Neler Yeni

Ürün değişimi Tüketici hakları bir soru

Akhisarli45

80+ Bronze
Katılım
14 Haziran 2021
Mesajlar
1,106
Dahası  
Reaksiyon skoru
335
İsim
Berke
Ben bundan belli bir süre önce bir ürün aldım. Ürünü 2-3 kere kullandım olmaması gereken bir deformasyon oldu 30 gün içerisinde aldığım mağazaya götürdüm. Bir destek talebi oluşturdular ürünün kalite departmanının incelemesi lazım size en geç 23 gün içerisinde döneriz dediler. Aradan bir süre geçti ne kadar geçti bilmiyorum. Mağazamıza 6 ay içinde gelerek ücret iadesi alabilir veya aynı ücrette bir ürün ile değişim yapabilirsiniz dediler. Ama şöyle bir sorun var ben bu ürünü aldıktan sonra dolar uçtu çakıldı tekrar uçtu ve sonuç olarak şuan aynı ürün benim aldığımdan daha pahalı ben aynı ürünü tekrar almak istesem bana ürünün fiyatı size iade edilecek ücretten daha fazla fark ödemeniz gerekir deme hakları var mı?
 

PixDraw

80+ Bronze
Katılım
22 Mayıs 2021
Mesajlar
1,016
Ben bundan belli bir süre önce bir ürün aldım. Ürünü 2-3 kere kullandım olmaması gereken bir deformasyon oldu 30 gün içerisinde aldığım mağazaya götürdüm. Bir destek talebi oluşturdular ürünün kalite departmanının incelemesi lazım size en geç 23 gün içerisinde döneriz dediler. Aradan bir süre geçti ne kadar geçti bilmiyorum. Mağazamıza 6 ay içinde gelerek ücret iadesi alabilir veya aynı ücrette bir ürün ile değişim yapabilirsiniz dediler. Ama şöyle bir sorun var ben bu ürünü aldıktan sonra dolar uçtu çakıldı tekrar uçtu ve sonuç olarak şuan aynı ürün benim aldığımdan daha pahalı ben aynı ürünü tekrar almak istesem bana ürünün fiyatı size iade edilecek ücretten daha fazla fark ödemeniz gerekir deme hakları var mı?
Faturanızdaki ücret üzerinden işlem yapacaklarından fark isteme hakları var ama birebir ürün değişimde insiyatif kullanırlarsa sıkıntı çıkarmayabilirler.
 

Nirvana

80+ Silver
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
2,080
En İyi Cevap
1
Ben bundan belli bir süre önce bir ürün aldım. Ürünü 2-3 kere kullandım olmaması gereken bir deformasyon oldu 30 gün içerisinde aldığım mağazaya götürdüm. Bir destek talebi oluşturdular ürünün kalite departmanının incelemesi lazım size en geç 23 gün içerisinde döneriz dediler. Aradan bir süre geçti ne kadar geçti bilmiyorum. Mağazamıza 6 ay içinde gelerek ücret iadesi alabilir veya aynı ücrette bir ürün ile değişim yapabilirsiniz dediler. Ama şöyle bir sorun var ben bu ürünü aldıktan sonra dolar uçtu çakıldı tekrar uçtu ve sonuç olarak şuan aynı ürün benim aldığımdan daha pahalı ben aynı ürünü tekrar almak istesem bana ürünün fiyatı size iade edilecek ücretten daha fazla fark ödemeniz gerekir deme hakları var mı?
Bende aynı sorunu yaşadım fakat bana iki seçenek sundular, aldığın ürünü tekrardan alabilirsin aynı model aynı renk fiyat farkını biz öderiz, diğeride ücret iadesiydi. Eğer aynı modelden aynı renk ürün varsa sana ek ücret eklemeden aynı ürünü değişim talebi ile vermeleri gerekiyor diye biliyorum fakat bunu mağaza satıcı geçmişi olan birisi cevaplaması daha uygun olacaktır.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,015,452
Mesajlar
9,170,728
Üyeler
160,849
Son üye
GunduzBey
Top Bottom