Neler Yeni

Vestel Teknik Servisi ile Yaşadığım Deneyimi Anlatıyorum

Kamina

80+ Platinum
Katılım
17 Haziran 2020
Mesajlar
11,496
En İyi Cevap
1
Merhaba arkadaşlar,
Regal marka 32" bir TV'ye sahibim. Bilmeyenler için Regal, Vestel'in yan sanayisi. Üretimi Vestel yapıyor. Geçenlerde TV izlerken alt kısımda bir kararma olduğunu fark ettim. Ekran yanması gibi bir şeye benziyordu. Genelde beyaz renklerin ağırlıklı olduğu yerlerde belli oluyordu. Onun dışında fark etmek mümkün değil. Siyahımsı lekeler vardı ekranın alt kısmında. Fotoğraf çekemedim ama size örnek göstermek için bu sorunu yaşan başka kişilerin ekranını paylaşıyorum;
4a107476c5848fe8c11b6c3b7af318ac.jpg


Görüldüğü üzere ekranın köşelerinde siyahlıklar var. Tabii bende bu kadar çok yoktu sadece tek bir köşede vardı yine de rahatsız ediyordu. Neyse ayın 29'u Perşembe günü gece 23:30 civarı müşteri hizmetlerine Whatsapp üzerinden ulaştım. Evet gece fark ettim gece yazdım açıkçası o saatte hizmet vermeleri iyi bir şey. Temsilci önce ürünün seri numarasını sonra sorunun detaylarını istedi anlattım, daha sonrasında benden birkaç test yapmamı istedi işte USB'den bir şey aç orada da aynı sorun var mı kontrol et gibisinden. Bende hepsinde var dedim. Ondan sonra dedi ki kaydınızı oluşturalım. Eğer sizden kaynaklı bir sorun değilse ücretsiz onarımı yapılacaktır sizden kaynaklı ise bilgilendirileceksiniz falan dedi bende tamam dedim.

Ertesi sabah servis geldi ve kontrol ettiğinde sorunun panel tozlanması olduğunu söyledi. Panel içine giren tozlar zamanla ekranda birikiyormuş. Biriktikçe böyle bir görüntü oluyormuş. Teknik servisteki abi bu sorunun LED TV'lerde sık yaşandığını ve bu durumun LED TV'lerin kronik sorunlarından olduğunu söyledi. Panelin açıp temizlenmesi gerekiyormuş. Aslında tam olarak arıza da denemez. Laptoplardaki ışık sızmasına benziyor daha çok. Kendim de daha sonra araştırdım harbiden LED TV'lerde bu problem sık yaşanıyormuş. LG, Samsung gibi üst segment markalarda da oluyormuş. O yüzden Vestel'i suçlamıyorum bu konuda.

Ardından teknik servisteki abiye dedim kaç günde gelir. O da Çarşamba veya Perşembe teslim olur dedi. Eğer 1 haftadan uzun sürecekse size geçici bir TV getiriyoruz dedi. Ben de tamam dedim. O günün akşamı ise Vestel'den bir arama aldım. Dediler TV onarımı yapıldı yarın teslim edelim. Şaşırdım tabi bu kadar hızlı olmasını beklemiyordum. Ben de çok güzel tamam dedim yarın yani bugün oldu. Normalde öğlen 1-3 arası gelecekti fakat ben 12 gibi arayıp işim çıktığını ve gelmemelerini istedim. Önce sordum kaça kadar servis teslim yapıyor dedi akşam 6'ya kadar. Ben de akşam 6 da evde olmayacağımı 7 gibi döneceğimi söyledim. Temsilci de o zaman pazartesiye alıyorum teslim tarihinizi dedi ben de tamamdır dedim. Neyse bugün akşam 7 gibi eve geldim. Gelmemle bir telefon çaldı ve Vestel'den aradıklarını söylediler. Ben de çok şaşırdım tabi. Dediler müsaitseniz TV'yi getiriyoruz. Ben de olur abi dedim. Teknik servis geldi getirdi TV sağlam bir sorunu yok. Abi de en son dedi hafta sonu TV'siz kalmanızı istemedik normalde getirmiyoruz gibisinden bir şey dedi ben de memnun oldum tabi müşteri olarak. Evet durum bundan ibaret. Vestel teknik servisi oldukça başarılı. Bunu size anlatma sebebim teknik servislerinin nasıl olduğu hakkında fikir sahibi olmanız içindi.

Esen kalın.
 

Max imre

80+ Bronze
Katılım
5 Haziran 2021
Mesajlar
792
Çekirdek aldım hocam okuyorum şimdi :).
 

Kamina

80+ Platinum
Katılım
17 Haziran 2020
Mesajlar
11,496
En İyi Cevap
1
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Deneyimini paylaştığın için teşekkürler :) Ben de bu aralar TV bakınıyorum, Vestel'in ve fabrikasında ürettiği tüm diğer markaların yetkili servisleri hakkında olumlu yorumlar okuyorum. Tercih sebebi olma konusunda olumlu bir faktör.
Servis konusunda hep başarılı diyorlardı. Kendim de ilk defa deneyim etmiş oldum ve onayladım. İşlerinin hakkını veriyorlar.
 

Squex

80+ Silver
Katılım
6 Eylül 2020
Mesajlar
3,425
Nası yaw
Garantiye tv gönderip hem para ödemeyip hem de 1 haftadan kısa sürede mi geldi?

Biz lg televizyonumuzu garantiye verdiğimizde 1000 lira para isteyip 20 gün getirmemişlerdi
Helal olsun vestele
 

Kamina

80+ Platinum
Katılım
17 Haziran 2020
Mesajlar
11,496
En İyi Cevap
1
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Nası yaw
Garantiye tv gönderip hem para ödemeyip hem de 1 haftadan kısa sürede mi geldi?

Biz lg televizyonumuzu garantiye verdiğimizde 1000 lira para isteyip 20 gün getirmemişlerdi
Helal olsun vestele
Aynen öyle hocam. Zaten sorun benden kaynaklı olmadığı için para istememeleri gayet normal. Yine de şunu diyebilirlerdi. LED TV'lerde bu sorun kronik olduğu için biz yapmıyoruz diyebilirlerdi fakat demediler.
 

Kamina

80+ Platinum
Katılım
17 Haziran 2020
Mesajlar
11,496
En İyi Cevap
1
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9

Evil Belief

80+ Platinum
Katılım
1 Kasım 2020
Mesajlar
10,966
En İyi Cevap
10
Nası yaw
Garantiye tv gönderip hem para ödemeyip hem de 1 haftadan kısa sürede mi geldi?

Biz lg televizyonumuzu garantiye verdiğimizde 1000 lira para isteyip 20 gün getirmemişlerdi
Helal olsun vestele
LG, Philips ve Sunny grubunun teknik servisleri gözlemlediğim kadarıyla beğenilmiyor. Arçelik grubu ve Vestel grubu teknik servis konusunda daha başarılı. Üretim kalitesi olarak bir şey diyemem, Samsung ve Sony'lerle yarışamıyor olabilir.
 

Ciri

80+ Gold
Katılım
29 Mart 2020
Mesajlar
6,753
En İyi Cevap
6
Dahası  
Reaksiyon skoru
32,296
Konum
Dino dino geh geh geh
İsim
.
İlgilendiği Kategoriler
Sistem Toplama, PC Oyunları
Merhaba arkadaşlar,
Regal marka 32" bir TV'ye sahibim. Bilmeyenler için Regal, Vestel'in yan sanayisi. Üretimi Vestel yapıyor. Geçenlerde TV izlerken alt kısımda bir kararma olduğunu fark ettim. Ekran yanması gibi bir şeye benziyordu. Genelde beyaz renklerin ağırlıklı olduğu yerlerde belli oluyordu. Onun dışında fark etmek mümkün değil. Siyahımsı lekeler vardı ekranın alt kısmında. Fotoğraf çekemedim ama size örnek göstermek için bu sorunu yaşan başka kişilerin ekranını paylaşıyorum;
Alıntıyı görüntüle

Görüldüğü üzere ekranın köşelerinde siyahlıklar var. Tabii bende bu kadar çok yoktu sadece tek bir köşede vardı yine de rahatsız ediyordu. Neyse ayın 29'u Perşembe günü gece 23:30 civarı müşteri hizmetlerine Whatsapp üzerinden ulaştım. Evet gece fark ettim gece yazdım açıkçası o saatte hizmet vermeleri iyi bir şey. Temsilci önce ürünün seri numarasını sonra sorunun detaylarını istedi anlattım, daha sonrasında benden birkaç test yapmamı istedi işte USB'den bir şey aç orada da aynı sorun var mı kontrol et gibisinden. Bende hepsinde var dedim. Ondan sonra dedi ki kaydınızı oluşturalım. Eğer sizden kaynaklı bir sorun değilse ücretsiz onarımı yapılacaktır sizden kaynaklı ise bilgilendirileceksiniz falan dedi bende tamam dedim.

Ertesi sabah servis geldi ve kontrol ettiğinde sorunun panel tozlanması olduğunu söyledi. Panel içine giren tozlar zamanla ekranda birikiyormuş. Biriktikçe böyle bir görüntü oluyormuş. Teknik servisteki abi bu sorunun LED TV'lerde sık yaşandığını ve bu durumun LED TV'lerin kronik sorunlarından olduğunu söyledi. Panelin açıp temizlenmesi gerekiyormuş. Aslında tam olarak arıza da denemez. Laptoplardaki ışık sızmasına benziyor daha çok. Kendim de daha sonra araştırdım harbiden LED TV'lerde bu problem sık yaşanıyormuş. LG, Samsung gibi üst segment markalarda da oluyormuş. O yüzden Vestel'i suçlamıyorum bu konuda.

Ardından teknik servisteki abiye dedim kaç günde gelir. O da Çarşamba veya Perşembe teslim olur dedi. Eğer 1 haftadan uzun sürecekse size geçici bir TV getiriyoruz dedi. Ben de tamam dedim. O günün akşamı ise Vestel'den bir arama aldım. Dediler TV onarımı yapıldı yarın teslim edelim. Şaşırdım tabi bu kadar hızlı olmasını beklemiyordum. Ben de çok güzel tamam dedim yarın yani bugün oldu. Normalde öğlen 1-3 arası gelecekti fakat ben 12 gibi arayıp işim çıktığını ve gelmemelerini istedim. Önce sordum kaça kadar servis teslim yapıyor dedi akşam 6'ya kadar. Ben de akşam 6 da evde olmayacağımı 7 gibi döneceğimi söyledim. Temsilci de o zaman pazartesiye alıyorum teslim tarihinizi dedi ben de tamamdır dedim. Neyse bugün akşam 7 gibi eve geldim. Gelmemle bir telefon çaldı ve Vestel'den aradıklarını söylediler. Ben de çok şaşırdım tabi. Dediler müsaitseniz TV'yi getiriyoruz. Ben de olur abi dedim. Teknik servis geldi getirdi TV sağlam bir sorunu yok. Abi de en son dedi hafta sonu TV'siz kalmanızı istemedik normalde getirmiyoruz gibisinden bir şey dedi ben de memnun oldum tabi müşteri olarak. Evet durum bundan ibaret. Vestel teknik servisi oldukça başarılı. Bunu size anlatma sebebim teknik servislerinin nasıl olduğu hakkında fikir sahibi olmanız içindi.

Esen kalın.
Müsaitseniz getiriyoruz
Olur abi
Mesaj otomatik birleştirildi:

Merhaba arkadaşlar,
Regal marka 32" bir TV'ye sahibim. Bilmeyenler için Regal, Vestel'in yan sanayisi. Üretimi Vestel yapıyor. Geçenlerde TV izlerken alt kısımda bir kararma olduğunu fark ettim. Ekran yanması gibi bir şeye benziyordu. Genelde beyaz renklerin ağırlıklı olduğu yerlerde belli oluyordu. Onun dışında fark etmek mümkün değil. Siyahımsı lekeler vardı ekranın alt kısmında. Fotoğraf çekemedim ama size örnek göstermek için bu sorunu yaşan başka kişilerin ekranını paylaşıyorum;
Alıntıyı görüntüle

Görüldüğü üzere ekranın köşelerinde siyahlıklar var. Tabii bende bu kadar çok yoktu sadece tek bir köşede vardı yine de rahatsız ediyordu. Neyse ayın 29'u Perşembe günü gece 23:30 civarı müşteri hizmetlerine Whatsapp üzerinden ulaştım. Evet gece fark ettim gece yazdım açıkçası o saatte hizmet vermeleri iyi bir şey. Temsilci önce ürünün seri numarasını sonra sorunun detaylarını istedi anlattım, daha sonrasında benden birkaç test yapmamı istedi işte USB'den bir şey aç orada da aynı sorun var mı kontrol et gibisinden. Bende hepsinde var dedim. Ondan sonra dedi ki kaydınızı oluşturalım. Eğer sizden kaynaklı bir sorun değilse ücretsiz onarımı yapılacaktır sizden kaynaklı ise bilgilendirileceksiniz falan dedi bende tamam dedim.

Ertesi sabah servis geldi ve kontrol ettiğinde sorunun panel tozlanması olduğunu söyledi. Panel içine giren tozlar zamanla ekranda birikiyormuş. Biriktikçe böyle bir görüntü oluyormuş. Teknik servisteki abi bu sorunun LED TV'lerde sık yaşandığını ve bu durumun LED TV'lerin kronik sorunlarından olduğunu söyledi. Panelin açıp temizlenmesi gerekiyormuş. Aslında tam olarak arıza da denemez. Laptoplardaki ışık sızmasına benziyor daha çok. Kendim de daha sonra araştırdım harbiden LED TV'lerde bu problem sık yaşanıyormuş. LG, Samsung gibi üst segment markalarda da oluyormuş. O yüzden Vestel'i suçlamıyorum bu konuda.

Ardından teknik servisteki abiye dedim kaç günde gelir. O da Çarşamba veya Perşembe teslim olur dedi. Eğer 1 haftadan uzun sürecekse size geçici bir TV getiriyoruz dedi. Ben de tamam dedim. O günün akşamı ise Vestel'den bir arama aldım. Dediler TV onarımı yapıldı yarın teslim edelim. Şaşırdım tabi bu kadar hızlı olmasını beklemiyordum. Ben de çok güzel tamam dedim yarın yani bugün oldu. Normalde öğlen 1-3 arası gelecekti fakat ben 12 gibi arayıp işim çıktığını ve gelmemelerini istedim. Önce sordum kaça kadar servis teslim yapıyor dedi akşam 6'ya kadar. Ben de akşam 6 da evde olmayacağımı 7 gibi döneceğimi söyledim. Temsilci de o zaman pazartesiye alıyorum teslim tarihinizi dedi ben de tamamdır dedim. Neyse bugün akşam 7 gibi eve geldim. Gelmemle bir telefon çaldı ve Vestel'den aradıklarını söylediler. Ben de çok şaşırdım tabi. Dediler müsaitseniz TV'yi getiriyoruz. Ben de olur abi dedim. Teknik servis geldi getirdi TV sağlam bir sorunu yok. Abi de en son dedi hafta sonu TV'siz kalmanızı istemedik normalde getirmiyoruz gibisinden bir şey dedi ben de memnun oldum tabi müşteri olarak. Evet durum bundan ibaret. Vestel teknik servisi oldukça başarılı. Bunu size anlatma sebebim teknik servislerinin nasıl olduğu hakkında fikir sahibi olmanız içindi.

Esen kalın.
Müsaitseniz getiriyoruz
Olur abi
 

Kamina

80+ Platinum
Katılım
17 Haziran 2020
Mesajlar
11,496
En İyi Cevap
1
LG, Philips ve Sunny grubunun teknik servisleri gözlemlediğim kadarıyla beğenilmiyor. Arçelik grubu ve Vestel grubu teknik servis konusunda daha başarılı. Üretim kalitesi olarak bir şey diyemem, Samsung ve Sony'lerle yarışamıyor olabilir.
Ya tabi kalite olarak Samsung Sony LG bir tık daha üst segment. Ancak F/P olarak en iyisi Vestel bence.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
915,959
Mesajlar
8,379,513
Üyeler
142,060
Son üye
SelCrysta
Top Bottom