürün şimdi daha pahalı.
Teknosadan aldığım bir kulaklık.
Para iadesi istememeni kabul ederlerse üst modeli vermeleri gerekir. Ama hiçbir firmanın bunu kabul edeceğini sanmamArkadaşlar arızalı ürünün değişiminde firmanın elinde aynı model yoksa bir üst modelini vermek zorunda değil midir? Ben para iadesi kabul etmek istemiyorum çünkü aynı ürün şimdi daha pahalı.
Tamir edemiyorlarsa ve yenisini veremiyorlarsa bir üst model talep edebilirsin firma zorluk çıkaracaktır ama karşı çık.Arkadaşlar arızalı ürünün değişiminde firmanın elinde aynı model yoksa bir üst modelini vermek zorunda değil midir? Ben para iadesi kabul etmek istemiyorum çünkü aynı ürün şimdi daha pahalı.
THH'ye gitsem sonuç alır mıyım?Tamir edemiyorlarsa ve yenisini veremiyorlarsa bir üst model talep edebilirsin firma zorluk çıkaracaktır ama karşı çık.
THH başvurabilirsin ama uzun sürebilir.THH'ye gitsem sonuç alır mıyım?
Mesaj otomatik birleştirildi:
İadeyi de hediye çeki olarak vereceklermiş. Aradım dedim ben para iadesi istiyorum diye. Talebinizi ilettim dedi müşteri temsilcisi. Bakalım daha ne kadar kulaklıksız kalacağız.