Neler Yeni

OLMAZ OLSUN İTOPYA VE TEKNİK SERVİSİ

john

80+ Bronze
Katılım
9 Haziran 2020
Mesajlar
1,506
Dahası  
Reaksiyon skoru
613
Yaş
24
İsim
john
İlgilendiği Kategoriler
Sıcak Fırsatlar.
bu tür firmalarla uğraşmak zor bende şuan incehesap ile başlangıç sürecindeyim bakalım sonuç ne olacak. ama genelde firmalar kibar dilden anlamıyor.
 

Yvşlagaçtanealıyon

80+ Platinum
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
12,858
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
7,060
İsim
.
bu tür firmalarla uğraşmak zor bende şuan incehesap ile başlangıç sürecindeyim bakalım sonuç ne olacak. ama genelde firmalar kibar dilden anlamıyor.
Reis onlarda hangi biriyle uğraşacaklarını şaşıyorlar ama yinede ürün kusurluysa haklı biziz
 

AGUMBA

80+ Bronze
Katılım
9 Nisan 2023
Mesajlar
1,589
Dahası  
Reaksiyon skoru
819
İsim
Sercan GÖKALP
Olmaz olsun böyle İtopya ve RMA teknik servisi
27.10.2023 tarihinde "Technopat-four" sistemini sipariş verdim. Yaklaşık 10 günde elime ulaştı. Bilgisayarda Windows kurulu bir şekilde geldi ve programları oyunları yükledim.
Her şeyini tamamladıktan sonra oyunları açmayı denedim, oyunları açtığımda ise 0-3 dakika içinde kapanıyordu masa üstüne dönüyordu hiç bir hata vermeden.
Discord uygulamasını kendi kendine kapatıp açıyordu.
Mavi ekran verip geri açılıyordu.
Daha sonra İtopya'yı aradım.
İTOPYA ile konuşmam:
Bu durumları yaşadığımı söyleyip sıfır sistem nasıl hata verebilir dedim.
Onlar ise bana sistemi gönderin teknik servisimiz(RMA) baksın dediler. (Bi' kağıda sorununuzu yazın teknik servisi anlayabileceği şekilde dediler. )
(Bu arada ekran kartının pininin koruyucusunu ve kablo girişinin koruyucusunu takmadan göndermişler.)
Sorunları yazıp gönderdim. Bi kaç gün sonra aradım İtopya ise sistem incelemede diyip konuyu kapadı.
1 hafta içinde Bi daha aradım ve parçalar incelemede RAM'de sorun gözüküyor diyip tekrar konuyu kapattılar.
RMA teknik servisin numarasını alıp aradım ama ne olsun! RMA teknik servis numarasını kapatmış bu süre boyunca hiç ulaşamadım.
Bi kaç gün sonra İtopya'yı tekrar aradım ve diğer parçalar sorunsuz gözüküyor ama RAM'de sorun gözüküyor hala teknik serviste dediler.
Ben de sistemi daha sıfır aldım bakın bozuk olan parçayı tamir görmüş şekilde istemiyorum sıfır parça istiyorum dedim.
Onlar ise bana tabi ki sistem teknik servisten çıkınca size sorarlar yeni parça mı gönderelim diye dediler. Ben de tamam dedim.
17-18. Gün ise bir de ne olsun telefonuma mesaj geldi kargonuz EERA İLETİŞİM(İTOPYA) tarafından kargoya verilmiştir diye.
İtopya'yı arayıp sistemim tekinik servisteydi kargoya vermişsiniz bana yeni parça gönderelim mi diye soran olmadı dedim.
Onlar ise hiç bir arıza yokmuş dediler.
Hani RAM'de sorun vardı öyle diyordunuz 17-18 gün bunun için mi bekledi dedim.
Onlarda bir sorun yok dediler konuyu kapattılar.
BİLGİSAYARI bugün (02.12.2023) kargodan aldım. Bilgisayarda Windows 10 kurulu şekilde geldi.
Steam ve Discord yükledim.
Bilgisayarı test etmek için CS2'yi yükledim ama CS2'yi açmayı denediğimde hata verdi oyun kapandı. Dosya bütünlüğü doğrulayıp Bi kaç defa denesemde sürekli oyun kapandı.
Acaba başka oyun denesem mi dedim Rust ve Valorant yükleyeyim o arada CS2'yi kaldırayım dedim. Denemez olaydım! Bilgisayar Discord uygulamasını kapatıp açmaya başladı.
ARDINDAN BİLGİSAYAR SÜREKLİ MAVİ EKRAN VERİP AÇILMAYA BAŞLADI SÜREKLİ TEKRARLADI VE EN SONUNDA ÇÖKTÜ!!!
BU ARADA KASANIN ÖN KISMINDAKİ FANLAR RGB'YDİ İLK GELDİĞİNDE ÇALIŞIYORDU. TAMİRDEN GELDİĞİNDE ÇALIŞMAZ BOZUK BİR ŞEKİLDE GELDİ!!!!!!

BİR DE DALGA GEÇER GİBİ BENİM KAĞIDA YAZDIĞIM VE SÖYLEDİĞİM ARIZA YERİNE BAŞKA BİR SORUN YAZMIŞLAR BEN SÖYLEMİŞİM GİBİ
(FOTOĞRAFA EKLİYORUM)

NE YAPABİLİRİM???? NEREYE ŞİKAYET EDEBİLİRİM????
Kardeşim ben de hazır sistem aldım ekran kartında arıza çıktı 3 kere sıfırıyla değişti. İlk seferde ben istedim ama diğer 2 seferde hiç bana sormadılar bide üstüne 3 kere değiştiği için ücret iadesi yapamayacaklarını söylediler. Ben her seferinde müşteri hizmetlerine bilerek 3 defa "benden habersiz, benim onayım olmadan iade veya değişim yapılmayacak değil mi" diye sordum. Neyse müşteri hizmetleriyle akraba olduğum 2 ayın sonunda lanet ekran kartının parasını aldım sistemi komple sattım üstüne para koyup DDR5 ve 3090 lı sistem kurdum. Yani size diyeceğim şu ki ben bu hazır sistem işine pek sıcak bakmıyorum artık. Gönderilen bütün ekran kartlarında aynı sorunlar vardı. Bence parçalar garantiye gönderilmiş değişim cihazları falan çünkü 3 kartta da aynı sorunun olması ve hiç üstelemeden yenisi yollamaları normal değil
Mesaj otomatik birleştirildi:

bu tür firmalarla uğraşmak zor bende şuan incehesap ile başlangıç sürecindeyim bakalım sonuç ne olacak. ama genelde firmalar kibar dilden anlamıyor.
Kibar olma kardeşim ama hayvan da olma. Haklarını bildiğini onlara hissettir. Her seferinde senden habersiz bir işlem yapılmayacağının teyidini al ve sorun olduğunda ses kayıtlarında bunun olduğunu söyle. tüketici haklarına gidin derlerse öyle bir dünya yok kardeşim burda orman kanunları geçerli öğrenmişsiniz bi tüketici hakları işinize gelmediğinde salıyorsunuz başınızdan nede olsa minimum 6 ay sonuçlanmıyor diyeceksin. O da anlaywcak karşısında manyak var. En azındna bende işe yaradı 😂
 
  • Muhteşem
Reaksiyonlar: john

john

80+ Bronze
Katılım
9 Haziran 2020
Mesajlar
1,506
Dahası  
Reaksiyon skoru
613
Yaş
24
İsim
john
İlgilendiği Kategoriler
Sıcak Fırsatlar.
Kardeşim ben de hazır sistem aldım ekran kartında arıza çıktı 3 kere sıfırıyla değişti. İlk seferde ben istedim ama diğer 2 seferde hiç bana sormadılar bide üstüne 3 kere değiştiği için ücret iadesi yapamayacaklarını söylediler. Ben her seferinde müşteri hizmetlerine bilerek 3 defa "benden habersiz, benim onayım olmadan iade veya değişim yapılmayacak değil mi" diye sordum. Neyse müşteri hizmetleriyle akraba olduğum 2 ayın sonunda lanet ekran kartının parasını aldım sistemi komple sattım üstüne para koyup DDR5 ve 3090 lı sistem kurdum. Yani size diyeceğim şu ki ben bu hazır sistem işine pek sıcak bakmıyorum artık. Gönderilen bütün ekran kartlarında aynı sorunlar vardı. Bence parçalar garantiye gönderilmiş değişim cihazları falan çünkü 3 kartta da aynı sorunun olması ve hiç üstelemeden yenisi yollamaları normal değil
Mesaj otomatik birleştirildi:


Kibar olma kardeşim ama hayvan da olma. Haklarını bildiğini onlara hissettir. Her seferinde senden habersiz bir işlem yapılmayacağının teyidini al ve sorun olduğunda ses kayıtlarında bunun olduğunu söyle. tüketici haklarına gidin derlerse öyle bir dünya yok kardeşim burda orman kanunları geçerli öğrenmişsiniz bi tüketici hakları işinize gelmediğinde salıyorsunuz başınızdan nede olsa minimum 6 ay sonuçlanmıyor diyeceksin. O da anlaywcak karşısında manyak var. En azındna bende işe yaradı 😂
evet kesinlikle katılıyorum dediklerinize :D
 
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
323
Dahası  
Reaksiyon skoru
67
İsim
Gürkan
Kardeşim ben de hazır sistem aldım ekran kartında arıza çıktı 3 kere sıfırıyla değişti. İlk seferde ben istedim ama diğer 2 seferde hiç bana sormadılar bide üstüne 3 kere değiştiği için ücret iadesi yapamayacaklarını söylediler. Ben her seferinde müşteri hizmetlerine bilerek 3 defa "benden habersiz, benim onayım olmadan iade veya değişim yapılmayacak değil mi" diye sordum. Neyse müşteri hizmetleriyle akraba olduğum 2 ayın sonunda lanet ekran kartının parasını aldım sistemi komple sattım üstüne para koyup DDR5 ve 3090 lı sistem kurdum. Yani size diyeceğim şu ki ben bu hazır sistem işine pek sıcak bakmıyorum artık. Gönderilen bütün ekran kartlarında aynı sorunlar vardı. Bence parçalar garantiye gönderilmiş değişim cihazları falan çünkü 3 kartta da aynı sorunun olması ve hiç üstelemeden yenisi yollamaları normal değil
Mesaj otomatik birleştirildi:


Kibar olma kardeşim ama hayvan da olma. Haklarını bildiğini onlara hissettir. Her seferinde senden habersiz bir işlem yapılmayacağının teyidini al ve sorun olduğunda ses kayıtlarında bunun olduğunu söyle. tüketici haklarına gidin derlerse öyle bir dünya yok kardeşim burda orman kanunları geçerli öğrenmişsiniz bi tüketici hakları işinize gelmediğinde salıyorsunuz başınızdan nede olsa minimum 6 ay sonuçlanmıyor diyeceksin. O da anlaywcak karşısında manyak var. En azındna bende işe yaradı 😂
Arkadaşımla aynı anda sipariş verdik. O da aynı sistemi aldı Bi sorun çıkmadı onunkinde
 

casrow

80+ Bronze
Katılım
28 Haziran 2023
Mesajlar
1,199
Dahası  
Reaksiyon skoru
354
İsim
mehmet yıldız
Tüm parçaları sabırla kendim ucuzdan topladım. Tek eksiğim.ekran kartı onuda ikinci el temiz arıyorum. Onu da buldum mu tamamdır iş. Gidip hazır sistem alıp kendimi rezil etmem. Bir yerde aşırı ucuzluk varsa orada bir hile var demektir. Geçmiş olsun
 

FunnFrell

80+ Bronze
Katılım
9 Nisan 2020
Mesajlar
725
Dahası  
Reaksiyon skoru
223
İsim
Evren AYDIN
Hocam kendiniz format atıp denermisiniz,bios güncellemesi yapın birde varsa
 
Top Bottom