Çözüldü✓ Itopya.com rezaletliği

Hafif analize geldim. Ortadan dalayım.


Görünür olmayan hasarlarda tutanağa kimse beklemez hocam. Kargoyu daha düzgün teslim etmeye tenezzül etmiyorlar. Bunu bir kargo acentesi sahibi olarak söylüyorum. Tembihlememize rağmen çok kavga ettik kuryelerimizle.


Doğru ama zaten sözleşmeli kargo şirketi olduğu için İtopya'nın bu tarz hasarlarda fatura genelde kargo şirketine kesilmez. Sözleşmede ne yazıyorsa o uygulanır. Belli ki bu durum olağan durumlara alınmış. Bu yüzden de kargo şirketinden çok İtopya üstleniyor konuyu. Kargo şirketi daha çok aracının aracısı oluyor.

Ki sanırsam aramışlar arkadaşı ürünü servise gönderebilmek için.


Alıntıyı görüntüle
Normalde dediğiniz doğru ama İtopya'da yardım edebiliriz demiş sitelerinde, o yüzden sakınca yok.


Şu senaryonun mesela olmaması gerek. 5-6 gün içinde servise, 10 gün içinde tamir/bakım/kontrol, 5-6 gün içinde İtopya'ya geri dönüş yapılması lazım. Uygulanması gereken işlem bu. Belli ki yapılamamış.

Burada @montenegro98 'nun yaptığı hatalardan birisi İtopya'nın olayı çözümlendirmesi için gereğinden fazla sabretmesi. Dediğiniz gibi 20 iş günü sonrasında (ürünün İtopya'ya veya servise gitmesi farketmeksizin) THH'ye başvurup hakkını araması daha doğru bir hareket olurdu.


Normalde müşteri memnuniyetinin bozulmaması ve sorunun 20 iş günü içerisinde çözülmesi pek de mümkün olmayan durumlar için yapılan bir şey bu. Her satıcı bunu yapmaz zaten. Yapsaydı İtopya ile sorun yaşayan çok az kullanıcı duyardım.

Kullanıcı hatasını İtopya gibi bir firmanın en azından basit düzeyde tespit edebileceğini düşünüyorum. (Ürüne herhangi bir fiziksel darbe gibi)
Yine de belgelemek için servise yollamak ve detaylı belgesiyle sunmak resmiyete daha uygundur.



Bu da mesela İtopya dahil birçok firmanın yaptığı "masumiyet" hareketi . THH'ye sonunda başvurulmuş ve ses öyle duyulunca haliyle "efendim ürün geldi, yollayalım size siz de şikayetinizi geri çekin" hareketi. Halbuki farkında oldukları bu durumda iade yapılıp konu çok daha öncesinde kapatılabilirdi. Bunun mesela teknik servis ile alakası yok. Tamamen İtopya'nın umursamamazlığı. Burada da @montenegro98 para iadesi istemeliydi ve kararından vazgeçmemeliydi.


Yine İtopya'nın umursamamazlığı. Farklı ürün gönderilmiş yeter ki müşteri sussun ve konu kapansın diye. Burada da @montenegro98 kabul etmeyip para iadesi istemeliydi.


Şunları İtopya'yla mı yaşadın hepsini bilmiyorum da sen bunun yaşanmasını istemişsin gibi hocam :kekw: kötü olaylar peşini bırakmamış.



Neyse umarım çözülür sorunun. Kargoya vermişsin sanırsam.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Biraz uzun bir anewliz olmuş özür dilerim.
hocam 3.ayın 22 sinde thh ye başvurdum zaten böyle saçmalıklar olacağını bildiğimden erkenden başvurdum oradada cevap yok savunma istendi olarak duruyor kaç gündür.

ek olarak para iadesi tabikide istemedim çünkü ilk gönderdiğim arızalı monitörün fatura bedeli 3.000 küsür tl o parayı ne yapim şuanda

+ son alıntıladığın monitör kasa arızaları için de hepsini yakın tarihlerde almıştım çünkü youtuberlardan görüp iyi bişey sanıyordum ozaman siteyi :)
 
thh ye başvurdum zaten böyle saçmalıklar olacağını bildiğimden erkenden başvurdum oradada cevap yok savunma istendi olarak duruyor kaç gündür.
İnşallah çözülür ve ürünün güncel fiyatından iade alırsınız.

Benzerini yaşamıştım başka bir firmayla ve bende öyle bir karar alınmıştı.
 
Uygunsuz davranış
@Knispel @Rozrect konuya sonradan dahil olup hicbir sey bilmeden bos bos yorum yapiyosunuz beyler. Konudaki urunden bahsetmiyoruz adam gelmis saticinin urunu saglam ulastirmasi gerekiyor diyor. Sonradan konuya bari zipliyorsunuz onceki mesajlari iyice bir okuyun. Satici urunu saglam bir sekilde kargoya verir, kargoda olusabilecek hasarlardan satici sorumlu olmaz kargo firmasi sorumlu olur. Ustte de bunu belirttim zaten. Bir de hakliymissiniz gibi tatava yapiyorsunuz komik valla. Okumayi ogrenin once :)))
Yazdığın bütün cümleleri tek tek oku daha sonra yine gel benim mesajlarımı oku daha iyi beynine sokarsın umarım.
 
Benim burada demek istedigim kimsenin 2.5-3 ay bekletilmeye hakkı yok hocam.


:D yani su yazdigini sen mantikli mi buluyorsun? Sirf oradan aldi ve bozuldu diye satisi yapan yer direkt degistirsin hatta ust modelini mi versin? Kullanici hatasi olup/olmadigini kim tespit edecek peki itopya'da? Orasi bir satis kanali, servis degil. Itopya gider bir markanin distributorlugunu alir, teknik servisligini de ustlenir o zaman dedigin mantikli olur ancak. Yani bu alinan urunun de icinde illa ki bir garanti belgesi vardir ve o belgede bir ariza durumunda teknik servisimize ulasin vs. vs. bir telefon, mail bulunur. Siz aldiginiz urunle beraber gelen belgeleri onemsiz sayip cope atiyorsaniz sonra da gelip saga sola camur atmayin bir zahmet. Ben itopya'nin yerinde olsam hic araci bile olmam direkt teknik servisin numarasini verir yollarim ki boyle sacma-sapan suclamalarla basbasa kalmayayim diye.
 
panel arızası nedeniyle teknik servise gönderdiğim monitörümün 2.5 ay sonrasında gelen sıfır ürünün hali :) 2.5 aylık süreçte 0 ilgi 0 alaka itopya.com'a teşekkürler,bu siteden birdaha ne alışveriş yaparım ne yaptırırım.

her gün gelip konuyu yükselteceğim herkes görsün nekadar ilgi ve alaka ile çalıştıklarını

güncelleme : itopya tarafından arandım monitörün kırık halinin fotoğrafını whatsap üzerinden kendisine ilettim ve bana denilen şey kargocu geldiğinde onlara ilettiniz mi tutanak tuttunuz mu? bende koca kutuyu açıp kurana kadar hangi kargocu bekler diye cevap verdim.servis ile aranızda uyuşmazlık olabilir bu durumu kabul etmeyebilirler dedi,siz ürünü gönderdikten sonra bana fotoğraf iletin sürecin hızlı ilerlemesi için bizzat ben ilgileneceğim dedi bende gülerek tamam teşekkür ederim dedim ürün az önce kargoya verdim
Monitör sıfırıyla değişmiş ama yeni nonitör kargoda kırılmış büyük ihtimalle. Kötü bir tesadüf diyelim, olayın satıcı firmayla pek bir alakası yok çünkü.
 
Herzaman ki gibi konu konuluktan çıkmış ve kavgaya dönmüş arkadaşlar siz ne yaşıyorsunuz ya yok ben itopyadan aldım sorunsuz yok itopya üst model ürün vermek zorunda değil her forumda da bu tipler oluyor babanızın firmasımı bu itopya babamın firması diyin kapansın konu :D konuya gelirsek firmanın elinde aynı ürün yoksa üst modelini vermek zorunda
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Herzaman ki gibi konu konuluktan çıkmış ve kavgaya dönmüş arkadaşlar siz ne yaşıyorsunuz ya yok ben itopyadan aldım sorunsuz yok itopya üst model ürün vermek zorunda değil her forumda da bu tipler oluyor babanızın firmasımı bu itopya babamın firması diyin kapansın konu :D konuya gelirsek firmanın elinde aynı ürün yoksa üst modelini vermek zorunda
Adam ben mağdurum diyor 3 ay bununla uğraşmış adama destek olacağınıza siz kavga ediyorsunuz itopyanın rezilliği ayrı haklı olan arkadaşın konusunda haksız diye suçlamak ayrı bir rezillik
 
Güncelleme: kargoyu bugün teknik servis teslim almadan iade etmiş.itopya tarafından bizzat ilgileneceğim diyen kisiye de ulaşamıyorum teknik servisi aradım birbirlerinden haberleri yok ürünü kargodan geri çekeceklerini söylediler gerçekten sabrımı sınıyorlar artık :)
 
Az önce techpro tarafından arandım kargoda hasar var marka bu monitörü hicbirsekilde kabul etmiyor ürün size geri dönüyor dendi ben bu monitörü alıp itopya mağazasına gidip dükkanın ortasinda paramparça edip geri döneceğim
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

bu monitörü itopya mağazasının ortasında paramparça edip bıraksam adli sicil kaydımda suç oluşur mu?
 
Az önce techpro tarafından arandım kargoda hasar var marka bu monitörü hicbirsekilde kabul etmiyor ürün size geri dönüyor dendi ben bu monitörü alıp itopya mağazasına gidip dükkanın ortasinda paramparça edip geri döneceğim
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

bu monitörü itopya mağazasının ortasında paramparça edip bıraksam adli sicil kaydımda suç oluşur mu?
Haydaa....
 
bu monitörü itopya mağazasının ortasında paramparça edip bıraksam adli sicil kaydımda suç oluşur mu?
Bence tümüyle mahkemeye taşıyın hocam. Haklı olduğunuz yerde haksız konuma düşersiniz.
 
Geri
Top