Yardım Vatandan Aldığım Samsung Monitörümde Ölü Pixel Çıktı Garanti Süreci Nasıl Oluyor

federalper

80+ Gold
Katılım
29 Temmuz 2020
Mesajlar
5,416
Reaksiyon skoru
2,094
Tam 1 sene önce Vatan'dan aldığım Samsung Monitörümde ölü pixel çıktı. 2-3 adet var garantiye girer mi süreçler nasıl direkt değişim veya para iadesi oluyor mu ?
 
Değişim ya da iade olmaz. Bazı markalar belirli bir piksel sayısına kadar normal kabul ediyor.
 
Yani, tuhaf olmuş, servis 1 sene sonrasında bu durum için muhtemelen değişim filan yapmaz (ki sıfır üründe bile yapmayabiliyorlar). Benzer bir durumu yaşayan arkadaşlar yazarsa bizde bilgi sahibi oluruz.
 
Internette sicak vs ile pixel olebilir yaziyor, yani onla alakali olabilir.
 
Değişim ya da iade olmaz. Bazı markalar belirli bir piksel sayısına kadar normal kabul ediyor.
Belirli markalarda dediğin durumu bende biliyorum işte bilgi almak için yazdım Samsung ve Vatan için süreç nasıl oluyor diye net bir cevap vermemişsin ki
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Internette sicak vs ile pixel olebilir yaziyor, yani onla alakali olabilir.
Anladım nasıl oluştuğu benim için önemli değil de servise yolladığım zaman süreç nasıl olur olumlu sonuç alır mıyız THH ile uğraşmak zorunda kalır mıyım gibi sorular için açmıştım konuyu daha önce deneyimim olmadı monitör ve ölü pixel ile alakalı.
 
Normalde satın alırken Vatan'da kontrol edebiliyorsun. Orda teknisyenle birlikte beraber bakabiliyorsun. Eğer ölü piksel çıkarsa direkt iade veya değişim yapıyorlar. Ölü piksel normalde öyle bi anda oluşmaz. Aldığın Vatan şubesiyle görüş.
 
Normalde satın alırken Vatan'da kontrol edebiliyorsun. Orda teknisyenle birlikte beraber bakabiliyorsun. Eğer ölü piksel çıkarsa direkt iade veya değişim yapıyorlar. Ölü piksel normalde öyle bi anda oluşmaz. Aldığın Vatan şubesiyle görüş.
Web üzerinden 1 sene önce aldım dediğim gibi ilk aldığımda yoktu sonradan oluşmuş 2. monitörüm olduğu için çok dikkat etmedim satarken şans eser son anda gördüm.
 
Tam 1 sene önce Vatan'dan aldığım Samsung Monitörümde ölü pixel çıktı. 2-3 adet var garantiye girer mi süreçler nasıl direkt değişim veya para iadesi oluyor mu ?
Sayısı çoksa garantiye girmeli, garanti şartlarında yazan limitleri aşmıyorsa servis bu sorun sayılmaz değişime gerek yok da diyebilir.

Şuana kadar Samsung’da servisten yana sorun yaşamadım, TV panelinde bir yerde ufak parlama olduğu için servise verdik adamlar komple paneli değiştirdiler uğraştırmadılar mesela. Servise yollayın bence sorun yaşamazsınız.
 
Sayısı çoksa garantiye girmeli, garanti şartlarında yazan limitleri aşmıyorsa servis bu sorun sayılmaz değişime gerek yok da diyebilir.

Şuana kadar Samsung’da servisten yana sorun yaşamadım, TV panelinde bir yerde ufak parlama olduğu için servise verdik adamlar komple paneli değiştirdiler uğraştırmadılar mesela. Servise yollayın bence sorun yaşamazsınız.
Teşekkürler hocam böyle bir feedbacke ihtiyacım vardı yarın en yakın servise monitörü bırakayım o halde.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,163,950
Mesajlar
10,491,408
Üyeler
184,863
Son üye
VaseLine
Geri
Top