Neler Yeni

Vestel Teknik Servisi ile Yaşadığım Deneyimi Anlatıyorum

Cirilla

80+ Gold
Katılım
23 Aralık 2020
Mesajlar
5,493
En İyi Cevap
3
Merhaba arkadaşlar,
Regal marka 32" bir TV'ye sahibim. Bilmeyenler için Regal, Vestel'in yan sanayisi. Üretimi Vestel yapıyor. Geçenlerde TV izlerken alt kısımda bir kararma olduğunu fark ettim. Ekran yanması gibi bir şeye benziyordu. Genelde beyaz renklerin ağırlıklı olduğu yerlerde belli oluyordu. Onun dışında fark etmek mümkün değil. Siyahımsı lekeler vardı ekranın alt kısmında. Fotoğraf çekemedim ama size örnek göstermek için bu sorunu yaşan başka kişilerin ekranını paylaşıyorum;
Alıntıyı görüntüle

Görüldüğü üzere ekranın köşelerinde siyahlıklar var. Tabii bende bu kadar çok yoktu sadece tek bir köşede vardı yine de rahatsız ediyordu. Neyse ayın 29'u Perşembe günü gece 23:30 civarı müşteri hizmetlerine Whatsapp üzerinden ulaştım. Evet gece fark ettim gece yazdım açıkçası o saatte hizmet vermeleri iyi bir şey. Temsilci önce ürünün seri numarasını sonra sorunun detaylarını istedi anlattım, daha sonrasında benden birkaç test yapmamı istedi işte USB'den bir şey aç orada da aynı sorun var mı kontrol et gibisinden. Bende hepsinde var dedim. Ondan sonra dedi ki kaydınızı oluşturalım. Eğer sizden kaynaklı bir sorun değilse ücretsiz onarımı yapılacaktır sizden kaynaklı ise bilgilendirileceksiniz falan dedi bende tamam dedim.

Ertesi sabah servis geldi ve kontrol ettiğinde sorunun panel tozlanması olduğunu söyledi. Panel içine giren tozlar zamanla ekranda birikiyormuş. Biriktikçe böyle bir görüntü oluyormuş. Teknik servisteki abi bu sorunun LED TV'lerde sık yaşandığını ve bu durumun LED TV'lerin kronik sorunlarından olduğunu söyledi. Panelin açıp temizlenmesi gerekiyormuş. Aslında tam olarak arıza da denemez. Laptoplardaki ışık sızmasına benziyor daha çok. Kendim de daha sonra araştırdım harbiden LED TV'lerde bu problem sık yaşanıyormuş. LG, Samsung gibi üst segment markalarda da oluyormuş. O yüzden Vestel'i suçlamıyorum bu konuda.

Ardından teknik servisteki abiye dedim kaç günde gelir. O da Çarşamba veya Perşembe teslim olur dedi. Eğer 1 haftadan uzun sürecekse size geçici bir TV getiriyoruz dedi. Ben de tamam dedim. O günün akşamı ise Vestel'den bir arama aldım. Dediler TV onarımı yapıldı yarın teslim edelim. Şaşırdım tabi bu kadar hızlı olmasını beklemiyordum. Ben de çok güzel tamam dedim yarın yani bugün oldu. Normalde öğlen 1-3 arası gelecekti fakat ben 12 gibi arayıp işim çıktığını ve gelmemelerini istedim. Önce sordum kaça kadar servis teslim yapıyor dedi akşam 6'ya kadar. Ben de akşam 6 da evde olmayacağımı 7 gibi döneceğimi söyledim. Temsilci de o zaman pazartesiye alıyorum teslim tarihinizi dedi ben de tamamdır dedim. Neyse bugün akşam 7 gibi eve geldim. Gelmemle bir telefon çaldı ve Vestel'den aradıklarını söylediler. Ben de çok şaşırdım tabi. Dediler müsaitseniz TV'yi getiriyoruz. Ben de olur abi dedim. Teknik servis geldi getirdi TV sağlam bir sorunu yok. Abi de en son dedi hafta sonu TV'siz kalmanızı istemedik normalde getirmiyoruz gibisinden bir şey dedi ben de memnun oldum tabi müşteri olarak. Evet durum bundan ibaret. Vestel teknik servisi oldukça başarılı. Bunu size anlatma sebebim teknik servislerinin nasıl olduğu hakkında fikir sahibi olmanız içindi.

Esen kalın.
Ben'de Daha Yeni Yaşadım Vestel İle Bir Sorun Ama Bendeki Ürün Dondurucuydu Ürünü Aldık Servisin Gelip Kurması Gerekiyor Garantinin Başlaması İçin Yapıcağı'da Kutuyu Açıp Fişe Takmak Bekliyoruz Bayram Diye Gecikebiliriz Diyorlar 4 Gün Geçiyor Gelen Yok Arıyoruz Kayıt Oluşturduk Diyorlar E Aldığımız'da Gelmiycekmiydi Bunlar Daha Ne Kayıdı Bu Bir Sorun Oluşmuş Tekrar Açıyorlarmış Neyse Kaydı Açtı 2 Gün Geçti Yine Gelen Yok Aradık Tekrar Ekiplerimiz Yoğun En Yakın Sürede Gelicekler Diyor 2 Gün Geçiyor Sonra Akşam Servis Arıyor Diyorki Araba Bozuldu Gelemiyoruz Haydaaa Birkaç Güne Gelicez Diyorlar Sonra Yine 2 Gün Geçiyor Gelen Yok Ardın'Dan Ben Bunları Bir Arıyorum Artık Ne Söylediğimi Buraya Bile Yazasım Gelmiyor Telefonu Kapatıyorum Suratlarına 1 Saat Sonra Servis Kapıma Geliyor Yani İllaha Kötü Sözmü Söylemek Lazım Bunlara Ben Bilmiyorum Tam Anlamıyla Rezalet Gelip Ürünü Açtılar Ürün Hasarlı Kayıt Oluşturdu 3 Gün Geçti Cevap Yok Yine :) En Sonunda Benim Civatalar Attı Gittim Bayilerine Alın Ürününüzü Sizin Gibi Rezil Bir Firma'dan Birdaha Hiçbir Şey Almam Dedim Daha'da Ne Vestele Ne Onun Türevine Bulaşırım Gerekiyorsa 2-3 Katı Para Öderim Sağlam Markalardan Alırım.
 

Kamina

80+ Platinum
Katılım
17 Haziran 2020
Mesajlar
11,496
En İyi Cevap
1
Ben'de Daha Yeni Yaşadım Vestel İle Bir Sorun Ama Bendeki Ürün Dondurucuydu Ürünü Aldık Servisin Gelip Kurması Gerekiyor Garantinin Başlaması İçin Yapıcağı'da Kutuyu Açıp Fişe Takmak Bekliyoruz Bayram Diye Gecikebiliriz Diyorlar 4 Gün Geçiyor Gelen Yok Arıyoruz Kayıt Oluşturduk Diyorlar E Aldığımız'da Gelmiycekmiydi Bunlar Daha Ne Kayıdı Bu Bir Sorun Oluşmuş Tekrar Açıyorlarmış Neyse Kaydı Açtı 2 Gün Geçti Yine Gelen Yok Aradık Tekrar Ekiplerimiz Yoğun En Yakın Sürede Gelicekler Diyor 2 Gün Geçiyor Sonra Akşam Servis Arıyor Diyorki Araba Bozuldu Gelemiyoruz Haydaaa Birkaç Güne Gelicez Diyorlar Sonra Yine 2 Gün Geçiyor Gelen Yok Ardın'Dan Ben Bunları Bir Arıyorum Artık Ne Söylediğimi Buraya Bile Yazasım Gelmiyor Telefonu Kapatıyorum Suratlarına 1 Saat Sonra Servis Kapıma Geliyor Yani İllaha Kötü Sözmü Söylemek Lazım Bunlara Ben Bilmiyorum Tam Anlamıyla Rezalet Gelip Ürünü Açtılar Ürün Hasarlı Kayıt Oluşturdu 3 Gün Geçti Cevap Yok Yine :) En Sonunda Benim Civatalar Attı Gittim Bayilerine Alın Ürününüzü Sizin Gibi Rezil Bir Firma'dan Birdaha Hiçbir Şey Almam Dedim Daha'da Ne Vestele Ne Onun Türevine Bulaşırım Gerekiyorsa 2-3 Katı Para Öderim Sağlam Markalardan Alırım.
Geçmiş olsun hocam. Adamdan adamına değişiyor tabi 5 parmağın 5i bir değil.
 

-Akın Taşkan-

80+ Silver
Katılım
24 Şubat 2021
Mesajlar
4,826
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,825
Konum
tuh ya
İsim
Akın Taşkan
Telefon tablet laptop vb. konularda bir şey diyemeyeceğim ama ev ve beyaz eşyalarda yerli mallarımız gayet kaliteli. Arçelik, Vestel benim bildiğim güzel Türk markalarından.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ben'de Daha Yeni Yaşadım Vestel İle Bir Sorun Ama Bendeki Ürün Dondurucuydu Ürünü Aldık Servisin Gelip Kurması Gerekiyor Garantinin Başlaması İçin Yapıcağı'da Kutuyu Açıp Fişe Takmak Bekliyoruz Bayram Diye Gecikebiliriz Diyorlar 4 Gün Geçiyor Gelen Yok Arıyoruz Kayıt Oluşturduk Diyorlar E Aldığımız'da Gelmiycekmiydi Bunlar Daha Ne Kayıdı Bu Bir Sorun Oluşmuş Tekrar Açıyorlarmış Neyse Kaydı Açtı 2 Gün Geçti Yine Gelen Yok Aradık Tekrar Ekiplerimiz Yoğun En Yakın Sürede Gelicekler Diyor 2 Gün Geçiyor Sonra Akşam Servis Arıyor Diyorki Araba Bozuldu Gelemiyoruz Haydaaa Birkaç Güne Gelicez Diyorlar Sonra Yine 2 Gün Geçiyor Gelen Yok Ardın'Dan Ben Bunları Bir Arıyorum Artık Ne Söylediğimi Buraya Bile Yazasım Gelmiyor Telefonu Kapatıyorum Suratlarına 1 Saat Sonra Servis Kapıma Geliyor Yani İllaha Kötü Sözmü Söylemek Lazım Bunlara Ben Bilmiyorum Tam Anlamıyla Rezalet Gelip Ürünü Açtılar Ürün Hasarlı Kayıt Oluşturdu 3 Gün Geçti Cevap Yok Yine :) En Sonunda Benim Civatalar Attı Gittim Bayilerine Alın Ürününüzü Sizin Gibi Rezil Bir Firma'dan Birdaha Hiçbir Şey Almam Dedim Daha'da Ne Vestele Ne Onun Türevine Bulaşırım Gerekiyorsa 2-3 Katı Para Öderim Sağlam Markalardan Alırım.
Geçmiş olsun
 
Top Bottom