Uzun ömürlü wireless mouse önerisi

Cidden Sirf Logitech diye su ürüne su parayi verdiğinizde inanamıyorum. Düz R1 bile alsanız kat kat daha iyiydi.
 
Adam connectgameden istemiyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Beş para etmez berbat bir mouse.
Daha iyisini bulamadım bu fiyata . Darmoshark ms3 bakmıştım da switchleri çok kötüymüş .aşırı sesli olması da çabası . Fm ve diablo 4 oynamak için 2k para vermek istemiyorum . Düz R1 de kronik sorun yokmu ?

Hiç mouse a gerek duymadım ,300tllik mouse kullanıyordum hep . Bence fiyatına değer logitech . Sessiz ve pil ömrü hoşuma gitti . Ama ben uzman değilim ,amazon dan aldım ,iade edebilirim.
 
Daha iyisini bulamadım bu fiyata . Darmoshark ms3 bakmıştım da switchleri çok kötüymüş .aşırı sesli olması da çabası . Fm ve diablo 4 oynamak için 2k para vermek istemiyorum . Düz R1 de kronik sorun yokmu ?
Kronik sorun yok sadece kontrolcüsü Nordic değil diye önermek istememiştim ama aldığın mouse tam bir facia. M3s in switchleri kotu falan değil ttc Gold switch var. Direk iade et 1200 lira verme saçma sapan bir ofis mouseuna.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Amazondan ajazz aj199 139 , Darmoshark m3 m3s n3 VGN VXE R1 hepsi daha iyi.
 
Kronik sorun yok sadece kontrolcüsü Nordic değil diye önermek istememiştim ama aldığın mouse tam bir facia. M3s in switchleri kotu falan değil ttc Gold switch var. Direk iade et 1200 lira verme saçma sapan bir ofis mouseuna.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Amazondan ajazz aj199 139 , Darmoshark m3 m3s n3 VGN VXE R1 hepsi daha iyi.
Çok aşırı ses çıkıyor diyorlar darmoshark için .video da da sesliydi baya . Diablo gibi bir oyunda hep tıklama yaptıgım için çok sıkıntı olur . Üstüne sert basılıyormuş . Ajazz bakabilirim .çok fark yok zaten .ama ses sıkıntısı olabilir . Şuan kullandıgım da sessiz değil gerçi.

İptal ettim siparişi .

amazon sattığı için almıştım ,uzun ömürlü olsun yeter . Ajazz uzun ömürlü bir mouse mu ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Sarjlı olması da sıkıntı ya . Günde 15 saat açık kalacak . Pilli olmadığı için sıkıntı yaşarım gibi . Bazen 24 saat bile açık kalabilir . 1 2 günde bir sarj etmek sıkıntı gibi geldi bana .
 
Son düzenleme:
Çok aşırı ses çıkıyor diyorlar darmoshark için .video da da sesliydi baya . Diablo gibi bir oyunda hep tıklama yaptıgım için çok sıkıntı olur . Üstüne sert basılıyormuş . Ajazz bakabilirim .çok fark yok zaten .ama ses sıkıntısı olabilir . Şuan kullandıgım da sessiz değil gerçi.

İptal ettim siparişi .

amazon sattığı için almıştım ,uzun ömürlü olsun yeter . Ajazz uzun ömürlü bir mouse mu ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Sarjlı olması da sıkıntı ya . Günde 15 saat açık kalacak . Pilli olmadığı için sıkıntı yaşarım gibi . Bazen 24 saat bile açık kalabilir . 1 2 günde bir sarj etmek sıkıntı gibi geldi bana .
Açık kalması önemli değil attığım ürünlerin şarjlari hemen hemen 3 4 güne yakın gidiyor. Ayrıca sesleri de sandığınız gibi yüksek değil ajazzlar ve vgn huano kullaniyor zaten.
 
Adam connectgameden istemiyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Beş para etmez berbat bir mouse.
vallahi ben güvendim murat agaya connectgameden aldım bir problem olmadı mail atim ertesi gün dönüldü ürün sorunsuz kutusu dahi hasarsız geldi misler gibi kullaniyorum teşşekür murat aga <3
 
vallahi ben güvendim murat agaya connectgameden aldım bir problem olmadı mail atim ertesi gün dönüldü ürün sorunsuz kutusu dahi hasarsız geldi misler gibi kullaniyorum teşşekür murat aga <3
Güle güle kullan dost
 
Açık kalması önemli değil attığım ürünlerin şarjlari hemen hemen 3 4 güne yakın gidiyor. Ayrıca sesleri de sandığınız gibi yüksek değil ajazzlar ve vgn huano kullaniyor zaten.
Sarjlı aslında daha iyi .ben mekanik klavyeye geçtim sesleri videodaki gibi yüksek değildi. Ben sadece 200 300 liralık mouselar kullandım ,o yüzden malzeme kalitesi düşük diyen insanların dediğini demem herhalde ajazz alsam. Mouse küçük diyorlar birde ben büyük severim ama mouse küçük durmuyor resimlerde . Çok tereddütüm var. Tıklamak için baskı gerektirirmi m3s gibi
 
Sarjlı aslında daha iyi .ben mekanik klavyeye geçtim sesleri videodaki gibi yüksek değildi. Ben sadece 200 300 liralık mouselar kullandım ,o yüzden malzeme kalitesi düşük diyen insanların dediğini demem herhalde ajazz alsam. Mouse küçük diyorlar birde ben büyük severim ama mouse küçük durmuyor resimlerde . Çok tereddütüm var. Tıklamak için baskı gerektirirmi m3s gibi
Gerektirmez. Dilersen Delux M729Db al 3335 sensör kailh gm8.0 switch var onda da ergo bir mouse ayrıca 500mAh batarya var. O da 680 TL kablosuz ayrica.
 
Gerektirmez. Dilersen Delux M729Db al 3335 sensör kailh gm8.0 switch var onda da ergo bir mouse ayrıca 500mAh batarya var. O da 680 TL kablosuz ayrica.
Nerde satılıyor kral ben linkini bulamadim, bana g502 lightspeed tarzında palm grip ergonomik mouse lazım, 2bin tl ye kadar onerebilecegin var mı ustat
 
Basilisk ve RAZER DEATHADDER V2 gibi mouselar hakkında ne düşünüyorsunuz .
Hurda beş para etmez mouselar. Vx2ten falan bahsediyorsan. Darmoshark m3s bile 3 gömlek fark atar.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Nerde satılıyor kral ben linkini bulamadim, bana g502 lightspeed tarzında palm grip ergonomik mouse lazım, 2bin TL ye kadar onerebilecegin var mı ustat
Deluxun çok güzel vardı da stokta kalmamış. Söyle bir canavar var olmaz mi?
 
Geri
Top