Vatan garanti bilgi eksikliği

Kapsam dışı olduğunda 9 iş günü gibi bir süre bekletiyorlar mı yoksa önceden ücretli tamir için arıyorlar mı
Kullanıcı hatası yoksa yapıp gönderirler. Genelde e-posta atarlar. Arayadabilirler. Yapilmicak birşeyse muadil ürün ve üst model hakkınız var ama stokta yok diyip para iadesi yaparlar. Bu durumda ararlar. Ama kullanıcı hatası kaynaklı ise arayip onarım ücreti söylerler mutlaka
 
Kullanıcı hatası yoksa yapıp gönderirler. Genelde e-posta atarlar. Arayadabilirler. Yapilmicak birşeyse muadil ürün ve üst model hakkınız var ama stokta yok diyip para iadesi yaparlar. Bu durumda ararlar. Ama kullanıcı hatası kaynaklı ise arayip onarım ücreti söylerler mutlaka
Yok onu sormadım bir şey bulsalar şimdiye kadar söylerler miydim onu merak ettim cihazı kardeşimde kullanıyor delirtiyor sor sor diye
 
Geri
Top