Patladım kusura bakmaMantıklı geldi uçak fikri. Bi araştırıyım.
sen itopyanın sahibisin galiba gelsin dava açsın. allahın pepegasıForumlarda bence firma kötüleme yasaklanmalı zaten firma sahibi istese karalamakdan dolayı dava açabilir şuanda sana. Teknik servisin itioya ile alakasını anlamadım? (Çoğu ürünümü itopya.com dan satın aldım bir kere sorun yaşamadım gayet güzel bir firma)
+Sinerjiher yerde söylüyorum abi itopya ve gaminggentr gördüğüm en leş müşteriyi önemsemeyen firma. artık gerekirse 2 kat para verip bu hırsızlardan alışveriş yapmak yerine amazondan yapıyorum
Babanın firması olsa böyle savunmazsın.Forumlarda bence firma kötüleme yasaklanmalı zaten firma sahibi istese karalamakdan dolayı dava açabilir şuanda sana. Teknik servisin itioya ile alakasını anlamadım? (Çoğu ürünümü itopya.com dan satın aldım bir kere sorun yaşamadım gayet güzel bir firma)
o adam büyük ihtimal kıçıkırık bi kaç youtuber ve yayıncının fanı, o yayıncılarda itopya sponsor diye bu arkadaş gözü kapalı güveniyorBabanın firması olsa böyle savunmazsın.
Çoğu kişi aynen dediğin gibi inanıyor. Adamlar basıyor parayı veriyor sponsorluğu. E tabi sponsorluğu alanında umurunda değil kendi parasına bakıyor geriye bilinçlendirecek bir tek biz kalıyoruz.o adam büyük ihtimal kıçıkırık bi kaç youtuber ve yayıncının fanı, o yayıncılarda itopya sponsor diye bu arkadaş gözü kapalı güveniyor
aynı sorun bendede var şaka gibi aradığımda bizimle alakası yok kargo şubesine tutanak tutturun dediler kutuda gram hasar yok kargo şubeside kutuda hasar olsa sorumlusu tabi kii biziz fakat kutuda hasar olmayan içerisi hasarlı olan şeyin neden tutanağını biz tutalım dediler o kadar rezaletler ki gram alışveriş yapılmaz bedava ürün verseler almamİtopya konusunda bu sitede çoğu kişiyi uyardım hala dinleyen yok beni. Ben hasarlı kasayla oyun oynamaya devam ediyorum bunlar yüzünden
Boş yapmışsın biraz tüketici bilgisizliği nedir? Sen alışveriş yaptığın siteyi muhattap alman normal değil mi? 6 ay içinde çıkan arıza filan durumları da var. Sinerji den işlemci aldım mavi ekran hatası veriyordu hangi parçadan olduğunu deneme yanılma yolu ile anca buldum intele yazdım intel bana test filan yaptırttı ve ürün arızalı çıktı fakat tray işlemci diye aldığım yer ile iletişime geçmemi söylediler. Geçtim dediler gönderin biz sizi uğraştırmayalım teknik servisle iade edelim filan ürünü üreten kişi arızalı olduğunu kabul ediyor bizim beyefendiler yok arıza diye geri yolluyor. Şimdi söyle burada kim hatalı. Sorunu tüm kanıtları ile gönderiyorum. Ben şuna bakarım ürünü satan kimse muhattabım odur ben niye bilmediğim firma ile iletişime geçicem edicem. Saçmalık tamamen. Bide tray işlemciyi satarken normalden hiç farkı yok filan diyolar bilsem almazdım tray işlemci kutulu alırdım. İntel eğer kutulu olsa yenisini göndericekti Amerikadan adamlar burada laga luga yapıyor.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Bende onlara dava açarım. Yalan söylese haklısın fakat yalan yok yaşadığı sorunu dile getiriyor. İstersem uçak tutar arkasına yazar Türkiye üstünde gezdiririm sorunumu.
bende corsair kulaklığımı göndermiştim, yenisini vermeyeceklerini ama istersem bir alt modelini vereceklerini söylemişlerdi Çok rezalet bi firma ya gerçektenpanel arızası nedeniyle teknik servise gönderdiğim monitörümün 2.5 ay sonrasında gelen sıfır ürünün hali 2.5 aylık süreçte 0 ilgi 0 alaka itopya.com'a teşekkürler,bu siteden birdaha ne alışveriş yaparım ne yaptırırım.
her gün gelip konuyu yükselteceğim herkes görsün nekadar ilgi ve alaka ile çalıştıklarını
nası bi kafa yasıyon la, itopya alan kişiye sağ sağlim ulaştırmak zorunda, sadece itopya değil tüm mağazalar o şekilde. kargo firması sadece aracıKim ariza yok diye geri yollamis dostum ne hikayesi anlatiyorsun? Adam urunu servise yollamis, degisim karari cikmis. Sifir kapali kutu urun yollamislar o da ya kendi arizaliydi ya da kargoda sorun olusmus bunun Itopya ile alakasi nedir? Urunu itopya mi uretiyor? Kargoyu itopya mi tasiyor? Yani bir seyi kotuleyeceksiniz diye yoktan hikaye uydurmayin.
Normalde satis kanallarinin bu teknik servis islerine hic girmemesi lazim da musteri memnun olsun diye giriyorlar iste cunku maalesef halkimiz daha yolunda yurumeyi bilmedigi icin "ya bu urunun distributoru vardir, ben onunla goruseyim direkt daha hizli ilerlesin surec" demiyor gidip aldigi yeri darliyor. Sen aldigin yere gonderiyorsun, aldigin yer senin yerine teknik servis kaydi olusturup oraya yolluyor. Senin urunun icin her gun servisi arayip kontrol ediyor mu saniyorsun?
Yani burada sabaha kadar satis kanalini suclasaniz yine hicbir sey cikmaz, adamlar yapacagini yapmis zaten. Degisim karari cikmis yenisini yollamislar, bozuk mu geldi? Fiziki hasarli olarak sizin elinize geldiyse ve kargodan tutanak tutturmadan aldiysaniz gecmis olsun yine olay size patladi cunku bu da sizin sorumlulugunuz. Teknik olarak sikintiliysa da yine servis degisim veya para iadesi karar verecek satici firma da ona gore ilerleyecek. Yani ben anlamiyorum, her surec mukemmel islesin istiyorsunuz ama en basinda zaten kendiniz yanlis surec baslatiyorsunuz.
Yani siz bu soylediklerimi istediginiz kadar sacma bulun ya da firma yanlisi bulun ama surec budur. Siz begenseniz de, begenmeseniz de bu sekilde isliyor. Bu sadece TR'de degil her yerde boyledir. Burada yapilacak cok basit bir sey vardi en basindan teknik servise yollayacaktin 21 is gununu gecti mi? THH 'e basvurup urunun degisimini isteyecektin zaten THH 'e basvururken soruyor ne istiyorsun para iadesi mi? muadili ile degisimi mi? diye. THH bunlari paket ederdi 1 haftada. Simdi sabaha kadar satis kanalini THH 'e sikayet edin, adamlarin olayla alakasi bile yok