Öneri Vatan bilgisayar satış sonrası hakkında

ErenErk

80+ Bronze
Katılım
14 Ocak 2021
Mesajlar
1,022
Reaksiyon skoru
281
Geçen sene vatandan hazır sistem aldım, son 1 aydır mavi ekran almaya başladım. Bunun son 2-3 haftası forumdaki arkadaşların yardımıyla halletmeye çalıştım fakat olmadı. En son vatana gitmeye karar verdim. Vatandaki personelin bana direkt olarak söylediği şu:

Burada işi bilen biri yok dışarıda yaptır daha sonra garanti için geri getir.

Dışarıda bilgisayarciya götürdüm ve sırf arıza tespit için para ödedim. Ssd nin arızalı olduğunu söyledi, güvenmek zorunda kaldım garantiye göndermek icin vatana gittim. Parçaya dahi bakmadan direkt yolladılar ve 20 iş günü içinde süreç tamamlanır dediler

Burada personelin direkt olarak dışarıya yönlendirmesini ve dışarıya güvenmeye mecbur bırakması bana yanlış geldi, ayrıca eğer ssd de bir problem yoksa ve bilgisayarcı yanlış yönlendirdiyse hem maddi yönden hem de zaman yönünden yine ben zararlı olmuş olacağım.

Böylesine büyük bi firmanın tek servisinin İstanbulda olmasi bana saçma geldi açıkçası.

Siz ne düşünüyorsunuz? Daha once başına benzer olay gelen var mı vatan bilgisayar yüzünden
 
buna benzer bi olay yasamıstım bilgisayar alırken bi konuda danışmak istemistim ama bilgisi yoktu kendim arastırıp cozmustum
 
Doğru denilebilir, Vatan'da çalışan kişilerle ben de 1-2 ürünümde bu konuda dikkat ettim de öyleler. Çoğu forum kullanıcısı orada çalışanlardan daha özenli ve güvenilirdir denilebilir.
 
Doğru denilebilir, Vatan'da çalışan kişilerle ben de 1-2 ürünümde bu konuda dikkat ettim de öyleler. Çoğu forum kullanıcısı orada çalışanlardan daha özenli ve güvenilirdir denilebilir.
tabii ki hocam ilk geldiğim yer bu forum oluyor bi sorunum olduğunda, buradaki arkadaşlar çok bilgili ve deneyimli kesinlikle
 
Geçen sene vatandan hazır sistem aldım, son 1 aydır mavi ekran almaya başladım. Bunun son 2-3 haftası forumdaki arkadaşların yardımıyla halletmeye çalıştım fakat olmadı. En son vatana gitmeye karar verdim. Vatandaki personelin bana direkt olarak söylediği şu:

Burada işi bilen biri yok dışarıda yaptır daha sonra garanti için geri getir.

Dışarıda bilgisayarciya götürdüm ve sırf arıza tespit için para ödedim. Ssd nin arızalı olduğunu söyledi, güvenmek zorunda kaldım garantiye göndermek icin vatana gittim. Parçaya dahi bakmadan direkt yolladılar ve 20 iş günü içinde süreç tamamlanır dediler

Burada personelin direkt olarak dışarıya yönlendirmesini ve dışarıya güvenmeye mecbur bırakması bana yanlış geldi, ayrıca eğer ssd de bir problem yoksa ve bilgisayarcı yanlış yönlendirdiyse hem maddi yönden hem de zaman yönünden yine ben zararlı olmuş olacağım.

Böylesine büyük bi firmanın tek servisinin İstanbulda olmasi bana saçma geldi açıkçası.

Siz ne düşünüyorsunuz? Daha once başına benzer olay gelen var mı vatan bilgisayar yüzünden
Vatan bilgisayar rezil bir marka adamlar bikere sattığı malın arkasında durmuyor koskoca ROG laptop yandı hala bizim sorunumuz değil dedi adamlar
 
Vatan bilgisayar rezil bir marka adamlar bikere sattığı malın arkasında durmuyor koskoca ROG laptop yandı hala bizim sorunumuz değil dedi adamlar
Söyleyince biz sadece aracıyız gibi konuşuyor koskoca müdür, alıp satma işini ben de yaparım ne var ki
 
Adamın ilk cümlesi oldu gerçekten, burada işi bilen adam yok dedi direkt
heryerde aynı vatandan termal macun almıştım ekran kartı 93 dereceye çıktı girdim sordum dedi işlemcinin macunu ayrı ekran kartının ayrı bu işlemciye ekran kartına 1800 1900 tllk alıcan
 
Geçen sene vatandan hazır sistem aldım, son 1 aydır mavi ekran almaya başladım. Bunun son 2-3 haftası forumdaki arkadaşların yardımıyla halletmeye çalıştım fakat olmadı. En son vatana gitmeye karar verdim. Vatandaki personelin bana direkt olarak söylediği şu:

Burada işi bilen biri yok dışarıda yaptır daha sonra garanti için geri getir.

Dışarıda bilgisayarciya götürdüm ve sırf arıza tespit için para ödedim. Ssd nin arızalı olduğunu söyledi, güvenmek zorunda kaldım garantiye göndermek icin vatana gittim. Parçaya dahi bakmadan direkt yolladılar ve 20 iş günü içinde süreç tamamlanır dediler

Burada personelin direkt olarak dışarıya yönlendirmesini ve dışarıya güvenmeye mecbur bırakması bana yanlış geldi, ayrıca eğer ssd de bir problem yoksa ve bilgisayarcı yanlış yönlendirdiyse hem maddi yönden hem de zaman yönünden yine ben zararlı olmuş olacağım.

Böylesine büyük bi firmanın tek servisinin İstanbulda olmasi bana saçma geldi açıkçası.

Siz ne düşünüyorsunuz? Daha once başına benzer olay gelen var mı vatan bilgisayar yüzünden
Normalde garanti icin almalari ve kasayi toplu halde servise vermeleri gerekli. Ariza tespitini de servis yapmali diye dusunuyorum.
 
Söyleyince biz sadece aracıyız gibi konuşuyor koskoca müdür, alıp satma işini ben de yaparım ne var ki
Haklısınız hocam iade etmeye gittim laptopu şirket kartından aldın sen diyo iade edemessin diyo baya bi laf dalaşına girdik iade ettiler dalga geçiyor adamlar dava açtım thhye gittim sonuç yok
 
Geçen sene vatandan hazır sistem aldım, son 1 aydır mavi ekran almaya başladım. Bunun son 2-3 haftası forumdaki arkadaşların yardımıyla halletmeye çalıştım fakat olmadı. En son vatana gitmeye karar verdim. Vatandaki personelin bana direkt olarak söylediği şu:

Burada işi bilen biri yok dışarıda yaptır daha sonra garanti için geri getir.

Dışarıda bilgisayarciya götürdüm ve sırf arıza tespit için para ödedim. Ssd nin arızalı olduğunu söyledi, güvenmek zorunda kaldım garantiye göndermek icin vatana gittim. Parçaya dahi bakmadan direkt yolladılar ve 20 iş günü içinde süreç tamamlanır dediler

Burada personelin direkt olarak dışarıya yönlendirmesini ve dışarıya güvenmeye mecbur bırakması bana yanlış geldi, ayrıca eğer ssd de bir problem yoksa ve bilgisayarcı yanlış yönlendirdiyse hem maddi yönden hem de zaman yönünden yine ben zararlı olmuş olacağım.

Böylesine büyük bi firmanın tek servisinin İstanbulda olmasi bana saçma geldi açıkçası.

Siz ne düşünüyorsunuz? Daha once başına benzer olay gelen var mı vatan bilgisayar yüzünden
bana rtx 3050 rx 6700 den iyi demişledi. internetten alıp şubeden teslim yaptım gittim almaya öylesine neler var diye parça satış kısmına çıktım adam elimde kartı gördü bunu alacağına 3050 verseydik keşke Nvidia daha iyi hata yapmışsın demişti eleman :D
 
heryerde aynı vatandan termal macun almıştım ekran kartı 93 dereceye çıktı girdim sordum dedi işlemcinin macunu ayrı ekran kartının ayrı bu işlemciye ekran kartına 1800 1900 tllk alıcan
İşi bilen gercekten yok, sadece bi tik daha pahalisini satma derdinde çalışanlar. 1000 liralık şey almaya gitsen 1001 liralık şeyi övmeye başlıyorlar direkt, paradan başka bildikleri yok
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Normalde garanti icin almalari ve kasayi toplu halde servise vermeleri gerekli. Ariza tespitini de servis yapmali diye dusunuyorum.
Öyle söyledim aynen müdüre, alakasız bir şekilde windowslu sekilde mi aldın dedi hayır kendim kurdum dedim, tüm parcalar ayrı değerlendiriliyor dedi, sorun her şeyde olabilir biz bilemeyiz dedi. Windowsla beraber alsam tek parça olarak mi değerlendirilcekti onu neden sordunuz anlamadım dedim, cevap yok. Müdür bile bir şey bilmiyorsa gerisine bakmaya gerek yok zaten.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

bana rtx 3050 rx 6700 den iyi demişledi. internetten alıp şubeden teslim yaptım gittim almaya öylesine neler var diye parça satış kısmına çıktım adam elimde kartı gördü bunu alacağına 3050 verseydik keşke Nvidia daha iyi hata yapmışsın demişti eleman :D
Benim de aynı şekilde hocam 6700xt var adam bana 3050 satmaya çalıştı 😃
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,162,427
Mesajlar
10,477,079
Üyeler
184,625
Son üye
asertyunun laneti
Geri
Top